Skocz do zawartości

Adam M.

Super-Moderatorzy
  • Postów

    16612
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    71

Ostatnia wygrana Adam M. w dniu 24 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają Adam M. punkty reputacji!

3 obserwujących

O Adam M.

  • Urodziny 08/02/1949

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, jazda, obsluga, mechanika
  • Skąd
    Kanada

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph T150V, BMW K75S.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

24110 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam M.

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

176

Reputacja

  1. Mozesz dokupic oryginalny modul, skopiowac z netu instalacje elektryczna i gotowe.
  2. Jezeli to jest uklad wtryskowy to nalezy zaczac od kodow bledow, a nie robic cos na pale. Ktorys z czujnikow moze byc padniety, albo po prostu brudny.
  3. |Na ktora regulacje nie reaguje, przy klamce czy przy sprzegle?
  4. Remont silnika nie polega tylko na wymianie czesci, troche wiedzy tez warto zalapac przy okazji. Jezeli to jednocylindrowy 4 suw to masz zle ustawiony rozrzad.
  5. Przepraszam, ale to co piszesz to kompletny misz masz z ktorego ciezko cokolwiek zrozumiec. Czy w tym nowym PWK zmieniales poziom paliwa? Jak mozesz krecic sruba oznaczona jako 8 jesli to jest ssanie? Ten gaznik ma srube wolnych obrotow regulujacych powietrze, a nie mieszanke ktora regulowana jest dysza wolnych ( pilot jet ). Zalaczam diagram gaznika ( nie air striker ) gdzie sruba powietrza na wolnych ma nr 17 i pytanie jak jest teraz ustawiona? https://www.jetsrus.com/carburetor/carb_keihin_PWK33-41_carb_exploded_view_parts.html Czy motocykl ma fabryczny filtr powietrza i uklad wydechowy?
  6. Latwiej byloby zamienic caly przod motocykla. Ja myslalem o takim samym manewrze tylko w druga strone, ale dalem spokuj z powodu lepszych hamulcow i zawieszenia w moim modelu ( 22r ).
  7. Andrzeju, nie oslabiaj mnie i przestan sie klocic. Jedna prawde napisales przy okazji tych wszystkich klotni - zycie pisze rozne scenariusze i kapec kapciowi nie rowny. I tego sie trzymajamy. Ja zawsze bardziej sie balem kapcia z przodu, a mialem 2 calkowicie rozne i jakos sie wybronilem, czyli moj strach byl nieuzasadniony moze, ale pewnosci nie ma. Kapcie z tylu to byla norma od Sokola 1000 i nie powodowaly jakichs powazniejszych problemow, bo plywanie tylu szybko mozna bylo opanowac.
  8. Kazdy przypadek jest inny. Ja 2x zlapalem kapcia z przodu, i w obu przypadkach sie nie przewrcilem, ale za pierwszym razem bylem mlody i sprawny i mimo rozciecia opony wklejonym w asfalt kamykiem prawie na polowie dlugosci jakos zdolalem sie zatrzymac w pionie, za drugim razem ( kilka lat temu ) powietrze wolno schodzilo wiec zdolalem sie zorientowac i zjechac na bok. W obu przypadkach szybkosc tez nie przekraczala 60 km/h jak mysle.
  9. A czy moglbys zmierzyc na kablu pradowym zasilajacym modul lub cewki co sie zmienia w napieciu pradu gdy podlaczysz kabel z alternatora do reglera? Wiadomo ze przedtem chodzi na akumulatorze wiec napiecie jest kolo 12V. Wymienianie modulu na slepo warto zostawic jako ostatnia opcje.
  10. Pajda 1111 napisal: "Tam wychodzi z alternatora jeden kabel z 2 "pinami" i idzie do regulatora a nastepnie z regulatora do bezpiecznika 30a i aku, nastepnie czujnik przechyłu, stacyjka itd". Jaki to alternator jesli wychodzi z niego kabel tylko z 2 ma pinami do reglera, czyzby jednofazowy? Czy sprawdzales jakie napiecie pradu zmiennego masz na tym kablu na pracujacym silniku?
  11. Info masz w serwisowce, serwisowka mozliwe ze byla w dziale o serwisowkach tutaj, a jesli nie to te wiadomosci sa w internecie na grupach zajmujacych sie Xj 900. Aha, poza tym przeczytaj temat od poczatku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...