marcin1989 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam, już od dłuższego czasu borykam się z regulacją gaźnika w moim moto ( Suzuki DR 350 ). Gaźnik jest oryginalny, Mikuni BST 33, dysze też wyglądaja na oryginalne. W moto mam sportowy wydech. Motocykl hcodzi ogólnie dobrze, przy schodzeniu z obrotów troche strzela z wydechu, już nad tym pracowałem, podniesłem iglicę o jeden ząbek i ustawiłem śrubę regulacji składu mieszanki ( na oko ) oprócz tego dorawłem się niestety do poziomu paliwa w komorze pływakowej, minimalnie obniżyłem poziom paliwa no i moto mniej strzela. Za ta jak wykręciłem świecę to się przestraszyłem bo elektroda jest biała!!! swieca Co mam zrobić zeby świace miała normalny kolor? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Dostaje za malo paliwa. Podnies iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 (edytowane) Moze to troche pomoze:http://www.atlanticjetsports.com/_techtalk/00000005.htmhttp://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html POZDRO Edytowane 19 Lipca 2008 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Moze to troche pomoze:POZDROZ tych artykułów wynika, że świeca może mieć taki kolor. Jeszcze pokombinuje z iglicą i sie zobaczy dzięki za pomoc. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Za uboga mieszanka. Pozim paliwa na początek. Ustaw silnik katalogowo, a jak będzie źle, to potem kombinmuj. Serwisówka to podstawa, nie rób na oko - musisz miec punkt wyjściowy, dopiero potem kombinujesz. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Poziom paliwa ustawiłem wg tej strony: http://www.dr350.jak.pl/ Gdy mierzyłem suwmiarką odległość od końca pływaka do korpusu gaźnika to było równo 13,6 mm ( gdy zaworek iglicowy był zamknięty ). Dodam, że jakieś 200km temu zmieniłem świece, tak żeby zobaczyć czy będzie różnica. Stara świeca miała bardzo ciemny kolor: stara świeca Dokładnie nie pamiętam ale to było jeszcze chyba przed kombinowaniem z poziomem paliwa. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Zmienić wydech na oryginalny Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Wrzuc zdjecie swiecy gdzies indziej, bo to sie nie odpala :/ POZDRO BTW. Greedo, to nie jest zadna pomoc... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Nie, to najprostsze rozwiązanie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 (edytowane) Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE) Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju. Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli.. Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd.. I ciągle to samo..Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze olejuChodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs Co robić ? Edytowane 7 Marca 2012 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 (edytowane) Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE) Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju. Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli.. Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd.. I ciągle to samo..Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze olejuChodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs Co robić ? Sprawdź jeszcze filtr paliwa i ustaw gaźnik pod ten akcesoryjny tłumik. Edytowane 7 Marca 2012 przez Baaaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam.. Odnawiam temat.. W tą niedzielę zakupiłem SUZUKI DR 350 N .. (PRZYNAJMNIEJ TAK MI SIE WYDAJE) Moto przy kupnie chodziło, odpalalo ladnie, swieca miala kolor kawy z mlekiem.. Chodził na wolnych, wkrecał się, 2,3 bieg z gazu na koło. Kompresja tez dobra. Nic nie kopcił, nie brał oleju. Poprzedni właściciel wymieniał tłok wiseco, wymieniał rozrząd , uszczelniacze (mialem wglad do remontu, starych czesci itd)2 dni po jezdzie w terenie moto ma dziure w przyspieszeniu.. Po prostu dławi się jak diabli.. Wczoraj wymieniłem olej castrol 10w40 4t, z filtrem oleju, wyczysiłem mu gaznik, dalem nową swiece, wyczysciłem kruccce, posprawdzałem powietrze, ustawiłem zawory..wycziscilem filtr powietrza, nasaczylem go w takim spray do filtrow zeby byl wigotny itd.. I ciągle to samo..Moto odpala nawet ladnie.. (2,3 kop) na zimnym i na cieplym. Nie kopci i nie bierze olejuChodzi równo.. ale kiepsko schodzi z obrotów.. raz po raz strzeli z wydechu na duzych obrotach.. No i podczas jazdy dlawi się.. na postoju tez.. PRzy 3,4 tys obrotów.. Gdy juz mu dasz na maxa gaz to jedzie.. Ale gdy chcesz jechac wolniej.. to po prostu nie idzie bo sie dławi..Dodam że dysze też wyczysciłem, gażnik Mikuni oryginal od tego moto.. Igilca jest na maxa do gory, przepustnica wydaje mi sie troche wytarta.. Wydech akcesoryjny specs Co robić ?Wróć z iglicą do fabrycznego ustawienia a po testach możesz ją podnieść o jeden rowek. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 (edytowane) Witam.. Wyjełem dzisiaj cały airbox.. wraz z kruccami.. Podłozyłem tam gdzie trzeba nowe uszczelki i silikon na laczeniach, airbox szczelny..Problem zaczął się gdy umyłem filtr powietrza.. a pozniej nasmarowalem go w castrolowskim spray do filtrów.. On w ogole nie przepuszcza niczego.. to dziala jak klej.. Gdy wezme filtr do reki to sie nie odkleja.. Wiec jutro kupie nowy filtr.. I zamocze go tradycyjnie w oleju..Zawazylem ze to jest cos z powietrzem.. Bo gdy mu troche odciągnełem filtr gadał jak ta lala..Co go gaznika.. w serwisowe jest tak iglica 5ep96(3)wysokosc plywaka 14,2+1,0mmale jak to mam rozumiec?Mam iglice ustawiona na 2 rowku.. na dole Co do ustawiania do akcesoryjnego tlumika to robilem to z 6h.. i gaznik reaguje ale ciagle ma dziure.. i strzela.. czasem, to musi byc cos z lewym powietrzem. Filtr paliwa nie ma. Ale moge mu zalozyc Iglice ustawialem juz na kazdym rowku i praktycznie ta sama reakcja.. Dodam ze przepustnica w gazniku ma jednak spory luz.. Nie wiem czy to tez nie ma nic wspolnego.. bo ciezko schodzi z obrotow Edytowane 7 Marca 2012 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 iglica 5ep96(3)wysokosc plywaka 14,2+1,0mmale jak to mam rozumiec?Mam iglice ustawiona na 2 rowku.. na dole Ściągasz komorę pływakową przechylasz gaźnik do góry nogami tak by pływak zamkną swoją masą zaworek iglicowy i od rantu gaźnika do końca pływaka ma być 14.2mm. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Olej do filtrów ma działać jak klei a zamoczenie filtra w oleju skończy się zarzyganiem gaźnika i wnętrza silnika albo smrodem dwusuwa. Po za tym miałeś sprawdzić króciec między gaźnikiem a głowicą tak jak Ci napisałem, bo to tam są największe problemy z ustawianiem dawki. Wydech akcesoryjny często wymaga zmiany dyszy na większą zwłaszcza jeśli jest wielką pustą tubą.Jeszcze wczoraj o 12 twierdziłeś, że przepustnica jest wytarta a teraz, że luźna. Z takim podejściem to nic nie zdziałamy, albo robisz porządnie albo daj sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.