motodzik Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam wszystkichmam fajny moto gskr 600 silnik stał kilka miesięcy - odpaliłem i coś nie gra,zostały wyczyszczine i wyregulowane gaźniki - membrany OK, przeczyszczony bak i filtr od benzyny oraz "wydmychany filtr powietrza, silnik pięknie gra do około 3 tys a potem zaczyna mulić i jest słaby nie chce się wkręcać, ledwie "gumę" spali na jedynce a na dwójce potrafi zgasnąć,wcześniej miał problemy z wolnymi obrotami i był odłączony jeden kabelek od podgrzewacza w jednym gaźniku, ale to chyba nie powinno mieć wpływu.sprawdzałem czy jest różnica jeśli odłącze czujnik położenia przepustnicy bo myślałem że wysiadł, ale jest odczuwalna różnicanie mam pojęcia co to - boję się że moduł lub jakaś cewka (chociaż iskra bdb) - nie wiem jak sprawdzić moduł???sprawdzę jeszcze sprężąnie - walczę już z miesiąc i zaczynam wymiękaćdzięki za wszelkie dobre radyjakby co mój nr gg 1928035pozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Hmmm szkoda, że nikt się nie garnie do pomocy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 No nikt nie zna takiego motocykla: moto gskr 600 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 świece sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Gazniki do czyszczenia jeszcze raz i to myjka ultradzwiekowa lub chemiczna - jak stal kilka m-cy z paliwem to w roznych dziwnych miejscach mogl sie przytkac ( np filtry zaworkow iglicowych ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 wymyj gaźniki specjalnym preparatem carb cleaner czy coś w tym stylu. Poziom pływaków/paliwa zmierz. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 gaźniki czyściłem - benzyną - może to za mało i przeczyszczę jakimś środkiem do gaźników :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 wyczyściłem, gazniki carb cleanerem (motul) rozebrałem prawie na części pierwsze, wymoczyłem wydmuchałem i ............... wg mnie nic to nie dało dalej wkręca si e z filtrem czy bez -do około 10 tys wliczając w to moment "rozkręcenia" silnika i nadal nie ma mocy u góry - chuba padła jakaś elektronika czy coś - nie kumam w ogóle tego :banghead: czy mozna jakoś sprawdzić moduł- bo moze to to i jak go sprawdzić (wiem że najlepiej przełożyć inny z takiego samego moto - ale może jest inny sposób) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kolego - widze ze nie rozumiemy sie calkowicie, mimo ze uzywamy tego samego jezyka :notworthy:Napisalem ci ze mycie gaznikow warto zrobic profesjonalnie stosujac do tego myjke chemiczna, lub ultradzwiekowa w sytuacji gdy motocykl stal z paliwem przez dluzszy czas. Czyszczenie reczne w dodatku z rozebraniem "prawie na czesci pierwsze" nic nie daje i tu sie z toba calkowicie zgadzam.Sam daje gazniki do mycia, po owczesnym calkowitym rozebraniu ich na czesci pierwsze, mimo iz motocyklami bawie sie od 40 lat i jakies pojecie o czyszczeniu gaznikow mam. Mimo to wole wydac te $40 bo mam wowczas pewnosc ze ten zespol jest calkowicie czysty.W twoim przypadku brudne gazniki to moje pierwsze podejrzenie, jako ze wyglada to na braki benzynowe w gorze obrotow, ale naprawde w takim moto sprawdzic trzeba wszystko zaczynajac od strony pradowej, a konczac na benzynowej z takimi drobiazgami jak droznosc kranika i odpowietrzenie zbiornika wlacznie.Jezeli motocykl jest w miare nowy i silnik dobrze sie wkreca do 3 tys to malo prawdopodobne ze elektronika szwankuje, jezeli jest stary to mozliwe. Jakos nie zauwazylem zebys podal rocznik tego cuda.Druga rzecz ktora bym zrobil to sprawdzenie cisnienia sprezania w tym silniku - jesli dlugo stal to ktorys z zaworow tez sie moze nie domykac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.