Andrzej JK
Forumowicze-
Postów
250 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Andrzej JK w dniu 3 Grudnia 2022
Użytkownicy przyznają Andrzej JK punkty reputacji!
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Łaziska Górne, Śląsk
Osobiste
-
Motocykl
CB125'72|CBF600'04
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Andrzej JK
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)
24
Reputacja
-
Sportster XL1200C gaśnie po rozgrzaniu
Andrzej JK odpowiedział(a) na bozek.mat temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Chodzi o uzwojenia stojana. Wygląda na to, że temperatura kładzie Ci ładowanie. Sprawdź rezystancję izolacji cewek stojana na ciepło i zimno -
Sportster XL1200C gaśnie po rozgrzaniu
Andrzej JK odpowiedział(a) na bozek.mat temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Cześć, jakie jest napięcie akumulatora po rozgrzaniu i zgaśnięciu? Z jakiegoś powodu temperatura jest przyczyną problemów. Po fizycznym odpięciu ładowania iskra jest jeszcze na ładunkach z akumulatora. Może być tak, że uszkodzona jest izolacja cewek układu zasilania. Mierzyłeś rezystancję izolacji na zimno i ciepło? Jeśli kręciłeś silnikiem wysokie obroty po odpięciu regulatora, na cewkach będziesz miał wysokie napięcia, których izolowany/emaliowany drut z żywicą mógł nie przeżyć, choćby miejscowo. -
Pomyłka z przebiegiem na SKP - jak to odkręcić?
Andrzej JK odpowiedział(a) na Qadrat temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Cześć, pomysłu nie mam, ale miałem podobny problem. Przebieg pojazdu został wpisany z błędem przy kontroli policyjnej (było 119 kkm wpisano 199 kkm). Sprawa wyszła dopiero po dwóch latach przy sprzedaży samochodu. Po piśmie do WDR w tej sprawie wykonano korektę/uwagę przy wpisie. -
Honda CBF600
Andrzej JK odpowiedział(a) na PanBorsuk temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Cześć, CBF600SA 2004 to moje pierwsze moto, jeżdżę nim juz 5 lat (ca 6kkm rocznie). Dopiero w tym roku zamknąłem oponę z tyłu. Teraz szukałbym modelu z wtryskiem. Sporo zalezy od tego, czego szukasz. Rzędowa czwórka ma zupełnie inny charakter względem V2, R2 czy trypli. Tam jest odprężony silnik, nie ma atomowych przyśpieszeń. Ale za cholerę nic się psuje. Do wymiany filtra powietrza nie trzeba rozbierać połowy motocykla. Znam użytkownika, który na wtryskowej CBF600 zrobił już sporo ponad 100 kkm i dalej lata. -
jakie spodnie dla wysokiego?
Andrzej JK odpowiedział(a) na Rafal111 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Na kanale Motolegends znajdziesz marki, które produkują spodnie w trzech skalach długości. Dla przysadzistych, proporcjonalnych i niskosceptycznych. -
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
Andrzej JK odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ale to mierzone po odpięciu regulatora. I nie kręć silnikiem zbyt wysokich obrotów -
Na Placu Wolnica 19 maja stała i jeździła przepiękna W800.
-
Można, ale robią to na Antypodach. Za to Włosi (Zaard) robią tłumik typu scrambler
-
Wlasnie rano słuchałem w drodze do biura: Na kanale można też znaleźć sporo akcesoriów. Któryś z tych singli ma chyba hydrauliczne popychacze zaworów.
-
Cześć, mam wrażenie, że bawisz się trochę w trollowanie chętnych do pomocy ludzi. Materiały o regulacji gaźników są dostępne bezpłatnie w każdym zakątku internetu. Wiedzy do głowy nikt Ci nie wbije, sam musisz się tym zająć. Regulacja gaźnika to nie tylko kręcenie dwoma/trzema śrubkami. Masz jeszcze regulację poziomu paliwa, dobór dysz itd. Jak zalałeś silnik paliwem, wymień olej.
-
Miejscowki enduro na śląsku
Andrzej JK odpowiedział(a) na fateofangel temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Bez śląsko-dabrowskich animozji byłem tam: https://maps.app.goo.gl/z3DYGaLJfmooGGWu7 -
Masz dwie śruby regulacji. 1) pierwsza, położona wyżej, zatrzymuje ruch suwaka przepustnicy w dół. Wkręcając tą śrubę podnosisz przepustnicę i podnosisz obroty. Bez innych regulacji zwiększy się również luz na manetce gazu. 2) Druga śruba regulacji (niżej i bliżej filtra powietrza) pozwala na regulację mieszanki przy opuszczonej/minimalnie podniesionej przepustnicy. Ponieważ znajduje się od strony dolotu, jej wkręcenie spowoduje wzbogacenie mieszanki (mniej powietrza), a wykręcenie - zubożenie. Efekt takiej regulacji zobaczysz tylko jeśli przepustnica jest praktycznie zamknięta i kanały i dysze wolnych obrotów są drożne. Twój opis wskazuje, że masz problemy z regulacją mieszanki przy zamkniętej przepustnicy. Przy 2500 obrotach na poniesionej przepustnicy dysza wolnych obrotów praktycznie nie działa. Zmiana pojemności może też wymagać strojenia. Przepływ mieszanki dobrej dla 50ccm nie będzie taki sam jak dla większych pojemności.
-
Cześć, trochę mało danych. Może się okazać, że regulacja nie będzie działać, bo np dysza/kanał mieszanki na wolnych obrotach są przytkane. Wtedy rozbiórka i czyszczenie. Jeśli silnik reaguje na regulacje, powinno się udać.
-
Suzuki GS 1000 GL - ciężki rozruch
Andrzej JK odpowiedział(a) na vaultboyd16y3 temat w Mechanika Motocykli Weteran
Gratulacje, dobre wieści. W kwestii paliwa z etanolem znam trzy szkoły. Pierwsza to wymiana uszczelek gumowych na vitonowe. W starych hondach dwucylindrowych ponoć da się dobrać uszczelki z tego materiału. Druga to stosowanie paliwa bez etanolu do przechowywania. Takie paliwo mają na pewno w UK i leją je w stare samochody i motocykle, które stoją w garażach. Jest też benzyna alkilatowa dostępna w PL. W moim przypadku gumy starego typu benzyna je rozciągała. Zalanie ich wrzątkiem powodowało powrót do oryginalnych wymiarów, przynajmniej uszczelka gaźnika Tecumseh.