ola2310 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 PROSZE O POMOC W USTAWIENIU ROZRZADU W YZ426FPOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Serwisówka. A na znaki nie ustawiałeś jak demontowałeś? Czy się coś przestawiło samo? Zazwyczaj masz T na wale i znaczek na kołach wałków. Jak ktos zna podstawy mechaniki to rozrząd w singlu ustawi nawet na śrubokręt (wyczucie górnego położenia tłoka) i ustawienie waków (szczególnie łatwe wkostrukcji OHC, trodniejsze w DOHC) Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 PROSZE O POMOC W USTAWIENIU ROZRZADU W YZ426FPOZDRAWIAM A dlaczego nie poprosiłeś o pomoc przed rozgrzebaniem silnika?Na tym forum piszemy tak jak w szkole czyli początek zdania z dużej litery a potem już małe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 We wszystkich silnikach czterosuwowych zasada jest taka sama.Tłok w GMP czyli u góryZawór wydechowy w fazie końcowego zamykania Zawór ssący na początku fazy otwieraniawystarczy tylko aby w tym momencie obydwa zawory były lekko uchylone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Trzeba bylo sobie zaznaczyc po swojemu jak bylo przed rozlozeniem.Sciagnij serwisowke tam napewno bedzie jak sie ustawia rozrzad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 nie prawda przeciez to 4T można ustawić 2 pozycje zaworów jesli ustawisz wał w upnkcie T oznaczanym zazwyczaj na kole elektrowni, to bedzie to koniec suwu spreżania a poczatek pracy wiec oba zawory maja być zamkniete, krzywka ma być bliska otwarcia zaworu wydechowego;) Zreszta w japończykach jest to wszystko ładnie oznaczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola2310 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Tak oznaczyłem sobie wszystko tylko marker był kijowy, i sie wszystko zamazało.Patrzyłem różne serwisówki lecz tam znalazłem tylko części.Próbowałem ustawiać na różne sposoby pierwszy znich motocykl w ogóle nie chcział na kopa odpalić, przestawiłem wiec o jeden ząb na wale i teraz niby ładnie chodzi zapala i kopa też ma praca jest równa, lecz kolanko wydechowe jest bardzo czerwone. Czy to normalne???? jak ktoś ma taką serwisówke z rysunkiem to prosze o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 To nie jest normalne i masz nadal przestawiony rozrząd.Sprawdź w/g tego co napisał Włodek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Słuchaj, a może Pomyliłeś wałki? Widziałem i takie myki. Albo Naciągałeś rozrząd od strony napinacza. Edytowane 22 Lipca 2008 przez brutus333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola2310 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Problem prawdopodbnie rozwiązany. Motocykl zapala od pierwszego, praca równa kolanko niby w tych motocyklach sie na postoju robi czerwone (widoczne tylko w ciemni).Mój zpłon (rozrzad) ustawiony jest w ten sposób.U góry każdy z wałków posiada trzy kropki ustawiamy je tak aby dwie te kropki były w poziomie do górnego rantu głowicy, a ten trzeci w górnym punkcie 90` od poziomych. drógi wałek ustawiamy identycznie. Na wale ustawiamy w ten sposób. W deklu silnika mamy dwa otwory odkręcamy zaślepki, jedna większa słuzy do krecenia wałem, a druga mniejsza do kontroli górnego martwego puktu, (W miejszym otworze jest naciecie). Natomiast na elektromagnecie mamy oznakowanie ( I-I I) Ustawimy wał w takiej pozycji aby na ciecie w otworze dekla pokrywało nam sie z elektromagnetem w punkcie ( I ). I to wszystko nie wiem czy zrozumiecie ale lepsze cos niż nic Jeżeli ktoś wie lepiej prosze mnie poprawić. Pozdrawiam Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 No to gratuluję. Czyli sprawa rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.