Zapomnij o 440 LTD, to dwa różne sprzęty. LTD 454 (w Europie LTD 450) był dawcą silnika dla GPZ 500, ER-5, KLE 500. To "połówka silnika" od starej GPZ 900. Także tylko takich części szukaj. Kupiłem kiedyś taki sprzęt - też ze stożkami. Z nimi byłe SAME problemy. Nie palił jak trzeba, grzał się podczas jazdy, brak mocy i dziury w obrotach. Kombinowałem z dyszami i dalej lipa. W końcu kupiłem oryginalny airbox. Najpierw zajrzyj do zaworów (na śrubki), zmień świece. Te stożki na początek okręć do połowy taśmą by nie zasysały za dużej ilości powietrza. Tutaj pompę, która pompuje paliwo stanowi kranik a w nim membrana. Membrana ma być szczelna. Zdejmij wężyk z kolektora i zacznij zaciągać powietrze, zobaczysz czy paliwo leki przez kranik (ma być na ON). Rozumiem, że paliwo masz nowe? ;) Ogólnie ten silnik jest prosty jak drut, do wszystkiego jest dostęp, w USA spokojnie robią na nim ponad 150 tys. mil. A jak kręcisz to świece są suche czy mokre?