mauy86 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 (KTM EXC 200 '01) wycieka mi olej spod zebatki napedzajacej lancuch. wymienilem uszczelniacz i simering (zakupione w serwisie ktm) i ku mojemu zdziwieniu olej cieknie dalej;/ co to moze byc?? a jesli ktos wie jak temu mozna zaradzic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Sam dokonywałeś wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 tak. facet w serwisie powiedzial ze nie ma zadnej filozofii z wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Moze walek jest krzywy lub wytarty, lub krzywo wcisnales uszczelniacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 A simering byl dwu wargowy czy jedno? Tulejka nie jest wyjechana? Oring pod tulejka jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 moze gniazdo gdzieś uszkodzone albo jakies pekniecie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 A simering byl dwu wargowy czy jedno? Tulejka nie jest wyjechana? Oring pod tulejka jest ok? jaki to jest dwu i jedno wargowy?? tulejka wg mnie jest ok Moze walek jest krzywy lub wytarty, lub krzywo wcisnales uszczelniacz. uszczelnniacz rowno wcisniety jest, a jesli chodzi o walek to nie widac zeby jakos bil (sprawdzalem bez lancucha) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 moze gniazdo gdzieś uszkodzone albo jakies pekniecie jest A no to takie są co mają 1 lub 2 "wargi" (artystyczne określenie :P ) wewnątrz otworu czyli na powierzchni uszczelniającej. Zwykłe simmeringi mają 1 rant, lepsiejsze, stosowane dziś w motocyklach mają 2 ranty czyli podwójne zabezpieczenie. :bigrazz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 A no to takie są co mają 1 lub 2 "wargi" (artystyczne określenie :P ) wewnątrz otworu czyli na powierzchni uszczelniającej. Zwykłe simmeringi mają 1 rant, lepsiejsze, stosowane dziś w motocyklach mają 2 ranty czyli podwójne zabezpieczenie. :bigrazz: kurde teraz to juz nie wiem jaki on byl;/ ale mysle ze ten dwu wargowy bo jak juz wspomnailem kupowalem w serwisie KTM a nie gdzies tak sobie fdzie znalazlem.. a ta tulejka z simeringiem powinna ciasno wchodzic czy luznawo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 jeśli wchodzi luźno to nie będzie uszczelniać lub będzie to robić słabo. powinna wejść ciaśniej tak. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jesli jest 2 wargowy to mogles podgiac pierwsza warge wkladajac tulejke. A na tulejce jest moze takie male miejsce wytoczone od wewnatrz silnika na maly oring? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jesli jest 2 wargowy to mogles podgiac pierwsza warge wkladajac tulejke. A na tulejce jest moze takie male miejsce wytoczone od wewnatrz silnika na maly oring? tak. wkladajac oring delikatnie posmarowalem tabotem zeby w trakcie wkladania nie przesunal sie na tulejce. aaa no to juz czaje jaki to jest 2 wargowy. taki wlasnie mialem. a wklaalem delikatnie zeby nic nie uszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Sciagnij zebatke i sprawdz czy zewnetrzna warga nie jest podgieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 pozwole sobie znow pobudzic ten moj problem. olej cieknie coraz bardziej, wymienilem znow uszczelniacz oring tulejke (walek nie bije) kupilem to wszystko u Sanchez'a wiec czesci sa pewne. co moze byc kolejna przyczyna wycieku?? jesli sobie nie poradze z tym bede musial moto oddac do serwisu ale najpierw chcialebym wlasnymi silami sprobowac naprawic wyciekbede wdzieczny za wasze radypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Skąd dokładnie cieknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.