bluepoint Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) Jestem właśnie w trakcie generalnego remontu mojej WSK-i Model M06-Z z 1960r. Poszukuję do niej instrukcji oraz katalogu części. Oczywiście dobre rady zawsze w cenie. Poszukuję również zakładu w okolicach Warszawy, który zajmuje się renowacją części.Poniżej załączam zdjęcia. zdjęcie1zdjęcie2zdjęcie3zdjęcie4 Edytowane 18 Lipca 2008 przez bluepoint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1janbo Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 ...to jest nas dwóch... Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu z 59 roku... Niestety, tez całośc do remontu... A do tego, brakuje mi paru elementów (np. gaźnik, rolgaz)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jestem właśnie w trakcie generalnego remontu mojej WSK-i Model M06-Z z 1960r. Poszukuję do niej instrukcji oraz katalogu części. Oczywiście dobre rady zawsze w cenie. Poszukuję również zakładu w okolicach Warszawy, który zajmuje się renowacją części.Poniżej załączam zdjęcia. Hej. Bardzo ładny sprzęt. Mam instrukcję obsługi i napraw do M06 ZOryginalna książeczka. jeżeli masz jakieś graty lub literaturę do IŻa 49 możemy się wymienić. W innym przypadku zostaje Ci tylko wypożyczenie jej i xerowanie :)Jestem z warszawy, pragi południe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluepoint Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Hej. Bardzo ładny sprzęt. Mam instrukcję obsługi i napraw do M06 ZOryginalna książeczka. jeżeli masz jakieś graty lub literaturę do IŻa 49 możemy się wymienić. W innym przypadku zostaje Ci tylko wypożyczenie jej i xerowanie :biggrin:Jestem z warszawy, pragi południe. Super ja też jestem z Warszawy i jeśli to możliwe z chęcią pożyczyłbym od ciebie tą książkę. Niestety nie mam nic o IŻu. Jeśli możesz to daj mi jakiś namiar na siebie. Skontaktuje się z tobą i (jeśli to możliwe) pożycze do zkserowania. Z góry dzięki. ...to jest nas dwóch... Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu z 59 roku... Niestety, tez całośc do remontu... A do tego, brakuje mi paru elementów (np. gaźnik, rolgaz)... Moja jest kompletna ale mocno skorodowana - szczególnie chromy. Ale powoli do wiosny zrobię. Kupiłem drugi silnik więc mam mnóstwo części zamiennych. Ogólnie jeździła do czasu aż postawiłem na stojaku i zacząłem remont. Teraz siedzę codziennie w necie i szukam części - ogólnie same drobiazgi ale tego akurat najmniej. Powodzenia w remoncie. Edytowane 21 Lipca 2008 przez bluepoint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 No świetny sprzęcik :icon_mrgreen: Ja podobnie jak Wy remontuje swoją M06 tylko Z2 z 1961r. Niebawem ruszam z robotą na dobre bo na razie mam nadmiar pracy i nie mam czasu. To moja wiesia :) :http://bikepics.com/members/homerrus/61wskm06z2/ zobaczymy kto pierwszy skończy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 ...to jest nas dwóch... Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu z 59 roku... Niestety, tez całośc do remontu... A do tego, brakuje mi paru elementów (np. gaźnik, rolgaz)... hello sąsiad :banghead:) to wpadnij do mnie bo w garazu stoi M06z 1960r i jeszcze oryginalne enduro 175ccm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluepoint Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) No świetny sprzęcik :) Ja podobnie jak Wy remontuje swoją M06 tylko Z2 z 1961r. Niebawem ruszam z robotą na dobre bo na razie mam nadmiar pracy i nie mam czasu. To moja wiesia :) :http://bikepics.com/members/homerrus/61wskm06z2/ zobaczymy kto pierwszy skończy :D Ładny sprzęcik, chyba jest trochę w lepszym stanie niż moja. Mój przedni błotnik jest niestety mocno skorodowany na końcu. I masz więcej części :), mi brakuje paru np. osłonka na akumulator. Powodzenia w remoncie. Ja planuje zakończyć remont na wiosnę i jak na razie tego się trzymam. Edytowane 25 Lipca 2008 przez bluepoint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Co do stanu to Ci się może wydawać bo kilka lat temu ją wyczyściłem z farby i pokryłem podkładem. Niedawno na świstaku kupiłem przedni błotnik w idealny stanie za 30zł :bigrazz: Ja w te wakacje mam zamiar już się przejechać. Jeszcze niedawno dorwałem licznik biały wyskalowany do 100. Już jest wyczyszczony wyzerowany i działający :smile: Ja niestety nie mam i nie mogę trafić kół 