damian-kmx Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Siema,No dobra panowie ciekaw jestem co mi poradzicie :biggrin: Powoli mój maxxis na tyle się kończy i czas pomyśleć o nowym kapciu.Mój problem polega na tym, że mam u siebie dość zróżnicowane tereny... Mianowice mam tor na bardzo kamienistym podłożu, na który m jeżdżę dosyć często( glina z kamieniami- albo bardzo ślisko albo bardzo twardo :crossy: ). Oprócz tego mam u kilka piaszczystych czasówek na których też dosyć często latam. . No i tu pojawia się dylemat czy jest jakiś kapeć dobry na miękki jak i twardy teren :icon_razz: Jeśli nie ma to co byście polecali założyć tak, żeby ta oponka trochę polatała, a no i oczywiście musi być w miarę rozsądnych pieniądzach :buttrock: Aha dodam jeszcze, że po asfalcie przelotówek nie mam praktycznie wcale, może czasem ale to bardzo sporadycznie. czekam na wasze sugestie i propozycje konkretnych kapcipozdro :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Ja kupilem Supermastera i jestem w cholere zadowolony po 100km na srodku są jeszcze takie mini wloski :) nawet na asfalcie opona sie nie drze :offtopic: :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 na twarda AC 10 michelina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 to co z tymi Bull-ami warto to brac ? Majtasy sa nieco drozsze ale sprawdzone , pozatym trwalsze sa opony na miekkie podloze czy na twarde ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 pozatym trwalsze sa opony na miekkie podloze czy na twarde ?Najtrwalsze są opony stosowane z przeznaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 a nie jest tak , ze opona na piach jest twarda , a opona na twarde ubite podlzoe miekka - a co za tym idzie szybciej sie zuzywa ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) a nie jest tak , ze opona na piach jest twarda , a opona na twarde ubite podlzoe miekka - a co za tym idzie szybciej sie zuzywa ?Nie jest tak. :) Miękka na miętki teren a twarda na twardy. I im ma bardziej gęsto/szersze kostki to na twardszy teren. Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 a co sadzicie o takich kapciach , nowe ale przebijane http://moto.allegro.pl/item421919620_cross..._wyprzedaz.html - doszly mnie sluchy ze to odpady a nie opony ? i powinny trafic na utylizacje a nie na moto ? tylko ktos ma dojscie i je kupuje za grosze . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nie jest tak. :icon_exclaim: Miękka na miętki teren a twarda na twardy. I im ma bardziej gęsto/szersze kostki to na twardszy teren. Niestety nie masz racji. Mekka mieszanka gumy jest uzywana na twardy teren, kostki sa gesto ustawione oraz maja wieksza powieszchnie. Na miekki teren opona ma twardsza mieszanke kostki zadziej ustawione co ma pozwolnic na chwytanie podloza. Co do bulli: sa dobre na 1dzien zawodow lub 3treningi, schodza w oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 W tym tygodniu chce zamówić opone. Napewno kostke, ale jaką? no właśnie,jaką. Mam u siebie dość Twardy teren chodz często bede też poganiał w błocie i po lasach. I niewiem jaki zamówić rozmiar aby mi mojej DRki niezmuliło strasznie, wiadomo z tych 12km każdy się liczy. Co mi radzicie? cena tak do 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Mietka C-02 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 a co sadzicie o takich kapciach , nowe ale przebijane http://moto.allegro.pl/item421919620_cross..._wyprzedaz.html - doszly mnie sluchy ze to odpady a nie opony ? i powinny trafic na utylizacje a nie na moto ? tylko ktos ma dojscie i je kupuje za grosze . i niestety te opony to odrzuty z produkcji , oponka w srodku rozwarstwia sie , z boku przeciecie ok 1cm dlugosci zaklejone latka , ciekawe czy to wytrzyma... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witka Ja wszystkim polecam Michały S12. Niby amatorskie ale trzymają w każdym terenie i wytrzymują do 3000 km (na 520exc). Jak zostaje 5 mm kostki to tył ma nadal dobrą trakcję. Może dlatego że klocki nie zużywają się "na okrągło" jak w Dunlopach czy Mitasach a na ostro. Przód trzyma przyzwoicie nawet po 5 tysiącach. Można "odwrócić po jakimś czasie (nie są kierunkowe)Stosowałem w każdym terenie: mokre lesy, glina "górska" (rewelacyjnie się oczyszczają), piachy, szutry, kamule, przeloty asfaltem. Trochę gorsze w bagnie bo momentalnie tną w dół jak zbyt mocno odkręcisz. Dla mnie rewelka, np. po jesiennej Enduromanii przelatałem całą zimę ( po śniegu i lodzie w 2006) i lato. Dobrze znoszą niskie ciśnienia, musy, nie pękają na bokach, nie wypadają klocki. Tylko ta cena :buttrock: Pozdrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no i jak przypuszczalem , kostki zaczynaja sie wyrywac , jedna prawie cala z polowa glebokosci opony odpada, druga zaczyna pekac. Lipa trza szukac inneego kapcia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 ej nie znam sie zbytnio :P czym sie rózni opona 130/70/19 od 120/90/19 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.