Geralt Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 nie wiem jak jest na południu, ale koło GD raczej na giełdach stoi syf co nie chce pójść przez internet. Często bierze się tam graty na częsci. Na allegro niby motorów też jest pełno, ale człowiek zjedzie pół polski zanim coś trafi. Najlepiej przez znajomych szukać, przynajmniej wiadomo co się z maszyną działo, ale wiadomo, nie zawsze da rade...Zostaje jeszcze otomoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 nie wiem jak jest na południu, ale koło GD raczej na giełdach stoi syf co nie chce pójść przez internet. w moim regionie i tu i tu jest straszny syf tylkjo że na giełdzie ceny są adekwatne do stanu technicznego a w internecie ?? masakra......najlepiej szukać po znajomych i kupować od ludzi co nie mają internetu bo allegro winduje takie kosmiczne ceny że strach..... np na giełdzie w Łodzi swojego czasu była dt125 bez dokumentów i stara (rocznik 84 chyba jeszcze na 2x bębnach i chłodzona powietrzem)ale w eleganckim stanie i poszła za 400 zł więc śmieszne pieniądze........ "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 No ja akurat jak jechałem po motor to zawsze go kupiłem,ale zawsze tez uchandlowałem coś. Nawet jak auto jest na gazie to gdy pojedzie sie 200km po motor to lepiej kupic w gorym stanie i zrobic, bo to samo wydasz na paliwo aby jechac oglądac drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAND Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 w tym temacie nie gadamy o giełdach tylko o motorku który chciał kupić Xemi...tak więc myślę że Xemi uzyskał już poradę...Nic innego jak temat do zamkięcia;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witaj. Moim zdaniem na początek 80 w zupełności Ci wystarczy. Zaczynałem dużo później (wiekowo) przygodę z enduro niż Ty i właśnie od Yamaszki DT 80. W miarę dobrze utrzymany model potrafi dostarczyć dużo frajdy z jazdy, a przy okazji nauczysz się dbać o motor i nabierzesz 'obycia' z enduro. Pewnie poradziłbyś sobie i z 125, która jest wyczuwalnie większa, i mocy ma troszkę więcej ale na początek bierz 80, na pewno nie będziesz żałował, a w terenie nie będziesz odstawał nawet od 125tek!pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 na początek bierz 80, na pewno nie będziesz żałował, a w terenie nie będziesz odstawał nawet od 125tek! Jaaasne - biorąc pod uwagę, że 80 jest dwa razy słabsza od 125 to faktycznie w terenie nie będzie różnic :notworthy: Ja na początek polecam każdemu kto nie miał styczności z jednośladami 125 - można opanować podstawy i wyrobić dobre nawyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xemi Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Dzieki za pomoc =]przepraszam ze pisze tego posta tak dziwnie ale pisze z klawiatury ekranowej, bo rozwalilem klawiature ;p No wiec, na co mam glownie patrzec kupujac motor enduro...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAND Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 to już jest raczej pytanie do działu "co kupić,wybrać...."no ale ogólnie to na wszystko,na stan silnika(czy nic nie stuka itd)na amorki mozesz zobaczyć itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezel Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja biore na pierwszy motor dt 125 2t :biggrin: koszty utrzymania z tego co mi pisali na innym temacie sa nie wielkie co jkais czas tloczek i cylinder. a Moc 30km to na start w sam raz bo taka 80 to 15km znudzi sie po sezonie a sprzedac nie zawsze latwo. Ja bym bral wikeszy mocniejszy zeby dluzej pojezdzic. A 2t i w lesie w na torze dobrze sie sprauwje a na 2t pali malo bo 6l jak spokojnie jezdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja