Skocz do zawartości

yze750

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yze750

  • Urodziny 07/28/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    XTZ 800 Super Tenere
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia yze750

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

1

Reputacja

  1. Zapomnij o 440 LTD, to dwa różne sprzęty. LTD 454 (w Europie LTD 450) był dawcą silnika dla GPZ 500, ER-5, KLE 500. To "połówka silnika" od starej GPZ 900. Także tylko takich części szukaj. Kupiłem kiedyś taki sprzęt - też ze stożkami. Z nimi byłe SAME problemy. Nie palił jak trzeba, grzał się podczas jazdy, brak mocy i dziury w obrotach. Kombinowałem z dyszami i dalej lipa. W końcu kupiłem oryginalny airbox. Najpierw zajrzyj do zaworów (na śrubki), zmień świece. Te stożki na początek okręć do połowy taśmą by nie zasysały za dużej ilości powietrza. Tutaj pompę, która pompuje paliwo stanowi kranik a w nim membrana. Membrana ma być szczelna. Zdejmij wężyk z kolektora i zacznij zaciągać powietrze, zobaczysz czy paliwo leki przez kranik (ma być na ON). Rozumiem, że paliwo masz nowe? ;) Ogólnie ten silnik jest prosty jak drut, do wszystkiego jest dostęp, w USA spokojnie robią na nim ponad 150 tys. mil. A jak kręcisz to świece są suche czy mokre?
  2. To teraz zajmij się gaźnikiem. Może być za wysoki poziom paliwa, uszkodzony zaworek na pływaku (przeuszcza) itd. Zrzucaj gaźniki i do dzieła :)
  3. Znajomy w chińskim silniku skutera - prowdopodobnie nawet takim jaki Ty masz zmieniał wał z cylindrem i głowicą. Robił z (50)60 80. Po złożeniu wszystkiego okazało się, że silnik straszliwie dymi na niebiesko. Był pewnien części i tego, że wszystko dobrze poskładał. Zrobił już ze 3 tys. km i dymienie ustało, silnik się dotarł.
  4. Ogólnie to napęd chałasuje sam w sobie ;) Sprawdz ustawienie raz jeszcze tylnego koła. Napinacze są oryginalne? Jak masz możliwość zdjęcia łańcucha to zruć go, odpal silnik i posłuchaj czy to nie hałasuje łożysko wałka zdawczego. Pod przednią zębatką wałek nie jest wyrobiony?
  5. Pastą Tempo lub inną lekko ścirną do lakieru sprubuj.
  6. Ja proponuję oddać do serwisu motocykl i poprosić osprawdzenie tego co ci koledzy tu podpowiedzieli. A tak w ogóle proponuję ściagnięcie serwisówki do tego GSXa :)
  7. Mam taką uszczelkę o jaką Ci chodzi: http://xtzparts.com/index.php?id_product=144&controller=product&id_lang=7
  8. Kilka lat temu, kiedy oleje motocyklowe były. b. drogie i mało dostępne, klienci chcieli by zalewać im olej samochodowy dobrej klasy. Po zalaniu ślizgały się te sprzęgła, które były poniżej progu zużycia. Nigdy nie ślizgało się sprzęgło, które miało długość sprężyn czy grubość okładzin w normie. Nikomu też silnik nie wybuchł itp. głupoty.
  9. OK, dziekuję :) Teraz juz mam jasność :) A oryginalną sprężynę będę podwiązywał aż dojdę do długości drugiej sprężyny - któtszej o ok. 20 mm.
  10. Witam! Mógłby ktoś to tak prosto (łopatologicznie) wytłumaczyć w kilku słowach? Dziekuję! :)
  11. Na jakiego producenta oleju przykleja swoją nalepke xado?
  12. Jest taka strona jak kawasaki.com i na niej są katalogi częsci do niemal każdego motocykla marki Kawasaki. Można spokojnie porównać sobie numery katalogowe i będzie wiadomo na czym się stoi. Na mojej stronie jest instrukcja nawet: http://tanisklepmotocyklowy.pl/pl/c/Kawasaki-czesci-oryginalne/80
  13. Sprawdziłem po numerach katalogowych. Najprawdopodobniej amorka tego nie stosowano w żadnym innym moto (o ile fiszki nie kłamią).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...