rzemyk90 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam. Mam z kumplem dylemat, nie jestesmy pewni czy rozrzad jest poprawnie ustawiony. Objawy : Bardzo ciezko odpalic fure, trzeba co najmniej 20 kopow, jak juz odpali, to kicha, cka sie, strzela, ciezko ruszyc bo nagle gasnie. Gaznik zmienialismy nawet na lepszy i nic. Identyczne objawy. Jest to 600 cc, 4 zawory jeden walek rozrzadu, natomiast walki wyruwnuwazajace kolo walu sa napedzane lancuszkiem. Kolo magnesowe z dlugim cechem i literka obok "T" patrzy rowno na strzalke z karteru. Walek rozrzadu wg naciecia pasuje z korpusem glowicy. W tym momencie rozpoczyna sie cykl pracy. Czy to jest dobrze ustawiony rozrzad?? Mogglby ktos dokladnie wytlumaczyc jak sie ustawia krok po kroku rozrzad w tym motocyklu?? Moze jakas serwisowka??? Dobrze by bylo, jakby ktos napisal, kto zna dokladnie ten motocykl. Z gory dziekuje. Zdjecia: http://www.bikepics.com/members/rzemyk90/part/ Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 No to po kolei ;]1. Tłok ustawiamy do góry czyli literka T na kole magnesowym pojawia się w okienku lub równo z wytłoczeniem w karterze.2. Teraz wkładamy wałek rozrządu do głowicy tak, aby linia na przodzie wałka (patrząc od strony prawej motocykla, od łańcucha rozrządu) była w poziomie równo z krawędzią przylegania pokrywy zaworów oraz zawory były zamknięte czyli wałek ma być skierowany do dołu. Lub inaczej... linia w poziomie a wytłoczenie na zębatkę ma być do góry.3. Składamy całość. Moze nie jasno ale najlepiej ściąg serwisówkę i tam jest wszystko ładnie opisane i są fotki :] www.suzukidr.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Sprawdze to :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Heh. Bylem dzis przy DR i sie okazalo ze kolo zebate nie ma zadnego cechu;/ Wytlumacz dokladnie gdzie to ma byc, w ktorym miejscu sie znajduje... Jeszcze jestem ciekaw co oznacza taki cech: http://www.bikepics.com/pictures/1364270/ Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 To nie jest cecha!!! Cecha jest po drugiej stronie wałka rozrządu!!! Są to dwie linie wycięte na jego czole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) Pokaz mi tego zdjecie. Ja nic po drugiej stronie walka rorzadu nie widzialem. Na kole zebatym rowniez nic nie znalazlem;/ Edytowane 27 Lipca 2008 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Pokaz mi tego zdjecie. Ja nic po drugiej stronie walka rorzadu nie widzialem. Na kole zebatym rowniez nic nie znalazlem;/jest na 100% takie 2 kreski rozbierałem z kolega 650 w tamten tydzien i jest na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Tam nic nie ma, na bank. Problem jest jeszcze z tym ze mocowanie kola zebatego na walku bylo spawane;/ Nie wiem , tak mysle zeby dac drugi walek i kolo zebate... Wg mnie najczesciej powinny byc cechy na kole, ale tu nic nie ma :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Tam nic nie ma, na bank. Problem jest jeszcze z tym ze mocowanie kola zebatego na walku bylo spawane;/ Nie wiem , tak mysle zeby dac drugi walek i kolo zebate... Wg mnie najczesciej powinny byc cechy na kole, ale tu nic nie ma :icon_twisted:a więc mozliwe ze ktos to zapiłował albo coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Kur** zawsze cos. No nic bede musial drugi walek poszukac z komlem zebatym od razu, bo ta dr za hu** nie chce chodzic, pali kiepsko, strzela, kicha, nie chce sie wkrecac, a kompresje ma bardzo dobra, luzy zaworowe ustawione wg serwisowki, gaznik byl zmieniowy i nie ma roznicy. NIe mam pojecia juz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Kur** zawsze cos. No nic bede musial drugi walek poszukac z komlem zebatym od razu, bo ta dr za hu** nie chce chodzic, pali kiepsko, strzela, kicha, nie chce sie wkrecac, a kompresje ma bardzo dobra, luzy zaworowe ustawione wg serwisowki, gaznik byl zmieniowy i nie ma roznicy. NIe mam pojecia juz...nie no mysle ze sie da jakoś ustawic bez wymiana wałka tylko zapytajkogoś z większym doświadczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/095c539aa17624ca.html Widze, że nie chce Ci się ściagnąć serwisówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Kur** zawsze cos. No nic bede musial drugi walek poszukac z komlem zebatym od razu, bo ta dr za hu** nie chce chodzic, pali kiepsko, strzela, kicha, nie chce sie wkrecac, a kompresje ma bardzo dobra, luzy zaworowe ustawione wg serwisowki, gaznik byl zmieniowy i nie ma roznicy. NIe mam pojecia juz...Ustawienie rozrządu nawet bez znaków jest prozaicznie proste w silniku OHC.Wał korbowy na znak"T" i wałek krzywkami w dół silnika. To wszystko.Za te wulgaryzmy masz 10% a gdybyś chciał drogą kupna nabyć tuningowy wałek firmy Grosswachter do DR650 zadzwoń. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 (edytowane) Ustawienie rozrządu nawet bez znaków jest prozaicznie proste w silniku OHC.Wał korbowy na znak"T" i wałek krzywkami w dół silnika. To wszystko.Za te wulgaryzmy masz 10% a gdybyś chciał drogą kupna nabyć tuningowy wałek firmy Grosswachter do DR650 zadzwoń. Przeciez ja uzylem gwiazdek zeby te wyrazy nie mialy takiego znaczenia dla oczu jak bez. No nic i tak tych 10% nie zlikwiduje. Tylko jest jeszcze taki problem ze mocowanie kola zebatego na walku bylo spawane i jeszcze nie wiadomo czy to jest na swoim miejscu, tak jak powinno i czy walek zachowal swoje parametry otwarcia zaworow na danym kacie. No nic, sprobuje jeszcze ustawic walek sposobem wyzej opisanym, a jezeli to nie pomoze to zmieniam walek na inny. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/095c539aa17624ca.html Widze, że nie chce Ci się ściagnąć serwisówki Dzieki za serwisowke, ale ona mi jest niepotrzebna kiedy nie mam oznaczen na walku :) Zreszta wlasciciel tej DR mowil nam, ze od kiedy ja kupil, to ona stale sie tak zachowywala jak opisalem na samym poczatku tego tematu. Ale sprzedawca zapewnial ze trzeba tylko gaznik wyczyscic i dobrze go wyregulowac. Widoczne tak gadal, zeby sprzedac suze. A ze spawanym walkiem to nie wiadomo czy silnik bedzie prawidlowo pracowac. Jutro dam fotki wałka. Pozdr. Edytowane 28 Lipca 2008 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 (edytowane) A później pie**olą ludzie że DR są awaryjne. Nic dziwnego, jak takie kmioty jak poprzedni owner je naprawiają. Jak można zębatkę do wałka przyspawać? Edytowane 29 Lipca 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.