
Pt77
Forumowicze-
Postów
293 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Pt77
- Urodziny 08/21/1977
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wałbrzych
Osobiste
-
Motocykl
CR250
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
7214626
-
Telefon
668293710
Osiągnięcia Pt77

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)
4
Reputacja
-
V-ROD klucz do zacisku
Pt77 odpowiedział(a) na Pt77 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzięki Piter -
V-ROD klucz do zacisku
Pt77 odpowiedział(a) na Pt77 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
To są śruby od rozpoławiania zacisku,fakt pasuje 10 z lekkim luzem. A same sworznie to klucz pomiędzy 6 a 7mm. Czyżby 1/4? -
V-ROD klucz do zacisku
Pt77 opublikował(a) temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Witam, jak w temacie, potrzebuje znać rozmiar klucza potrzebnego do wymiany klocków w HD V-ROD 2004r. Wg mnie to chyba jest 1/4 cala wielokątny, lecz nie jestem pewien. -
Ja bym w odwrotnej kolejości świeca, zapłon
-
Muli po nagłym odkręceniu manetki YZ 125
Pt77 odpowiedział(a) na Kozioł2T temat w Mechanika Motocykli 2T
Farfocel w dyszy głównej i będzie mulił, samo się nie przestawi, choć już widziałem dysze na dnie komory pływakowej. 50 mth bez remontu w 125to już nie ma tłoka. -
Miałem podobne objawy w yz125, winny był zawór wydechowy. Sprawdź cięgna łączace zawór. Oraz ważna rzecz pod pokrywą sprzęgła odśrodkowy napęd zaworu są tam widełki przypominające wodzik miełem je wytarte około 0,5mm co dawało pare milimetrów na zaworze. Ośka była wytarta, jest ona wlutowana w widełki- zeszlifowałem luty od zewnątrz, wybiłem ośkę i obróciłem o 90 stopni. Efekt poprawa mocy. jeśli chodzi o skaksowanie luzu na cięgnach to widziałem obcięte i zespawane cięgna w najdłuższym pionowym odcinku, tylko trzeba z wyczuciem, podejrzewam że wystarczy obciąć tarczą milimetrową i zespawac spowrotem. Chyba że wymiana cięgna na nowe- 600zł. Oczywiście zawór membranowy też sprawdź jak kolega radził, wtedy objaw taki że się nie wkręca i ciężko pali. Prześwit dopuszczalny do 0,2 mm. Ale jak wiadomo najlepiej zero.
-
Syntetyczny silnikowy ale oczywiście do motocykli.
-
Fakt, racja, Ale to też nie tania impreza. Spróbuj podpompować klamką i wrzucic bieg. Jak wejdzie to przytrzymaj na sprzęgle i na biegu, jak przepuszcza to zacznie ciągnąć za chwilę.
-
Powyżej pół baku i kranik na PRI. Odkręć śrubki od spuszczania paliwa z komór i patrz czy przelewa. Jeśli odpali to kranik na on. Jak dalej problem z odpalaniem na ON to sprawdz pompkę i podciśnienie, może podciśnienia nie ma i pierścieni też
-
Membrama, zawór. Zachowuje się jakby nie było zaworu. Membrana jak strzelona to ciężko odpala i na wyższych przerywa.
-
Na innych biegach do jakich obrotów dochodzi? jak powyzej 10000 to nie jest sprzęgło.
-
Zimny zawsze ciągnie trochę.
-
Minimum wymiana oleju. Ale ja obstawiam kosz sprzęgłowy. W używkach może zamkniesz się w 500zl liczone z olejem, przy wlasnej robociźnie. Rowki mogą być tak duże że konieczna będzie wymiana kosza.
-
Rozbiez kosz, zobacz czy się nie odkręcił. Sciągnij tarcze, zobacz czy w miejscu styku tarcz z koszem nie ma ząbków. Jak są wyrównaj. Wymień olej, nasmaruj linkę i ciesz się jazdą. Najlepiej zrób fotki i wrzuć to Ci powiem co w jakim stanie.