kondorio Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 witam, od dluzszego czasu mam problem z rozgrzewajacym sie silnikiem,poprostu dusi sie ,obroty sa nierowne i odnosze wrazenie jak by jeden cylinder nie pracowal co ktorys obrot a jak odkrece ssanie do konca to gasnie i czasem trudno ustawic obroty przy "rozgrzewce" na ssaniu,po za tym w czasie jazdy gdy dodam gazu ( do 4 tys) to potrafi sie przydusic i prawie gasnie,przy odpaleniu jeszcze zauwazylem ze z rury wydobywa sie ciemny dym no i spalanie mi troche wzroslo z 7 do 8,5 na 100 bez katowania (staram sie zmieniac biegi w okolicha 4-4,5 tys obrotow) prosze o jakas rade i dzieki :icon_biggrin: pzdr kondon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Nasz(rodziców)samochód miał takie same objawy, miał przebicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nasz(rodziców)samochód miał takie same objawy, miał przebicie... he??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jaki przebieg i historia serwisowania ile raz można o to prosić ?? To naprawde ułatwia odpowiedzi na pytania. Jak dla mnie trzeba sprawdzić gaźniki i świece (a własciwie cały układ zapłonowy). To tak na początek. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jak żłopie i na czarno wali z rury, i się dusi to mieszanka za bogata, ergo gaźniki/zapłon do przeglądu. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Jaki przebieg i historia serwisowania ile raz można o to prosić ?? To naprawde ułatwia odpowiedzi na pytania. Jak dla mnie trzeba sprawdzić gaźniki i świece (a własciwie cały układ zapłonowy). To tak na początek. Pawelprzjechane ma 26 tys a synchro robilem przy 18, rocznik 2004 tez mi sie wydaje ze mieszanka,ale nie wiem czego jest za duzo(lub za malo) :biggrin: no i jak moge to sam ustawic Edytowane 21 Lipca 2008 przez kondorio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Sam nie ustawisz, nie ma sensu. Może to coś innego co powoduje, że maszyna się zalewa. A jak filtr powietrza?? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Sam nie ustawisz, nie ma sensu. Może to coś innego co powoduje, że maszyna się zalewa. A jak filtr powietrza?? Pawel filtr wymienialem przy synchro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Po 6tys. km wypadałoby go przedmuchać tudzież wymienić, zależnie w jakich warunkach motocykl jeździ. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Silnik dostaje za dużo paliwa. Powodów może być wiele.Wymień świece i filtr powietrza tudzież paliwa. Układ zasilania do czyszczenia i synchronizacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) tez zaczalbym od swiec . i byc moze gazniki do przegladu. masz czujnik polozenia przepustnicy [tps] moze w tym problem? przy spokojnej jezdzie 7l? no no :bigrazz:inazuma w 6l sie spokojnie miescila :cool: Edytowane 21 Lipca 2008 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.