Skocz do zawartości

Suzuki DR 350 regulacja gaźnika cd.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, już od dłuższego czasu borykam się z regulacją gaźnika w moim moto ( Suzuki DR 350 ). Gaźnik jest oryginalny, Mikuni BST 33, dysze też wyglądaja na oryginalne. W moto mam sportowy wydech. Motocykl hcodzi ogólnie dobrze, przy schodzeniu z obrotów troche strzela z wydechu, już nad tym pracowałem, podniesłem iglicę o jeden ząbek i ustawiłem śrubę regulacji składu mieszanki ( na oko ) oprócz tego dorawłem się niestety do poziomu paliwa w komorze pływakowej, minimalnie obniżyłem poziom paliwa no i moto mniej strzela. Za ta jak wykręciłem świecę to się przestraszyłem bo elektroda jest biała!!!

 

swieca

 

Co mam zrobić zeby świace miała normalny kolor?

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to troche pomoze:

POZDRO

Z tych artykułów wynika, że świeca może mieć taki kolor. Jeszcze pokombinuje z iglicą i sie zobaczy dzięki za pomoc.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa ustawiłem wg tej strony:

 

http://www.dr350.jak.pl/

 

Gdy mierzyłem suwmiarką odległość od końca pływaka do korpusu gaźnika to było równo 13,6 mm ( gdy zaworek iglicowy był zamknięty ). Dodam, że jakieś 200km temu zmieniłem świece, tak żeby zobaczyć czy będzie różnica. Stara świeca miała bardzo ciemny kolor:

 

stara świeca

 

Dokładnie nie pamiętam ale to było jeszcze chyba przed kombinowaniem z poziomem paliwa.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE)

 

Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju.

 

Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)

2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli..

 

Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..

wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd..

 

I ciągle to samo..

Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze oleju

Chodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..

Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs

 

Co robić ?

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE)

 

Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju.

 

Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)

2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli..

 

Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..

wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd..

 

I ciągle to samo..

Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze oleju

Chodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..

Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs

 

Co robić ?

 

 

Sprawdź jeszcze filtr paliwa i ustaw gaźnik pod ten akcesoryjny tłumik.

Edytowane przez Baaaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE)

 

Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju.

 

Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)

2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli..

 

Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..

wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd..

 

I ciągle to samo..

Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze oleju

Chodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..

Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs

 

Co robić ?

Wróć z iglicą do fabrycznego ustawienia a po testach możesz ją podnieść o jeden rowek.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. Wyjełem dzisiaj cały airbox.. wraz z kruccami.. Podłozyłem tam gdzie trzeba nowe uszczelki i silikon na laczeniach, airbox szczelny..

Problem zaczął się gdy umyłem filtr powietrza.. a pozniej nasmarowalem go w castrolowskim spray do filtrów.. On w ogole nie przepuszcza niczego.. to dziala jak klej.. Gdy wezme filtr do reki to sie nie odkleja.. Wiec jutro kupie nowy filtr.. I zamocze go tradycyjnie w oleju..

Zawazylem ze to jest cos z powietrzem.. Bo gdy mu troche odciągnełem filtr gadał jak ta lala..

Co go gaznika.. w serwisowe jest tak

 

iglica 5ep96(3)

wysokosc plywaka 14,2+1,0mm

ale jak to mam rozumiec?

Mam iglice ustawiona na 2 rowku.. na dole

 

Co do ustawiania do akcesoryjnego tlumika to robilem to z 6h.. i gaznik reaguje ale ciagle ma dziure.. i strzela.. czasem, to musi byc cos z lewym powietrzem. Filtr paliwa nie ma. Ale moge mu zalozyc

 

Iglice ustawialem juz na kazdym rowku i praktycznie ta sama reakcja..

 

Dodam ze przepustnica w gazniku ma jednak spory luz.. Nie wiem czy to tez nie ma nic wspolnego.. bo ciezko schodzi z obrotow

Edytowane przez adrian44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

iglica 5ep96(3)

wysokosc plywaka 14,2+1,0mm

ale jak to mam rozumiec?

Mam iglice ustawiona na 2 rowku.. na dole

 

 

Ściągasz komorę pływakową przechylasz gaźnik do góry nogami tak by pływak zamkną swoją masą zaworek iglicowy i od rantu gaźnika do końca pływaka ma być 14.2mm.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej do filtrów ma działać jak klei a zamoczenie filtra w oleju skończy się zarzyganiem gaźnika i wnętrza silnika albo smrodem dwusuwa. Po za tym miałeś sprawdzić króciec między gaźnikiem a głowicą tak jak Ci napisałem, bo to tam są największe problemy z ustawianiem dawki. Wydech akcesoryjny często wymaga zmiany dyszy na większą zwłaszcza jeśli jest wielką pustą tubą.

Jeszcze wczoraj o 12 twierdziłeś, że przepustnica jest wytarta a teraz, że luźna. Z takim podejściem to nic nie zdziałamy, albo robisz porządnie albo daj sobie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...