Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Karo za głos . Wczoraj wreszcie wymienielem żarówke na Osram NightRacer Plus. Pierwsze spostrzeżenia to barwa światła która jest zauważalne bielsza. Strumień światła może i faktycznie dawać te kilka metrów dalej oświetlenia ponieważ po zaznaczeniu na ścianie snopu światła na starej żarówke po wymianie na NightRacera kreska poszła o ok 10 cm wyżej więc pewnie dalej zaswieci. I raczej nie jest to zmiana ustawienia światła bo ten najmocniejszy strumień praktycznie sie pokrywa ze starym a te 10 cm powyżej płynnie przechodzi w takie mniej intensywne światło . Takie moje pierwsze odczucia. Dam znać jak wyskocze zrobić rundke po lasach jak sprawuje sie w realu. Koszty żadne bo za 2 żarówki dałem 61 zł więc poeksperymentowac mozna . A widoczności nigdy nie za wiele :-)

Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ...

 

2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )

2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )

2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądziecie o takim rozwiazaniu sprawy?

http://www.youtube.com/watch?v=-7O1LAyFCFU&feature=related

 

Czy takie rozwiercenie nie pociaga za soba problemów z silnikiem i spalaniem?

 

 

To jeszcze w temacie "zlotu". Nie wiem czy juz wtedy bedę miał MS-a, bo jakoś tak postanowiłem że jeszcze przyszły sezon oblatam Viaderkiem, ale jak sie nawinie klient co da mi kase jaka bedę chciał to opchne, tak więc zobaczymy.

W każdym razie chetnie bym sie przykulał pogadać i pomacać o ile nie obrzucicie mnie kamieniami jak sie bedę próbował zbliżyć innym sprzętem ;)

Edytowane przez elemeledudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brodacz widziałem wiele lamp-halogenów montowanych na gmolach ale ......... to było najczęściej na GS . Po co ci następne lampy ? Oryginalna lampa daje tyle światła że nie trzeba dodatkowego oświetlenia . Tak jest przynajmniej w hamerykańskiej wersji :biggrin:

Elemelek wiercenie wydechów zawsze niosło za sobą potrzebę zmian ustawień w zasilaniu , nizależnie czy to były gaźniki czy wtrysk . Oczywiście nie było tak ze moto nie zapaliło ale przejawiało sie to zwiększeniem spalania , strzelaniem w wydech , nierówna pracą , zmianą osiągów . Żeby tego uniknąć to pozostaje wymiana iglic , dysz w gaxnikach albo wpięcie power comandera w przypadku wtrysków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brodacz troche złośliwie napisałem z tymi lightbarami , ale jestem na etapie szukania motocykla jak najoszczędnijeszego w budowie . Więc następny będzie bez gmoli , kufrów , szyby , bagaznika najchętniej bez tylnego siedzenia . Taki sobie bobber , może dołoże tylko do niego pług ale to kwestia zastanowienia . Stryker idelanie sie do tego nadaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elemeledudek, Kostass - z autopsji -nie zauważyłem negatywnych skutków, a resztę Kostass słyszałeś w Tuszynie :biggrin:

 

PS nie porównuję się do akcesoryjnych :blush:

 

lista po aktualizacji :

 

1.Kostass-Łódź/Kalisz

2.Królik-Kalisz

3. Pablo - Łódź/Rybnik

4-5. pyra + Beata - Wlkp

6.MarMar - Kołobrzeg

7-8. RENIA i LUCJAN -Tychy

9. Wiedźma - Puszcza.........

10. Wadera -Wrocław

11. erykma - Norwegia

12.-13. Karo +1 - Warszawa

14. duńczyk- Zagłębie na Śląsku

15. Elemeledudek - Katowice

 

takich nam trzeba :biggrin:

Edytowane przez pyra.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wierciłem wydechów , i trudno mi ocenić jak wiercenie wplywa na jazdę . Ale skoro pod siedzeniem ktoś zamontował mi pudełeczko power comandera a fora roją sie od informacji na temat problemów z tego typu modyfikacjami to cos musi w tym byc . Na pewno ingerencja w wydech nie pozostaje bez skutków ubocznych . Mam 3 pary wkładów do wydechu i robienie różnych "wariacji" z nimi daje odczuwalną różnicę w siągach , spalaniu i kulturze jazdy , więc Pyra możesz powiedzieć , że nie zauwazłes negatywnych skutków ale nie , że ich nie ma .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja u siebie wierciłem wydechy, tak jak na filmiku, usunąłęm jedną scianke, za nią jest katalizator. Wydech dostał więcej basu i zrobił sie troszke głosniejszy, ale niewiele. Przejeździłem tak cały jeden sezon, nie zauwazyłem żadnych zmian w pracy silnika, ani zużycia paliwa. Przy normalnej spokojnej jezdzie spalanie na poziomie 5 - 5,5L. Od dwóch sezonów latam z tłumikiem własnego pomysłu, dużo głosniejszym ( tak chciałem) który obniżył mi spalanie o ok pół litra. a silnik dostał wiekszego kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...