suchy_xp Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam! Mam kilka problemów z moją ETZ, mianowicie tak:Nie mogę wyregulować zapłonu bez względu jak ustawie to strzela mi w gaźnik a jak gaśnie to strzeli w tłumik, gdy prubuje dodać gazu to nie ma żadnych efektów tylko zalewa go bardziej.Ustawiłem poziom paliwa na minimalny w gaźniku przepustnica jest na ostatnim ząbku na samym dole (gaźnik jest nowy) zdjęłem filtr powietrza i dmucha mi paliwem przez niego jak ze spryskiwacza. Jak ustawię jako tako zapłon żeby odpalił to odpali pochodzi trochę na wolnych obrotach i zalewa go i gaśnie.Prubowałem ruszyć nim z miejsca to zaczyna zwalniać aż wkońcu zgaśnie i oczywiście zalany jest.W ETZ zostały zmienione tłok, pierścienie, cylinder, głowica, skrzynia, regulator, wirnik, przerywacz, kondensator praktycznie tylko kartery zostały stare. Ciągle mi zalewa świecę nie wiem czemu. :wink: Proszę o odpowiedź. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayeran Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam! Mam kilka problemów z moją ETZ, mianowicie tak:Nie mogę wyregulować zapłonu bez względu jak ustawie to strzela mi w gaźnik a jak gaśnie to strzeli w tłumik, gdy prubuje dodać gazu to nie ma żadnych efektów tylko zalewa go bardziej.Ustawiłem poziom paliwa na minimalny w gaźniku przepustnica jest na ostatnim ząbku na samym dole (gaźnik jest nowy) zdjęłem filtr powietrza i dmucha mi paliwem przez niego jak ze spryskiwacza. Jak ustawię jako tako zapłon żeby odpalił to odpali pochodzi trochę na wolnych obrotach i zalewa go i gaśnie.Prubowałem ruszyć nim z miejsca to zaczyna zwalniać aż wkońcu zgaśnie i oczywiście zalany jest.W ETZ zostały zmienione tłok, pierścienie, cylinder, głowica, skrzynia, regulator, wirnik, przerywacz, kondensator praktycznie tylko kartery zostały stare. Ciągle mi zalewa świecę nie wiem czemu. ;) Proszę o odpowiedź. :icon_biggrin: WitamJedyne co przychodzi mi do głowy to sprawdzenia co z pływakiem (gaźnik nowy ale nie zaszkodzi jak zobaczysz). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Jak ustawiasz ten zapłon, czujnikiem zegarowym?Druga sprawa, jeżeli to jest jakiś gaźnik z allegro to może to być przyczyna. Sprawdz jeszcze świece (nie mów że nowa bo to nie oznacza że dobra) i przewód WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 W nowych gaźnikach z allegro co najwyżej dysze sa pozamieniane miejscami i tyle;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 cześć kolego :buttrock: zajrzyj na te stronki http://forum.mz-klub.pl/ i http://forum.motocykle-mz.pl/ tu powinni Ci pomóc :D tylko http://forum.mz-klub.pl/ teraz chwilowo nie działa :/ a simmeringi to czy czasami już nie puszczają oleju ze skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy_xp Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Nie simmering to napewno jest wporządku, to raczej coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 No a swieca w porzadku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 dmucha mi paliwem przez niego jak ze spryskiwacza. to jest normalne symetryczny 2t każdy dmucha...... strzela mi w gaźnik z tego wynika że za uboga mieszanka albo źle ustawiony zapłon ale skoro sie zalewa to paliwa mu raczej nie brakuje..... pozatym świeca no i ustawienie zapłonu...... jeszcze mi sie przypomniało z tego co pamiętam mz etz 250 ma zapłon akumulatorowy jak wsk175 akumulator ok ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy_xp Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Nie wiem co się stało nic przy im nie robiłem więcej od kąd wkurzyło mnie te ciągłe zalewanie i jak myślicie co za niespodzianka? Poszedłem sobie dzisiaj i kopnęłem go sobie tak z nudów, odpalił za pierwszym kopnięciem a co jeszcze dziwniejszego przestał strzelać i już normalnie jeździ nie wiem co się mu stało skoro nikt przy nim nie kręcił bo stał zamknięty w garażu. :evil: heh bardzo dziwna sprawa.Mam jeszcze pytanko czy ktoś mógłby mi narysować prosty schemat tak odręcznie nawet w paincie jak podłączyć kontrolkę od ładowania bo coś mi się nie świeci żarówka jest ok bo sprawdzałem kabelki też są gdzieś podłączone a ładowanie jest bo jak wkładałęm akumulator to było 11,60 V a jak sobie trochę pojeździłem było już 12,75 V Akumulator 13,5 V Panasonic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 proszę bardzo http://mzetz250.republika.pl/pliki/mz12v.gif oraz http://arecki1113.republika.pl/mz12v.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 W nowych gaźnikach z allegro co najwyżej dysze sa pozamieniane miejscami i tyle;]Święta prawda ! Jak któregoś chińczyka czeka egzekucja, to już im się dysze pie*dolą przy zakładaniu =P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.