Skocz do zawartości

pomocy gsxr nie ma mocy nie chce się wkręcać w obroty


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

mam fajny moto gskr 600 silnik stał kilka miesięcy - odpaliłem i coś nie gra,

zostały wyczyszczine i wyregulowane gaźniki - membrany OK, przeczyszczony bak i filtr od benzyny oraz "wydmychany filtr powietrza, silnik pięknie gra do około 3 tys a potem zaczyna mulić i jest słaby nie chce się wkręcać, ledwie "gumę" spali na jedynce a na dwójce potrafi zgasnąć,

wcześniej miał problemy z wolnymi obrotami i był odłączony jeden kabelek od podgrzewacza w jednym gaźniku, ale to chyba nie powinno mieć wpływu.

sprawdzałem czy jest różnica jeśli odłącze czujnik położenia przepustnicy bo myślałem że wysiadł, ale jest odczuwalna różnica

nie mam pojęcia co to - boję się że moduł lub jakaś cewka (chociaż iskra bdb) - nie wiem jak sprawdzić moduł???

sprawdzę jeszcze sprężąnie - walczę już z miesiąc i zaczynam wymiękać

dzięki za wszelkie dobre rady

jakby co mój nr gg 1928035

pozdro dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

wymyj gaźniki specjalnym preparatem carb cleaner czy coś w tym stylu. Poziom pływaków/paliwa zmierz.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyściłem, gazniki carb cleanerem (motul) rozebrałem prawie na części pierwsze, wymoczyłem wydmuchałem i ............... wg mnie nic to nie dało dalej wkręca si e z filtrem czy bez -do około 10 tys wliczając w to moment "rozkręcenia" silnika i nadal nie ma mocy u góry - chuba padła jakaś elektronika czy coś - nie kumam w ogóle tego :banghead:

 

czy mozna jakoś sprawdzić moduł- bo moze to to i jak go sprawdzić (wiem że najlepiej przełożyć inny z takiego samego moto - ale może jest inny sposób) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego - widze ze nie rozumiemy sie calkowicie, mimo ze uzywamy tego samego jezyka :notworthy:

Napisalem ci ze mycie gaznikow warto zrobic profesjonalnie stosujac do tego myjke chemiczna, lub ultradzwiekowa w sytuacji gdy motocykl stal z paliwem przez dluzszy czas. Czyszczenie reczne w dodatku z rozebraniem "prawie na czesci pierwsze" nic nie daje i tu sie z toba calkowicie zgadzam.

Sam daje gazniki do mycia, po owczesnym calkowitym rozebraniu ich na czesci pierwsze, mimo iz motocyklami bawie sie od 40 lat i jakies pojecie o czyszczeniu gaznikow mam. Mimo to wole wydac te $40 bo mam wowczas pewnosc ze ten zespol jest calkowicie czysty.

W twoim przypadku brudne gazniki to moje pierwsze podejrzenie, jako ze wyglada to na braki benzynowe w gorze obrotow, ale naprawde w takim moto sprawdzic trzeba wszystko zaczynajac od strony pradowej, a konczac na benzynowej z takimi drobiazgami jak droznosc kranika i odpowietrzenie zbiornika wlacznie.

Jezeli motocykl jest w miare nowy i silnik dobrze sie wkreca do 3 tys to malo prawdopodobne ze elektronika szwankuje, jezeli jest stary to mozliwe. Jakos nie zauwazylem zebys podal rocznik tego cuda.

Druga rzecz ktora bym zrobil to sprawdzenie cisnienia sprezania w tym silniku - jesli dlugo stal to ktorys z zaworow tez sie moze nie domykac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...