Skocz do zawartości

Brak obrotów CR 250 honda


rafael
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moim moto... mianowicie jak mam 3/4 manetki i jest moment w ktorym moto ma dostawać kopa on robi buuuu i nie przyspiesza chociaż na manetce mam jeszcze 1/4 luzu ale to juz nic nei daje czy otworze do konca czy na 3/4 chodzi tak samo czyli nie łapie przyspieszenia tylko buuu... swiece sprawdzałem filtr tez prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników....

Siemanko! :crossy: Kocówka to nie jest bo mam nowy tłok,tuleje korbe i łozyska na wale,myśle że to problem z membranami albo gaznik... troche koledzy z forum podpowiedzieli :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko! :P Kocówka to nie jest bo mam nowy tłok,tuleje korbe i łozyska na wale,myśle że to problem z membranami albo gaznik... troche koledzy z forum podpowiedzieli :crossy:

 

Sprawdź sprzęgło, bo u mnie było tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sprzęgło, bo u mnie było tak samo.

Ja bardziej obstaje za zębatka zdawczą. :(

 

A tak na poważnie to mój kolega miał podobny problem. Tzn jadę na obojętnie jakim biegu i do 3/4 obr git ale czy zostawiłem na tych obr czy dałem do końca to było mało znaczące. Motor robił bardziej uuu a po ok 5 sek później już max obr(jak manetka była trzymana na full). To była wina zasyfionego gaźnika. Dodam że był to problem w yz250.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

nie przestrasz sie ale wygląda to na końcówke silnika ja mam końcówke i jest to samo, inny przykład gościu odemnie z wioski starszy gość w w jakimś crossie też miał taki objaw na końcówce silnika... i mówił mi też że tak się dzieje przy końcówce takich silników....

 

Bzdury.

 

rafael wyczyść gaźnik, sprawdź kranik, odpowietrzenie, poziom paliwa w komorze itp.

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury.

 

rafael wyczyść gaźnik, sprawdź kranik, odpowietrzenie, poziom paliwa w komorze itp.

sprawdzałem juz wszystko.... kurde jest chyba już rozwiązanie problemu... mianowicie mam założony nieoryginalny dyfuzor,bo ten który mam pochodzi z gas gas EC 250 tak wygląda nie wiem czy to zmienia postać rzeczy ale chyba tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dokładnie to samo......które magicznie ustało...przejedz się bez osłony filtra powietrza bo może cię coś blokować z tego co wiem to filtr ma chyba pokrywkę w CR.

 

Śmignij z filtrem założonym ale bez zewnętrznej jego osłony :) zobacz czy wtedy będzie tak samo.

 

jezeli pisze głupoty to mnie poprawcie....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na gaźnik:

zatkane dysze

za niski poziom

za nisko iglica

dysze czyste iglica an srodku juz kombinowałem z nią sprawdze poziom...ale jescze męczy mnie ten dyfuzor od gas gas może to w nim problem tkwi?

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grzebałeś coś przy gaźniku dysza, iglica, plywak?

Ja mialem tak jak się chciało podnieśc osiągi i grzebało przy gaźniku, to potem moto robiło takie właśnie buuu jak mówisz.

Wystarczyło wstawić większą dysze i był spokój i osiągi z deczke lepsze :) :biggrin:

Z tym że u mnie to się obawiało przy 1/4 gazu nie 3/4 do końca jak mówisz.

Eh rafael tak bywa jak sie moto nie szanuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grzebałeś coś przy gaźniku dysza, iglica, plywak?

Ja mialem tak jak się chciało podnieśc osiągi i grzebało przy gaźniku, to potem moto robiło takie właśnie buuu jak mówisz.

Wystarczyło wstawić większą dysze i był spokój i osiągi z deczke lepsze :smile: :)

Z tym że u mnie to się obawiało przy 1/4 gazu nie 3/4 do końca jak mówisz.

Eh rafael tak bywa jak sie moto nie szanuje :wink:

Mie sie zdaje że ten dyfuzor robi robote bo moto jest jakoś dziwnie elastyczne i ma dużo mocy na niższych obrotach... aj nie bede mowił co ty robiłeś ze swoim moto :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...