Skocz do zawartości

USTAWIENIE ROZRZADU YZ426F


ola2310
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Serwisówka.

 

A na znaki nie ustawiałeś jak demontowałeś? Czy się coś przestawiło samo? Zazwyczaj masz T na wale i znaczek na kołach wałków. Jak ktos zna podstawy mechaniki to rozrząd w singlu ustawi nawet na śrubokręt (wyczucie górnego położenia tłoka) i ustawienie waków (szczególnie łatwe wkostrukcji OHC, trodniejsze w DOHC)

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROSZE O POMOC W USTAWIENIU ROZRZADU W YZ426F

POZDRAWIAM

 

A dlaczego nie poprosiłeś o pomoc przed rozgrzebaniem silnika?

Na tym forum piszemy tak jak w szkole czyli początek zdania z dużej litery a potem już małe.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wszystkich silnikach czterosuwowych zasada jest taka sama.

Tłok w GMP czyli u góry

Zawór wydechowy w fazie końcowego zamykania

Zawór ssący na początku fazy otwierania

wystarczy tylko aby w tym momencie obydwa zawory były lekko uchylone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda przeciez to 4T można ustawić 2 pozycje zaworów jesli ustawisz wał w upnkcie T oznaczanym zazwyczaj na kole elektrowni, to bedzie to koniec suwu spreżania a poczatek pracy wiec oba zawory maja być zamkniete, krzywka ma być bliska otwarcia zaworu wydechowego;) Zreszta w japończykach jest to wszystko ładnie oznaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oznaczyłem sobie wszystko tylko marker był kijowy, i sie wszystko zamazało.

Patrzyłem różne serwisówki lecz tam znalazłem tylko części.

Próbowałem ustawiać na różne sposoby pierwszy znich motocykl w ogóle nie chcział na kopa odpalić, przestawiłem wiec o jeden ząb na wale i teraz niby ładnie chodzi zapala i kopa też ma praca jest równa, lecz kolanko wydechowe jest bardzo czerwone. Czy to normalne???? jak ktoś ma taką serwisówke z rysunkiem to prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem prawdopodbnie rozwiązany. Motocykl zapala od pierwszego, praca równa kolanko niby w tych motocyklach sie na postoju robi czerwone (widoczne tylko w ciemni).

Mój zpłon (rozrzad) ustawiony jest w ten sposób.

U góry każdy z wałków posiada trzy kropki ustawiamy je tak aby dwie te kropki były w poziomie do górnego rantu głowicy, a ten trzeci w górnym punkcie 90` od poziomych. drógi wałek ustawiamy identycznie.

Na wale ustawiamy w ten sposób. W deklu silnika mamy dwa otwory odkręcamy zaślepki, jedna większa słuzy do krecenia wałem, a druga mniejsza do kontroli górnego martwego puktu, (W miejszym otworze jest naciecie). Natomiast na elektromagnecie mamy oznakowanie ( I-I I) Ustawimy wał w takiej pozycji aby na ciecie w otworze dekla pokrywało nam sie z elektromagnetem w punkcie ( I ).

 

I to wszystko nie wiem czy zrozumiecie ale lepsze cos niż nic Jeżeli ktoś wie lepiej prosze mnie poprawić.

 

Pozdrawiam Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...