PIOTREK CR Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 TAK wiem z przodu 1,0 a z tyłu 08 tak? tylko czemu 3 razy złapałem już kapcia ,a jak napompowałem tył 2,0 i zrobiłem jakieś20 km. po asfalcie to opona się grzała aż poszła w cholere .Awięc dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 kolego napisz w dziale mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Moze masz juz stara oponke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 "po asfalcie to opona się grzała aż poszła w cholere"-To co strzeliła czy co to miało znaczyć że poszła??? :icon_mrgreen: Napisz dokładnie co to za opony bo może są bardzo miękkie i dla tego sie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 opona w miekki teren crossowa na asfalcie potrafi sie tak zegrzac ze robi ślady za sobą w goracy dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 2 atmosfery!!?? oszalałeś.Tył i przód bije maks 0.8 a wielkim błocie jeszcze upuszczam.A to że złapałeś kapcia to po prostu peszek.Bywa.Przy dwóch atmosferach zjedziesz opony w mgnieniu oka i trakcja na takim ciśnieniu pod psem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 (edytowane) dokladnie 1 Atm to max na crosowej kostce !! a jesli ci scina zaworek detki , to musisz zainstalowac szpaner , sprawdz opone czy nie ma drutow wystajacyh i czy oslona srob szprych na feli jest cala. Edytowane 8 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 JA wczoraj zmieniałem i tez 1.0 max tak z przodu i z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK CR Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 JA wczoraj zmieniałem i tez 1.0 max tak z przodu i z tyłu. opona mitas macie racje jest już stara no i jak dętke wyciągnełem to jest już przypalona bo musiałem z lasu na kapciu wrócić ;) ale już wiem o co chodzi no ale jak to jest że muszę kogoś podwieść to też 1.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 0.8/0.6 jest ok,na asfalcie nie przekraczaj 60km/h jesli jedziesz dluzej niz 500m.w 2 osoby takze bo jak cos ci wyleci pod kolo nie wyhamujesz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ja pompuje 1,5 najmiej. Jak miałem 1 to tak srednio 1 kapec na pare dni, detka była poprostu przestrzypnięta. Dopompowałem powietrza do 1,5 -1,7 i jest teraz miodzio. Mniej nienapopmuje w zyciu. Znudziło mi sie rozbieranie opony co kilka dni. I prosze aby nikt namnie niekrzyczał, to moje zdanie, jesli ktoś sie zemną niezgodzi niech uszanuje moje zdanie jak i ja szanuje wasze.Pozdrawiam Włochaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja nie krzykne ale zaproponuję Ci sprawdzenie czy nie masz za szerokiej lub jak kto woli za dużej dętki w stosunku do opony.1.0 przód 1,2 tył i jest idealnie :buttrock: Ja nie krzykne ale zaproponuję Ci sprawdzenie czy nie masz za szerokiej lub jak kto woli za dużej dętki w stosunku do opony.1.0 przód 1,2 tył i jest idealnie :flesje: przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Dobre mam dyntki, kupowałem od larssona:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 detki to mozesz i miec od porsche, wazne jest odpowiednie spasowanie no i prawidlowy montaz + szpaner jesli sie schodzi ponizej 1bar Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 w kawie zawsze mialem ponizej 1 na kostce i nigdy nie zlapalem kapcia , a szpanera to tam nikt nie widzial. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.