Skocz do zawartości

Andrzej JK

Forumowicze
  • Postów

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Andrzej JK w dniu 3 Grudnia 2022

Użytkownicy przyznają Andrzej JK punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łaziska Górne, Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    CB125'72|CBF600'04
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2046 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Andrzej JK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

25

Reputacja

  1. Mniej jest etanolu (alkoholu) w etylinie (benzynie).
  2. tam są po prostu wpięte zaporowe dwie diody na kontrolkę, które blokują transfer prądu na drugą stronę. Opornika tam nie ma...
  3. Nie znam tego motocykla, sprawdzałem na schemacie aprilii sr50. Do kontrolki na panelu biegną Ci dwa przewody. Włosi oznaczają je R i Az (podejrzewam, że czerwony i niebieski). Jeden punkt kontrolki musisz zmasować, a drugi podpiąć wg opisów: https://www.matchlessclueless.com/product-info/installation-guides/led-indicator-diode-installation/ https://www.vintagehondatwins.com/forums/threads/converting-indicators-to-led-type.2251/ Ten kabelek z diodami możesz sobie polutować, to nie jest fizyka kwantowa.
  4. Nie mam pojęcia, co to za motocykl. W przypadku starszych motocykli objawy, które opisałeś wynikają z obecności kontrolki kierunkowskazów. Jeśli świecą obie strony, obwody prawej i lewej karmią się niewielkim prądem kontrolki. Ledy mają znacznie mniejszy pobór prądu. Rozwiązaniem jest zastosowanie układu dwóch diod, które są podpinane w obwód kontrolki, gwarantując przepływ prądu tylko w jedną stronę. http://www.sparckmoto.com/Products/Detail/77
  5. Chodzi o uzwojenia stojana. Wygląda na to, że temperatura kładzie Ci ładowanie. Sprawdź rezystancję izolacji cewek stojana na ciepło i zimno
  6. Cześć, jakie jest napięcie akumulatora po rozgrzaniu i zgaśnięciu? Z jakiegoś powodu temperatura jest przyczyną problemów. Po fizycznym odpięciu ładowania iskra jest jeszcze na ładunkach z akumulatora. Może być tak, że uszkodzona jest izolacja cewek układu zasilania. Mierzyłeś rezystancję izolacji na zimno i ciepło? Jeśli kręciłeś silnikiem wysokie obroty po odpięciu regulatora, na cewkach będziesz miał wysokie napięcia, których izolowany/emaliowany drut z żywicą mógł nie przeżyć, choćby miejscowo.
  7. Cześć, pomysłu nie mam, ale miałem podobny problem. Przebieg pojazdu został wpisany z błędem przy kontroli policyjnej (było 119 kkm wpisano 199 kkm). Sprawa wyszła dopiero po dwóch latach przy sprzedaży samochodu. Po piśmie do WDR w tej sprawie wykonano korektę/uwagę przy wpisie.
  8. Cześć, CBF600SA 2004 to moje pierwsze moto, jeżdżę nim juz 5 lat (ca 6kkm rocznie). Dopiero w tym roku zamknąłem oponę z tyłu. Teraz szukałbym modelu z wtryskiem. Sporo zalezy od tego, czego szukasz. Rzędowa czwórka ma zupełnie inny charakter względem V2, R2 czy trypli. Tam jest odprężony silnik, nie ma atomowych przyśpieszeń. Ale za cholerę nic się psuje. Do wymiany filtra powietrza nie trzeba rozbierać połowy motocykla. Znam użytkownika, który na wtryskowej CBF600 zrobił już sporo ponad 100 kkm i dalej lata.
  9. Na kanale Motolegends znajdziesz marki, które produkują spodnie w trzech skalach długości. Dla przysadzistych, proporcjonalnych i niskosceptycznych.
  10. Ale to mierzone po odpięciu regulatora. I nie kręć silnikiem zbyt wysokich obrotów
  11. Na Placu Wolnica 19 maja stała i jeździła przepiękna W800.
  12. Można, ale robią to na Antypodach. Za to Włosi (Zaard) robią tłumik typu scrambler
  13. Wlasnie rano słuchałem w drodze do biura: Na kanale można też znaleźć sporo akcesoriów. Któryś z tych singli ma chyba hydrauliczne popychacze zaworów.
  14. Cześć, mam wrażenie, że bawisz się trochę w trollowanie chętnych do pomocy ludzi. Materiały o regulacji gaźników są dostępne bezpłatnie w każdym zakątku internetu. Wiedzy do głowy nikt Ci nie wbije, sam musisz się tym zająć. Regulacja gaźnika to nie tylko kręcenie dwoma/trzema śrubkami. Masz jeszcze regulację poziomu paliwa, dobór dysz itd. Jak zalałeś silnik paliwem, wymień olej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...