Paweł B Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam chciabym zrobic sobier regulację luzów zaworowych w suzuki gsxr 750 z 89 roku olejak ?chciałbym sie dowiedziec czy ustawia sie tam luzy płytkami czy jest tak tylko śróba do regulacji luzów???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zdejmiesz pokrywę zaworów to się dowiesz. Suzuki robiła w tym okresie doświadczenia z rozrządem i jest zamieszanie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Jeszcze jest rzecz tak banalna jak wyszukiwarka i serwisówki w sieci. No ale to trzeba więcej popracować niż tylko jeden post wklepać...... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 mam serwisówke do gsxr ale tam zdjęc niema w którycgh było by widac jak ta tam jest regulacja a na google tez szukałem dlatego pytam tu w ostateczności zerkne pod pokrywe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 mam serwisówke do gsxr ale tam zdjęc niema w którycgh było by widac jak ta tam jest regulacja a na google tez szukałem dlatego pytam tu w ostateczności zerkne pod pokrywe Piszesz bzdury lub nie potrafisz korzystać z serwisówki.Jeżeli ten silnik ma regulację na płytkach to w serisówce musi być taki temat. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 tak oczywiscie jest opisane napewno ale niewiem gdzie bo po angielsku a ja niestety nieumiem zabardzo jezyka i tak ciężko mi dojsc co gdzie jest a idzie w sieci znalesc serwisówkę po polsku?? czy kupic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Zapytaj tu: http://www.motopublica.pl/ mają serwisówki Clymera i być może też Haynsa. Obie po angielsku i ze zdjęciami, przydają się przy robótkach :bigrazz: w języku polskim niezwykle rzadko występują serwisówki do motocykli. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 ściąglem pokrywe głowicy no i jednak regulacja jest srubami kontruje sie nakrętka M6 a reguluje takim imbusem kwadratowym o sciance 3 mm ma teraz do was wielką prosbe jaka jest kolejnosc ustawiania luzu zaworowego na dany cylinder na wałku ssącym i wydechowym?? w jakim połozeniu powinien byc wał korbowy przy ustawianiu luzu an dany cylinder?mam to wszystko w serwisówce jest to opisane ale ja naprawded z angielskiego jestem ciemny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Ustawiasz po kolei kazdy tłok w GMP tak by krzywki były odchylone do góry i regulujesz luzy na wałku ssącym i wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 ahah czyli wtedy kiedy reguluje na wałku ssącym krzywka ma byc skierowana w gógę a potem obracam wałem by bkrzywka wałka wydechowego była wgore i reguluje i tak wszystkie pokolei? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Zle rozumujesz.jak masz tlok w GMP to obydwa wałki maja krzywki w gorze Dlatego ustawiasz GMP dla kazdego tłoka osobno i regulujesz od razu luzy na wałku ssącym i wydechowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 a no juz wszystko sprawdziłem wczesniej myslałem że jak mam krzywki w górnym położeniu to są całkowici w góre skierowane nawet widac znaki na jednym z boku wałkow które mają sie odpowiednio pokywac a to położenie" GMP " to znaczy że jest górne położenie tłoka??aten kluczyk z tym srodkowym kfadratem o bokach 3mm idziue kupic w jakimś motoryzacyjnym???widziałem na larsson.pl ale troszke jest drogi jak na takikluczykjak mam już sciągnięta pokryqwe tio też warto zobatrzec na stan łańcuszka patrzac widze że naciągnięty on jest a jak go nacisce an środku troche moco to slizg sie "ugnie" i jest an nim luz czy tak powinno byc jak sprawdzic luz na łańcuszku czy jest niezaduży??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Żeby sprawdzić luz na łańcucszku "uczciwie" to go trzeba wyjąć i zmierzyć. A inaczej to na ucho - jak nie telepie to jest dobrze.Kluczyk sobie po prostu zrób. Tak jest najszybciej. Troszkę roboty, ale warto. I nie jest to takie trudne.Mierzenie luzów - luz musi być pomiędzy wałkiem a krzywką (rocker) wtedy gdy wałek krzywki nei popycha - jak popatrzysz na wałek to ma on takie "cycki" - mierz luz "naprzeciwko" cycka - to jest bardzo logiczne. wystarczy spojrzeć i zastanowić się jak rozrząd działa.O serwisówce po polsku zapoknij - chyba że do małego fiata. Poważnie radzę uczyć się angielskiego - pomaga wszędzie, nie tylko przy motocyklach. Powodzenia Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 A jakim momentem kontrowac śrubki regulacji luzu zaworowego w serwisówce znalazłem cos takiego ale niewiem czy to jest toValve cover bolts 13 to 15 Nm (9.5 to11 ft-lbs)a ustawiłem dzis jeden cylinder zawory ssące na 0,10 a wydechowe na 0.18 a w serwisowce pisze ssace 0,10 do 0,15wydechowe 0,18 do 0,23ja sie trzymam tych najnizszych wymiarów czy tak jest dob że czy lepiej posrodku ustawiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 luzy najlepiej jest pośrodkować chodz to czesto zależy od modelu moto. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.