Skocz do zawartości

problem z KTM 250 2t. 2005r. pali świece


boomer5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema.

kumpel kupił sobie KTM 250 w 2t. i mamy problem ze świecami przez nie całe 2 tyg. motor popsół 3 świece. świece były takie jak są zalecane do tego modelu. wygląda to tak jak by poprostu motor się zalał nieważne czy w jeździe czy na postoju poprostu jak by zgubił iskre po wkręceniu nowej niby wszystko wpożądku ale tylko do następnego dnia (jazdy) odpamy motor chodzi ładnie na niskich jak po upływie czasu jak już się troszke rozgrzewa chcemy dodać gazu motor kopci na biało i udusi się i zgaśnie :)

motorek ma wyryte na cylindrze JR podobno to jakiś znak jakiejś tam firmy tuningującej te maszynki do motoru był dożucony drugi dyfuzor doma i założony tumik doma czy to ma znaczenie jakieś??

kurcze ratujcie!! czemu te świece tak padają.. gaźnik był regulowany motorek jest naprawde żwawy i zrywny nie mulony a i tak padnie świeca po czasie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kopci na biało to dostaje płyn chłodniczy do komory spalania.......

 

napisz kolor świec świece najczęsciej padają jak dostaje za dużo paliwa/oleju na zimnym silniku.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak: świeca jest zalana czarnym olejem jak ją się przetrze szmatką to jest jak nowa. a płynu raczej nie bieze bo by ubywało z chłodnic a jest tyle samo od początku :biggrin: czy to może moduł się rozalił albo cewka i daje jakiś większy prąd i pali te świeczki.. kurde ;((

 

może to wina oleju do paliwa? moto śmiga na castrolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. a ile dolewacie oleju do beny??

bo wygląda na to, że robicie za bogatą mieszankę paliwa z olejem...

pasowało by tu właśnie dymienie (ale powinno na niebiesko raczej, a nie na biało..) a ten olej na świecy już mówi sam za siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem czy castrol do 2t full syntetyk za 45 zl(bo chyba cena to dla Ciebie główne kryterium oceny jakosci oleju) to scierwo. a chcial bym wiedziec jakiego oleju Ty urzywasz i jaki polecasz przyjacielu?

 

przecież napisał, że "syntetykiem" i to jest właśnie jego kryterium...

za 25zł syntetyka nie kupisz, ani nic innego co by się nadało do takiego sprzęta i o to chodziło :(

 

ps: jeśli mówisz, że dysza jest kombinowana to całkiem możliwe że na zimno chodzi ok, ale na ciepło ma już za bogatą mieszankę... poszukaj info jaka ma być dysza i taką dokup, myślę że od jakiegoś innego sprzęta powinno się dobrać taką średnicę jak trzeba...

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem czy castrol do 2t full syntetyk za 45 zl(bo chyba cena to dla Ciebie główne kryterium oceny jakosci oleju) to scierwo. a chcial bym wiedziec jakiego oleju Ty urzywasz i jaki polecasz przyjacielu?

 

Jezdze na castrolu r2 racingbike(teraz jest inna nazwa) lub na mobil racing 2T. To i to sa pelne syntetyki. A propo co do ceny, to i za 45 zl mozesz kupic minerala i tez to bedzie castrol, jak na stacji beda zdzierac, a znac sie nie bedziesz :icon_twisted: I nie gadaj mi, ze cena stanowi dla mnie wizytowke oleju, im drozszy tym lepszy. Wcale tak nie jest i napewno nie bedzie. Ja przez pewiem czas kupowalem castrola r2 za 28 zl za litr. Po prostu trzeba miec znajomosci :)

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ten ktm o ktorym tu mowa nalezy do mnie. Fajnie ze mozna sie do was wzrocic z jakims problemem. Ale pare odpowiedz i rad(ktore wydawaly mi sie troche ironiczne co do oleju) co do oleju sa chyba przesadzone. Bo castrol POWER 1 RACING 2T to moze nie najlepszy ale jeden z lepszych olej a urzywam go juz dosc dlugo wczesniej mialem ktm 125sx i w tamtym motorku nie mialem tego typu problemu. A biorac pod uwage ze ten olej kupuje od dwuch sezonów w salonie ktm-a w lodzi(choc moze i nie mam tam znajomosci i place za niego 45zl) to mam pewnosc ze jezdze nie na scierwie tylko na w pelni syntetycznym oleju przeznaczonym do motocykli 2T. A nie wydaje mi sie by ten olej sprawial problem bo w mojm garazu stoj jeszcze honta 125cr która niestety nie nalezy do mnie ale jest tylko u mnie garazowana tez jezdzi na tym oleju i sprawuje sie swietnie. Dlatego tez wykluczyl bym zeby to olej byl tu problemem, z reszta nie zawracal bym wam glowy gdyby to mial byc olej ;)

 

A na zimno tez sie zalewa ale i tak wymienie dzysze a konkretnie dwie dysze dysze główna i jedna z dysz podocznych na takie jakie sa podane w ksiazce serwisowej ktma bo iglica w gazniku byla ustawiona tak jak fabrycznie ale te dwie dysze nie pokrywaja sie z tym co jest napisane w ksazce. Mam nadzieje ze to pomoze bo tak radzil mi owiele bardziej doswiadczony pan niz ja ktory naprawial juz nie jednego crossa. Pozdrawiam i dam znac czy cos sie zmienilo. Ale jesli macje jeszcze jakies pomysly to prosze piszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...