Sadriss Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Mam moto jakie mam, każdy widzi, i pytanie, kiedy zacząć sprawdzać łańcuszek rozrządu? Ile on mniej wiecej wytrzymuje w tym modelu? Czy czekać aż zacznie hałasować? (w jaki sposób hałasuje?)I drugie, jak już dojdzie do wymiany to co wymieniać? Wiem że zębatki też a co z prowadnicami, napinaczem? (mówie o akcji z automatu nie oceniając ich faktycznego stanu, tylko o zestaw tak jak łańcuch sie wymienia z zębatkami tak łańcuch rozrządu wymienia sie z ....) Aha, ile to kosztuje? Bo jakoś nie miałem cierpliwości spytać pana googla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Pierwsza ingerencja w silnik tzn ustawienie zaworów jest po 42 tyś km...Nie sądze byś wymieniał rozrząd w Yamaszce :-). Pamiętaj, że nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-). Koszt wymiany rozrządu to ok 800zł jak dobrze pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadriss Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Pierwsza ingerencja w silnik tzn ustawienie zaworów jest po 42 tyś km...Nie sądze byś wymieniał rozrząd w Yamaszce :-). Pamiętaj, że nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-). Koszt wymiany rozrządu to ok 800zł jak dobrze pamietam Aha, dzieki za info. Pytam tak troche z ciekawości i z chęci opieki nad Pszczółką. Nie jestem nadgorliwy :notworthy: tylko wiem ze skąpstwo nie popłaca i wolałem się spytać iew. pilnować łańcuszek niż remontować cały silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Nie tak dawno posiadałem XTZ 750 z przebiegiem 130 tys, zimą zakupiłem nowy łańcuszek w oryginale, rozebrałem moto i stwierdziłem, że zarówno łańcuszek, ślizgi jak i koła współpracujące są w bardzo dobrym stanie. Reasumując, jeśli w silniku pracuje oryginalna część to wymiana jej co 60 tys mija się z zupełnie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Chwila Chwila Chwila...Ustawianie zaworów po 42 tys??? Inspekcja luzów zaworowych jest chyba mniej więcej co 12-24 tys więc może sie okazać że trzeba coś poprawić. Łańcuch rozrządu kwalifikuje się do inspekcji wymiany po około 40tys. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 pit-w moim FZS zawory robi sie po 42tys! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Chwila Chwila Chwila...Ustawianie zaworów po 42 tys??? Inspekcja luzów zaworowych jest chyba mniej więcej co 12-24 tys więc może sie okazać że trzeba coś poprawić. Łańcuch rozrządu kwalifikuje się do inspekcji wymiany po około 40tys. W nowszych r4 Yamahach inspekcja luzow zaworow co 42 tys km,lancuch rozrzadu przezyje reszte motocyckla,chyba ze koniecznie chcesz dac serwisowi zarobic.Napinasz to inna sprawa. Mialem okazje obejrzec kola/lancuch rozrzadu po przepiegu 150 tys km w cbr 1100xx,zero zuzycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A swoją drogą dobry wybór motocykla :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadriss Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 (edytowane) A swoją drogą dobry wybór motocykla :-). Dzięki, ten jej uśmiech mnie powalił, zakochałem sie. :) Edytowane 6 Lipca 2008 przez Sadriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosniak Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 zawory teoretycznie po 24.000 w r6. Co do lancucha to wyraznie uslyszyszysz, gd bedzie halasowal - szczegolnie przy schodzeniu z obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam !Wymieniałem ostatnio łańcuch rozrządu w R6 z 2001 roku. Koszt z regulacją zaworów i łańcuchem 450 pln. Zawory tak jak w manualu po 42 000. R6 któro robiłem miało 30 000, ale niestety tylko na liczniku. 800 za wymiane rozrządu w R6 hoho... ;) Jakbym miał tu takie ceny, to w warsztacie jedynym klientem było by echo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.