Skocz do zawartości

regulacja luzów zaworowych olejak


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jest rzecz tak banalna jak wyszukiwarka i serwisówki w sieci. No ale to trzeba więcej popracować niż tylko jeden post wklepać......

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam serwisówke do gsxr ale tam zdjęc niema w którycgh było by widac jak ta tam jest regulacja a na google tez szukałem dlatego pytam tu w ostateczności

zerkne pod pokrywe

 

Piszesz bzdury lub nie potrafisz korzystać z serwisówki.

Jeżeli ten silnik ma regulację na płytkach to w serisówce musi być taki temat.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj tu:

 

http://www.motopublica.pl/

 

mają serwisówki Clymera i być może też Haynsa. Obie po angielsku i ze zdjęciami, przydają się przy robótkach :bigrazz: w języku polskim niezwykle rzadko występują serwisówki do motocykli.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściąglem pokrywe głowicy no i jednak regulacja jest srubami kontruje sie nakrętka M6 a reguluje takim imbusem kwadratowym o sciance 3 mm

ma teraz do was wielką prosbe jaka jest kolejnosc ustawiania luzu zaworowego na dany cylinder na wałku ssącym i wydechowym?? w jakim połozeniu powinien byc wał korbowy przy ustawianiu luzu an dany cylinder?

mam to wszystko w serwisówce jest to opisane ale ja naprawded z angielskiego jestem ciemny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no juz wszystko sprawdziłem wczesniej myslałem że jak mam krzywki w górnym położeniu to są całkowici w góre skierowane nawet widac znaki na jednym z boku wałkow które mają sie odpowiednio pokywac a to położenie" GMP " to znaczy że jest górne położenie tłoka??

aten kluczyk z tym srodkowym kfadratem o bokach 3mm idziue kupic w jakimś motoryzacyjnym???

widziałem na larsson.pl ale troszke jest drogi jak na takikluczyk

jak mam już sciągnięta pokryqwe tio też warto zobatrzec na stan łańcuszka patrzac widze że naciągnięty on jest a jak go nacisce an środku troche moco to slizg sie "ugnie" i jest an nim luz czy tak powinno byc jak sprawdzic luz na łańcuszku czy jest niezaduży???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić luz na łańcucszku "uczciwie" to go trzeba wyjąć i zmierzyć. A inaczej to na ucho - jak nie telepie to jest dobrze.

Kluczyk sobie po prostu zrób. Tak jest najszybciej. Troszkę roboty, ale warto. I nie jest to takie trudne.

Mierzenie luzów - luz musi być pomiędzy wałkiem a krzywką (rocker) wtedy gdy wałek krzywki nei popycha - jak popatrzysz na wałek to ma on takie "cycki" - mierz luz "naprzeciwko" cycka - to jest bardzo logiczne. wystarczy spojrzeć i zastanowić się jak rozrząd działa.

O serwisówce po polsku zapoknij - chyba że do małego fiata. Poważnie radzę uczyć się angielskiego - pomaga wszędzie, nie tylko przy motocyklach.

 

Powodzenia

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakim momentem kontrowac śrubki regulacji luzu zaworowego w serwisówce znalazłem

cos takiego ale niewiem czy to jest to

Valve cover bolts 13 to 15 Nm (9.5 to11 ft-lbs)

a ustawiłem dzis jeden cylinder zawory ssące na 0,10 a wydechowe na 0.18

 

a w serwisowce pisze ssace 0,10 do 0,15

wydechowe 0,18 do 0,23

ja sie trzymam tych najnizszych wymiarów czy tak jest dob że czy lepiej posrodku ustawiac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...