biore na pierwszy motor dt 125 2t :) koszty utrzymania z tego co mi pisali na innym temacie sa nie wielkie co jkais czas tloczek i cylinder. a Moc 30km to na start w sam raz bo taka 80 to 15km znudzi sie po sezonie a sprzedac nie zawsze latwo. Nawet jeżeli piszesz o odblokowanych to za dużo tych KM:- 125 R - 15KM zablokowana, ~25KM odblokowana- 80 - 7KM zablokwana, ~15KM odblokowana Ogólnie bardzo dobry wybór na początek ;) A 2t i w lesie w na torze dobrze sie sprauwje a na 2t pali malo bo 6l jak spokojnie jezdzisz Tylko to pierdzenie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam, Ja gdy kupowalem Derbika mój kochany tatuś stwierdził, że będzie za duża- Nie upierał się długo. Zastanawiałem się nad 125, ale sam stwierdziłem, że 50 wystarczy na dzień dobry po simsonie. (Choć w okolicy tzr'kie nie mają startu, a z dt 125 szedłem łeb w łeb :)). Ten wypadek troszku komplikuje sytuację. No musisz gadać ze ojczulkiem co trochę, choć nie bądź umolny. Powoli, powoli da się przekonać. Powiedz, że dt 125 ma tyle samo mocy co 80 :icon_evil:. "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayeran Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 WitamWybacz ze Cie nie doceniam ale mysle ze po przeciadki z tego co masz na 125 ccm 2T ciezko bedzie;] Twoje aktualne moto zbiera sie jak rower a takie endurko 2T to prawie kazde auto z swiatel bierze i ma bardzo nierowne oddawanie mocy- przyspiesza normalnie i nagle rwie jak dzik :) A jak masz olej i nie wariujesz ostro to 80ccm na dwa sezony spokojnie starczy.ps rob jak chcesz to tylko moje skromne zdanie :icon_evil:ps2 amatorkie utrzymanie 125ccm zassa 2K z kieszeni na sezon wiec pomysl o tym pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) WitamWybacz ze Cie nie doceniam ale mysle ze po przeciadki z tego co masz na 125 ccm 2T ciezko bedzie;] Twoje aktualne moto zbiera sie jak rower a takie endurko 2T to prawie kazde auto z swiatel bierze i ma bardzo nierowne oddawanie mocy- przyspiesza normalnie i nagle rwie jak dzik :) A jak masz olej i nie wariujesz ostro to 80ccm na dwa sezony spokojnie starczy.ps rob jak chcesz to tylko moje skromne zdanie :icon_evil:ps2 amatorkie utrzymanie 125ccm zassa 2K z kieszeni na sezon wiec pomysl o tym pozdrawiam Ja sie przesiadłem z komarka na aprilie pegaso 125 z silnikem rotaxa 123 odblokwanym (już wiadomo co mam na myśli). I nadal sie trzymam świetnie. Edytowane 4 Lipca 2008 przez Kamsel motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayeran Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja sie przesiadłem z komarka na aprilie pegaso 125 z silnikem rotaxa 123 odblokwanym (już wiadomo co mam na myśli). I nadal sie trzymam świetnie. Ja smigajac Dt 50 poznalem jednego bardzo przyjemnego goscia ktory podarowal mi karniaka na DR 800 Big - bez problemu zrobilem rundke i oddalem całe moto.... motocykle sa dla ludzi, a ja tylko wyrazilem swoje zdanie. Ty dałes rade ok jednak nie kazdy tak potrafi. Raz znajomy uparl sie ze chce cwiare 2T (cos do polatania na torze) bo twierdzil z enie chce cisnac 125 i ze zapas mocy przyda sie itp. Później mial okazje przejechac sie 250ccm po czym kupil 125 :icon_mrgreen: Niech kolega z forum przejedzie sie na 80 a pozniej 125, porowna koszta utrzymania itp tyle na tan tematpozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXospeed Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja na twoim miejscu poszukalbym Aprilie Rx 50/70. Na poczatkek ci naprawde wystarczy. Nauczysz sie na niej podstaw i bedziesz mogl sie przesiasc na wiekszy sprzet. Powinna ci spokojnie na 2 sezony starczyc. :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi