rafael Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mam problem z moim moto... mianowicie jak mam 3/4 manetki i jest moment w ktorym moto ma dostawać kopa on robi buuuu i nie przyspiesza chociaż na manetce mam jeszcze 1/4 luzu ale to juz nic nei daje czy otworze do konca czy na 3/4 chodzi tak samo czyli nie łapie przyspieszenia tylko buuu... swiece sprawdzałem filtr tez prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników....Siemanko! :crossy: Kocówka to nie jest bo mam nowy tłok,tuleje korbe i łozyska na wale,myśle że to problem z membranami albo gaznik... troche koledzy z forum podpowiedzieli :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 moze lapie powietrza lewego ? czy cos :rolleyes: ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebe_19 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Siemanko! :P Kocówka to nie jest bo mam nowy tłok,tuleje korbe i łozyska na wale,myśle że to problem z membranami albo gaznik... troche koledzy z forum podpowiedzieli :crossy: Sprawdź sprzęgło, bo u mnie było tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) Sprawdź sprzęgło, bo u mnie było tak samo.Ja bardziej obstaje za zębatka zdawczą. :( A tak na poważnie to mój kolega miał podobny problem. Tzn jadę na obojętnie jakim biegu i do 3/4 obr git ale czy zostawiłem na tych obr czy dałem do końca to było mało znaczące. Motor robił bardziej uuu a po ok 5 sek później już max obr(jak manetka była trzymana na full). To była wina zasyfionego gaźnika. Dodam że był to problem w yz250. Edytowane 4 Lipca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 skoro stan silnika ok to coś z paliwem (gaźnik itp.) na pewno nie wina sorzęgła ani zadnych zebatek skąd ten pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 (edytowane) nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników.... Bzdury. rafael wyczyść gaźnik, sprawdź kranik, odpowietrzenie, poziom paliwa w komorze itp. Edytowane 7 Lipca 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Bzdury. rafael wyczyść gaźnik, sprawdź kranik, odpowietrzenie, poziom paliwa w komorze itp.sprawdzałem juz wszystko.... kurde jest chyba już rozwiązanie problemu... mianowicie mam założony nieoryginalny dyfuzor,bo ten który mam pochodzi z gas gas EC 250 tak wygląda nie wiem czy to zmienia postać rzeczy ale chyba tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ja miałem dokładnie to samo......które magicznie ustało...przejedz się bez osłony filtra powietrza bo może cię coś blokować z tego co wiem to filtr ma chyba pokrywkę w CR. Śmignij z filtrem założonym ale bez zewnętrznej jego osłony :) zobacz czy wtedy będzie tak samo. jezeli pisze głupoty to mnie poprawcie....;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Mi to wygląda na gaźnik:zatkane dyszeza niski poziom za nisko iglica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 (edytowane) Mi to wygląda na gaźnik:zatkane dyszeza niski poziom za nisko iglicadysze czyste iglica an srodku juz kombinowałem z nią sprawdze poziom...ale jescze męczy mnie ten dyfuzor od gas gas może to w nim problem tkwi? Edytowane 7 Lipca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Nie grzebałeś coś przy gaźniku dysza, iglica, plywak?Ja mialem tak jak się chciało podnieśc osiągi i grzebało przy gaźniku, to potem moto robiło takie właśnie buuu jak mówisz.Wystarczyło wstawić większą dysze i był spokój i osiągi z deczke lepsze :) :biggrin:Z tym że u mnie to się obawiało przy 1/4 gazu nie 3/4 do końca jak mówisz.Eh rafael tak bywa jak sie moto nie szanuje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Nie grzebałeś coś przy gaźniku dysza, iglica, plywak?Ja mialem tak jak się chciało podnieśc osiągi i grzebało przy gaźniku, to potem moto robiło takie właśnie buuu jak mówisz.Wystarczyło wstawić większą dysze i był spokój i osiągi z deczke lepsze :smile: :)Z tym że u mnie to się obawiało przy 1/4 gazu nie 3/4 do końca jak mówisz.Eh rafael tak bywa jak sie moto nie szanuje :wink:Mie sie zdaje że ten dyfuzor robi robote bo moto jest jakoś dziwnie elastyczne i ma dużo mocy na niższych obrotach... aj nie bede mowił co ty robiłeś ze swoim moto :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Prosta sprawa, jeżeli silnik jest dobrze wyregulowany (reaguje na pełny gaz) zdejmujesz tłumik/dyfuzor i dalej jeździ. Wiec sprawdź czy też się dusi bez układu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.