19" z tego modelu. Ty je masz i to duży + . Nie masz może napinacza łańcucha takiego płaskiego "ślimaka" ? Edytowane 25 Lipca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Bluepoint, z tego co widze, to silnik nie jest oryginalny. Z zewnątrz najbardziej różnił się cylindrem i głowicą, tu masz owalne, a powinny być kwadratowe. Owale były w WFM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluepoint Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 (edytowane) Co do stanu to Ci się może wydawać bo kilka lat temu ją wyczyściłem z farby i pokryłem podkładem. Niedawno na świstaku kupiłem przedni błotnik w idealny stanie za 30zł :bigrazz: Ja w te wakacje mam zamiar już się przejechać. Jeszcze niedawno dorwałem licznik biały wyskalowany do 100. Już jest wyczyszczony wyzerowany i działający :clap: Ja niestety nie mam i nie mogę trafić kół 19" z tego modelu. Ty je masz i to duży + . Nie masz może napinacza łańcucha takiego płaskiego "ślimaka" ? Niestety ja mam napinacze nie ślimakowe - u mnie to wygląda tak że płaskownik jest wygięty w literę C i jest śruba z tyły wkręcana w wahacz. Niestety nie pomogę.Tak ciężko jest dostać koła 19 ale widziałem kilka na allegro z pewnością prędzej czy później trafisz. Bluepoint, z tego co widze, to silnik nie jest oryginalny. Z zewnątrz najbardziej różnił się cylindrem i głowicą, tu masz owalne, a powinny być kwadratowe. Owale były w WFM. Tak silnik jest wsadzony od WFM. Pisałem o tym w innym poście, ale może jeszcze razwyjaśnię dlaczego.Mój oryginalny silnik który nadal mam i będe szukał do niego części ma korbowód przystosowany do sworznia o średnicy 15 mm tak samo tłok i tuleja korbowodu. Niestety nigdzie mogłem dostać tych części. Dlatego kupiłem drugi silnik z myślą że będzie na części ale że był sprawny to poprostu zamieniłem silniki. w tym silniku nie ma problemu ponieważ wszystko jest na 13 mm więc nie ma kłopotu z częściami. Pozatym oryginalny silnik został uszkodzony wypadła zawleczka zabezpieczająca sworzeń także cylunder do szlifu a tłok i pierścionki do wyrzucenia. Tym czasem siedzi silnik od WFM i dopuki nie zrobie oryginalnego silnika to bede jeżdził na tym. Dodam tylko że silniki z owalnym cylindrem i głowicą również były spotykane w tym motorze ale pojemnośćtego silnika wynosiła 150 ccm. Edytowane 26 Lipca 2008 przez bluepoint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Sworzeń 15mm jest bodajże w silnikach S32 czyli SHL M11. Nie gwarantuję ale duże szanse są. Mam kilka SHL ale nie mogę zmierzyć bo jestem w UK obecnie. ;) Dodam tylko że silniki z owalnym cylindrem i głowicą również były spotykane w tym motorze ale pojemnośćtego silnika wynosiła 150 ccm. Silnik 150ccm to był S06 montowany w SHL M06. Różnił się od S01 bardzo bo był bazowany na S32 tylko inną miał "górę" a dół ten sam za wyjątkiem sprzęgła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 na temat tego silnika i montowania go w WFM to juz była na forum wielka dyskusja, gdzie scierali sie zwolennicy jego nieistnienia jak i co go co widzieli, ale tych była znaczna mniejszosc, cos jak Yeti:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Zapewne cała legenda o SHL 150 wyrosła na podstawie "widzeń" WFM z silnikiem S34 (125ccm). Mam takową też i mam także "Świętego Graal`a" czyli cylinder od SHL 150ccm czyli M06T/U. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) W mojej miejscowosci starszy pan mial na sprzedaz SHL M-06-U z silnikiem 150 ccm, nie kupilem jej bo mam juz za duzo motocykli i polecilem znajomemu ktory ja lyknal wiec nie mowcie ze to sa legendy, inny koles tez taka kupil, poza tym wystarczy troche poszperac w literaturze to mozna znalezc opisy, rysunki i fotki takich SHL-ek.. A WFM-ki z silnikiem S-34 byly chyba czesciej spotykane niz SHL 150 bo widzialem juz ich kilka, jedna nawet mialem okazje restaurowac dla klienta.. Co do informacji byla jeszcze krotka seria WSK z silnikiem 150 ccmA do autora postu-lampka tylna rowniez jest nieoryginalna (od WFM) ale o tym pewnie tez wiesz Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Taa. SHL 150 istnieją bo sam szukam takowej i koresponduję z gościem z Holandii który ma SHL 150 i szuka części do niej. Bardzo rzadkie motocykle to są. Ale WFM 150 to mit lub jakiś prototyp. :bigrazz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.