Skocz do zawartości

wyciek oleju


mauy86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

(KTM EXC 200 '01) wycieka mi olej spod zebatki napedzajacej lancuch. wymienilem uszczelniacz i simering (zakupione w serwisie ktm) i ku mojemu zdziwieniu olej cieknie dalej;/ co to moze byc?? a jesli ktos wie jak temu mozna zaradzic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A simering byl dwu wargowy czy jedno? Tulejka nie jest wyjechana? Oring pod tulejka jest ok?

 

jaki to jest dwu i jedno wargowy?? tulejka wg mnie jest ok

 

Moze walek jest krzywy lub wytarty, lub krzywo wcisnales uszczelniacz.

 

uszczelnniacz rowno wcisniety jest, a jesli chodzi o walek to nie widac zeby jakos bil (sprawdzalem bez lancucha)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze gniazdo gdzieś uszkodzone albo jakies pekniecie jest

 

 

A no to takie są co mają 1 lub 2 "wargi" (artystyczne określenie :P ) wewnątrz otworu czyli na powierzchni uszczelniającej. Zwykłe simmeringi mają 1 rant, lepsiejsze, stosowane dziś w motocyklach mają 2 ranty czyli podwójne zabezpieczenie. :bigrazz:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no to takie są co mają 1 lub 2 "wargi" (artystyczne określenie :P ) wewnątrz otworu czyli na powierzchni uszczelniającej. Zwykłe simmeringi mają 1 rant, lepsiejsze, stosowane dziś w motocyklach mają 2 ranty czyli podwójne zabezpieczenie. :bigrazz:

 

kurde teraz to juz nie wiem jaki on byl;/ ale mysle ze ten dwu wargowy bo jak juz wspomnailem kupowalem w serwisie KTM a nie gdzies tak sobie fdzie znalazlem.. a ta tulejka z simeringiem powinna ciasno wchodzic czy luznawo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest 2 wargowy to mogles podgiac pierwsza warge wkladajac tulejke. A na tulejce jest moze takie male miejsce wytoczone od wewnatrz silnika na maly oring?

 

tak. wkladajac oring delikatnie posmarowalem tabotem zeby w trakcie wkladania nie przesunal sie na tulejce. aaa no to juz czaje jaki to jest 2 wargowy. taki wlasnie mialem. a wklaalem delikatnie zeby nic nie uszkodzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

pozwole sobie znow pobudzic ten moj problem. olej cieknie coraz bardziej, wymienilem znow uszczelniacz oring tulejke (walek nie bije) kupilem to wszystko u Sanchez'a wiec czesci sa pewne. co moze byc kolejna przyczyna wycieku?? jesli sobie nie poradze z tym bede musial moto oddac do serwisu ale najpierw chcialebym wlasnymi silami sprobowac naprawic wyciek

bede wdzieczny za wasze rady

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...