Skocz do zawartości

łańcuszek rozrządu w R6


Sadriss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam moto jakie mam, każdy widzi, i pytanie, kiedy zacząć sprawdzać łańcuszek rozrządu? Ile on mniej wiecej wytrzymuje w tym modelu? Czy czekać aż zacznie hałasować? (w jaki sposób hałasuje?)

I drugie, jak już dojdzie do wymiany to co wymieniać? Wiem że zębatki też a co z prowadnicami, napinaczem? (mówie o akcji z automatu nie oceniając ich faktycznego stanu, tylko o zestaw tak jak łańcuch sie wymienia z zębatkami tak łańcuch rozrządu wymienia sie z ....)

 

Aha, ile to kosztuje? Bo jakoś nie miałem cierpliwości spytać pana googla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza ingerencja w silnik tzn ustawienie zaworów jest po 42 tyś km...Nie sądze byś wymieniał rozrząd w Yamaszce :-). Pamiętaj, że nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-).

Koszt wymiany rozrządu to ok 800zł jak dobrze pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza ingerencja w silnik tzn ustawienie zaworów jest po 42 tyś km...Nie sądze byś wymieniał rozrząd w Yamaszce :-). Pamiętaj, że nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-).

Koszt wymiany rozrządu to ok 800zł jak dobrze pamietam

 

 

Aha, dzieki za info. Pytam tak troche z ciekawości i z chęci opieki nad Pszczółką. Nie jestem nadgorliwy :notworthy: tylko wiem ze skąpstwo nie popłaca i wolałem się spytać iew. pilnować łańcuszek niż remontować cały silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak dawno posiadałem XTZ 750 z przebiegiem 130 tys, zimą zakupiłem nowy łańcuszek w oryginale, rozebrałem moto i stwierdziłem, że zarówno łańcuszek, ślizgi jak i koła współpracujące są w bardzo dobrym stanie. Reasumując, jeśli w silniku pracuje oryginalna część to wymiana jej co 60 tys mija się z zupełnie z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila Chwila Chwila...

Ustawianie zaworów po 42 tys??? Inspekcja luzów zaworowych jest chyba mniej więcej co 12-24 tys więc może sie okazać że trzeba coś poprawić. Łańcuch rozrządu kwalifikuje się do inspekcji wymiany po około 40tys.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila Chwila Chwila...

Ustawianie zaworów po 42 tys??? Inspekcja luzów zaworowych jest chyba mniej więcej co 12-24 tys więc może sie okazać że trzeba coś poprawić. Łańcuch rozrządu kwalifikuje się do inspekcji wymiany po około 40tys.

 

W nowszych r4 Yamahach inspekcja luzow zaworow co 42 tys km,lancuch rozrzadu przezyje reszte motocyckla,chyba ze koniecznie chcesz dac serwisowi zarobic.Napinasz to inna sprawa.

 

Mialem okazje obejrzec kola/lancuch rozrzadu po przepiegu 150 tys km w cbr 1100xx,zero zuzycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Wymieniałem ostatnio łańcuch rozrządu w R6 z 2001 roku. Koszt z regulacją zaworów i łańcuchem 450 pln. Zawory tak jak w manualu po 42 000. R6 któro robiłem miało 30 000, ale niestety tylko na liczniku. 800 za wymiane rozrządu w R6 hoho... ;) Jakbym miał tu takie ceny, to w warsztacie jedynym klientem było by echo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...