tajnos Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 witam mam pytanko z innej beczki sa tu madre glowy co i pewnie znaja sie na tym.Dla koleszki wykrecono walka kupil gdzies rope do auta, wlal i okazalo sie ze byla tam woda albo moze cos podobnego do wody a ropy bylo moze z 5L na 25L. Wlal to w niewiedzy i przejechal moze ze 2km i kiszka auto stanelo i krecil krecil ze moze zapali i nic.U mechanika okazalo sie co i jak pytanie brzmi czy jest mozliwe by pompa sie zatarla lub cos w tym stylu?auto to MEGANKA Z 2004r 1.5DCI COMMONREIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Diesle są baaaaardzo uczulone na wodę :)A szczególnie te nowe... W tych nowszych zamiast wtrysków są pompowtryski a te w szcególności sa bardzo delikatne. Wystarczy, ze na stacji zalejesz jakis syf i zaczynają się problemy. A co dopiero sama woda...Mogło to narobić wielu szkód w układzie zasilania... Ogólnie mówiąc - nieciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Diesle są baaaaardzo uczulone na wodę :)A szczególnie te nowe... W tych nowszych zamiast wtrysków są pompowtryski a te w szcególności sa bardzo delikatne. Wystarczy, ze na stacji zalejesz jakis syf i zaczynają się problemy. A co dopiero sama woda...Mogło to narobić wielu szkód w układzie zasilania... Ogólnie mówiąc - nieciekawie...w tych nowszych jest commonrail, czy jak to się tam pisze, a nie pompowtryskiwacze. Wracając do tematu, to megane o ktorym piszesz ma właśnie commonraila, zalanie takiego syfu może zrobić wiele szkód, zarówno pompa jak i wtryski mogą powiedzieć bye bye...Wniosek: Nigdy nie lać paliwa niewiadomego pochodzenia. Szczególnie do nowego diesel'a. PS. Chyba nie w tym dziale pytanie.... może by to tak przenieść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Nowe diesle sa dobre i delikatne. ja radze samochód podprowadzic do pożądnego mechanika i zlac to paliwo, zeby nie pogrążyc się w kosztach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mój znajomy miał podobną sytuację z megane 2003 tyle że przekarmił ją ropą ze wschodu. Rezultat: pompowtryski 1500zł szt w używce. Nie było to dobre posunięcie bo różnie z tymi używkami i trafiło się że nie chodziły porpawnie. ostatecznie auto sprzedał handlarzowi za 15.000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mój znajomy miał podobną sytuację z megane 2003 tyle że przekarmił ją ropą ze wschodu. Rezultat: pompowtryski 1500zł szt w używce. Nie było to dobre posunięcie bo różnie z tymi używkami i trafiło się że nie chodziły porpawnie. ostatecznie auto sprzedał handlarzowi za 15.000zł Ciekawe tylko ile wtrysków jest do wymiany - ale jest dokładnie tak jak mówi kolega powyżej - jeden wtrysk to ok. 2500 zl (a są cztery). Nie jesteś w stanie nic wywalczyć ani nic udowodnić w każdym razie - bo nie udowodnisz ze po odjechaniu ze stacji sam tego nie wlałeś, a dowód jako zlana ropa w jakimś pojemniku nie jest zadnym dowodem - krótko mówiąc PECH Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 camonrail nie jest delikatny ! ktoś poczytał jakie wytwarza ciśnienie ? Dlatego nowe ropniaki moga krecic wysoko i miekko pracuja;] Co do twojego kolegi ma uszkodzona pompe i wtryski;] Naprawa moze byc nie opłacalna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 jako zapalony miłościk diesla współczuję, choć nie rozumiem decyzji - relatywnie nowe i drogie auto + syf z "niewiadomoskąd". Prawie jak dizecko + zapałki = pożar.Ale jakże trafiony tytuł "...z innej beczki" :icon_mrgreen: Merytorycznie: do solidnego mechanika, tylko nie wymieniacza, bo zacznie od pierdół, a potem zapnie naprawę pow. 10 tys. ktoś to musi dobrze ocenić, chociaż może się to okazać niezbyt proste. Z zamiennikami do tych aut chyba jest marnie, chociaż to bardziej odnoście mego kolegi, który narobił sobie bałąganu w HDI.Pech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Żaden pech - kupowanie ropy z niewiadomego źródła to zawsze głupota (no chyba że ma się starego Merca którego silnik dieselowski przepali wszystko :icon_twisted: ).Stać się mogło w sumie wszystko:- zwalone wtryski- zatarta pompa paliwa- zasyfiony układ paliwowy- itp. Naprawa na pewno nie będzie tania!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ta pompa sie nie zaciera to nie wielosekcja ta pompa poprostu traci wydatek ciśnieniowy. CR sa cholernie drogie w naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ta pompa sie nie zaciera to nie wielosekcja ta pompa poprostu traci wydatek ciśnieniowy. CR sa cholernie drogie w naprawie.Może się nie zaciera ale się mieli.Ktoś kto miał doczynienia w tym made in France z systemem Semensa-Delphi-Lucas wie co to za shit.Ludzie lejący ścierwo do tego akurat układu są samobójcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.