Nitomen Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) witam czy za ciagnace sprzeglo, odpowiedzalny moze byc kosz sprzeglowy z rowkami w miejscu styku tarcz z koszem ? czy owe rowki mozna spilowac pilnikiem na gladko ? Edytowane 3 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 może być winny kosz ale musiałby być nieziemsko wyj...ny, a poza tym da się to naprawić tylko trzeba szlifnąć po równo ps ale jak za ten rok tej hondy to kasa kosmos ,a i co to za remont jak większość części włożył starych ????to mój ktm zaczyna być atrakcyjny cenowo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Może. Wyrównaj kosz długim płaskim pilnikiem, będą większe luzy, ale nie będzie się "haczył". Zobacz też tarcze - czasami reż są powyrabiane, możesz je dla próby odwrócić, zobaczysz czy jest lepiej. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Pamiętaj że po piłowaniu rowków tarcze sprzęgłowe muszą trafić w tej samej kolejności i dokładnie w te same miejsca co przed rozłożeniem sprzęgła. I nie przedobrzyj z piłowaniem żeby się nie okazało że tarcze nie stykają się z koszem we wszystkich miejscach.Generalnie ten rodzaj naprawy można polecić tylko "na przetrwanie" do czasu kupienia nowych tarcz i nowego kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Pamiętaj że po piłowaniu rowków tarcze sprzęgłowe muszą trafić w tej samej kolejności i dokładnie w te same miejsca co przed rozłożeniem sprzęgła. Muszą nie muszą. Jeśli się nie różnią, to nie muszą, nawet napisałem o tym, że można je odwrócić żeby sprawdzić wpływ ich wyrobienia na pracę mechanizmu. Oczywiście najlepiej jest kupić nowe tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Co do pilowania czy szlifowania to odradzam, bedzie krotkotrwaly efekt poniewaz obrabiajac "od reki" nie zachowasz podzialu miedzy rowkami i tarcze beda sie opieraly nie wszystkimi wypustkami o wciecia. Sila pochodzaca od momentu obrotowego rozlozy sie na nie wszystkie wciecia na koszu i duzo szybciej wygniecie w nich kolejne rowki. Kosz mozna naprawic przez frezowanie w podzielnicy po to zeby z kazdego rowka wybrac dokladnie ta sama ilosc materialu i tym samym zachowac ta sama podzialke katowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 tarcze sa nowe , kosz juz spilowany , w wekenda moze go przeloze. Na zimno jest ok , ale po nagrzaniu zaczynaja sie haczyc. Olej do Bel Ray polsyntetyk 10W40 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Długo to nie podziała. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 sie zobaczy , najwyzej bedzie trzeba kosza szukac :/. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Juz mozesz zaczac szukac kosza - wieksze luzy powoduja szybkie wybicie nowych rowkow.Sprawdz tez stan zabieraka - on tez moze miec rowki i haczyc przekladki od wewnatrz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.