Ja zawsze zwalniam przed nieznanymi zakretami specjalnie jadac w dol. I wcale mi nie przeszkadza ze odwazniejszi czy lepiej jezdzacy koledzy w tych zakretach mi uciekaja. I tak moge ich pozniej dogonic na prostej. Wole jechac wolniej niz przekonac sie ze zakret sie zaciesnia a ja jade za szybko.
W polowie lipca pojechalismy z kolegami na trase na polnoc Ontario wybierajac naprawde krete drogi np koncowka drogi z Sudbury do Timmins gdzie nie tylko zakrety ale spadki i wzniosy terenu byly zupelnie spore. Po jakims czasie i okolo 20 zakretach zaczalem jechac szybciej swiadomie stosujac lekki przeciwskret ( biorac pod uwage ze byla to moja pierwsza jazda motocyklowa w tym sezonie to niezbedny byl mi jakis czas na "odrdzewienie". Tak jak koledzy wyzej pisali najlepszym krokiem ktory mozesz zrobic jest szkolenie, a moja rada jest patrzenie jak najdalej w glab zakretu i odkrecenie gazu dopiero gdy widzisz wyjazd z tego zakretu.
Jest jeszcze mozliwe przyhamowanie przednim hamulcem w luku ale to juz dalsza szkola jazdy.
Nie zauwazyles ze to temat z 20 roku?
Teraz sie znacznie poprawili, ale koledzy ktorzy jezdzili w Indiach tez kilka remontow generalnych na drodze musieli przeprowadzic. 🙂
Chemikiem nie jestem ,ale czytalem ze dodaja jakies oleje roslinne. A jak one sie starzeja po wytaceniu z paliwa to juz ciezko powiedziec. Suzuki odstawilem jak idiota na chyba 8 z paliwem w zbiorniku i gaznikach i dostalem za swoje podczas przygotowania go do sprzedazy - miesiac albo nawet 6 tygodni prawie codziennej pracy przy czyszczeniu tego. W moim przypadku osad stwardnial w wielu miejscach na kamien.
urodził się mały problemik w magnie v65. sprzęgiełko rozrusznika i jego środkowa oś-walec z zębatką na którym blokują się rolki. część nie do dostania, (28110-MB4-000) czy masz pomysł jak to naprawić ?
Wg mnie to nie przelom bo jeszcze musi byc gdzies przeciek lewego powietrza. Czy np oringi srub regulacji mieszanki sa dobre? Czy sa uszczelki pod kolektorami ssacymi glowicy? A w ogole jaki to model gaznika Delllorto, chcialbym go sobie obejrzec na necie?
Wole uzywac do tego plynu w spray'u bo lepiej widac. Czy sprawdziles przelot malych otworkow na dnie gaznika pod przepustnica? Tzn jesli wyjmiesz przepustnice i patrzysz wglab rury gaznika to powinienes je zobaczyc na skraju okregu do ktorego przepustnica dochodzi. To sa wlasnie otworki wylotowe zarowno obiegu wolnych jak i przejscia na wyzsze obroty i czesto pomijane przy czyszczeniu gaznika.
Mysl co chcesz, dysza glowna odpowiada za sama gore obrotow, i nie ma nic wspolnego z wolnymi. Przedmuchanie gaznika nic nie daje, kapiel w myjce ultradzwiekowej i pozniejsze sprawdzenie droznosci poszczegolnych ukladow gaznika plynem do mycia czesci w spray'u pomoze.
No bo ni ema zadnego zwiazku z tulejowaniem tylko z zatkanym ukladem wolnych obrotow w gazniku. Jezeli do tego nie reaguje na ssanie to znaczy ze i tamte kanaly mieszczace sie w korpusie gaznika + dysze sa zatkane.