Skocz do zawartości

Ciągnie sprzeglo - wina rowkow na koszu sprsegla ?


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

czy za ciagnace sprzeglo, odpowiedzalny moze byc kosz sprzeglowy z rowkami w miejscu styku tarcz z koszem ? czy owe rowki mozna spilowac pilnikiem na gladko ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być winny kosz ale musiałby być nieziemsko wyj...ny, a poza tym da się to naprawić tylko trzeba szlifnąć po równo ps ale jak za ten rok tej hondy to kasa kosmos ,a i co to za remont jak większość części włożył starych ????to mój ktm zaczyna być atrakcyjny cenowo :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że po piłowaniu rowków tarcze sprzęgłowe muszą trafić w tej samej kolejności i dokładnie w te same miejsca co przed rozłożeniem sprzęgła. I nie przedobrzyj z piłowaniem żeby się nie okazało że tarcze nie stykają się z koszem we wszystkich miejscach.

Generalnie ten rodzaj naprawy można polecić tylko "na przetrwanie" do czasu kupienia nowych tarcz i nowego kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że po piłowaniu rowków tarcze sprzęgłowe muszą trafić w tej samej kolejności i dokładnie w te same miejsca co przed rozłożeniem sprzęgła.

 

Muszą nie muszą. Jeśli się nie różnią, to nie muszą, nawet napisałem o tym, że można je odwrócić żeby sprawdzić wpływ ich wyrobienia na pracę mechanizmu. Oczywiście najlepiej jest kupić nowe tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pilowania czy szlifowania to odradzam, bedzie krotkotrwaly efekt poniewaz obrabiajac "od reki" nie zachowasz podzialu miedzy rowkami i tarcze beda sie opieraly nie wszystkimi wypustkami o wciecia. Sila pochodzaca od momentu obrotowego rozlozy sie na nie wszystkie wciecia na koszu i duzo szybciej wygniecie w nich kolejne rowki.

 

Kosz mozna naprawic przez frezowanie w podzielnicy po to zeby z kazdego rowka wybrac dokladnie ta sama ilosc materialu i tym samym zachowac ta sama podzialke katowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze sa nowe , kosz juz spilowany , w wekenda moze go przeloze. Na zimno jest ok , ale po nagrzaniu zaczynaja sie haczyc. Olej do Bel Ray polsyntetyk 10W40

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...