Panowie sezon 2025 to będzie kałuwa! KTM od połowy sezonu nie rozwijał motocykla a w przyszłym bez dotacji może nie wyjechać na tor! Japonia słabo! Marquez ograł wszystkich najgroźniejszych rywali taktycznie i ma na 50% pewny tytuł w 2025. BMW i Suzuki w MotoGP to pic na wodę. Szkoda ale wiało nudą już w tym roku...
Mam tego junaka 50cm do zabijania nudy i ostatnio każdy wyjazd to przygoda :-). Jak jest zimny zwłasza jak dłużej jest nie używany to ciężko odpala. Jak odpali to pracuje normalnie ma moc ale po przejechaniu kilometra lub kilku gaśnie trzeba odczekać kilka minut wtedy odpali i znowu zrobi jakiś dystans????
Na rozgrzanym silniku jest większa kompresja i ciężej zakręcić niż na zimnym.
Sam alternator może już nie dawać rady i mieć częściowo zwęgloną izloację co się odbija na ładowaniu.
Jak będziesz kupował aku to polecam Unibat.
Można sprawdzić czujnik stopki ale powinno być odwrotnie ma zgasnąć na biegu. Może jakieś kable masz przetarte lub źle podłączone i komputer dostaje świra.
Te 20mm tak zwane FreePlay ma luźno latać łańcuch na dole na samym środku między zębatkami.
Czasami jak już jest łańcuch nierówno wyciągnięty to ten luz będzie się zmieniał dlatego musisz sprawdzić w kilku miejscach obracając koło.
Tak jest z tego typu tematami ile wątków tyle opini. Ja w pewnym momencie zrozumiałem że jedni jeżdża na fabrycznym, inni na oleju z Carefoura i jak piec dobry to wszyscy zadowoleni, a jak silnik padaka to się zaczynają dyskusje.
1. Jeżeli umyłeś łańcuch to nawet po nasmarowaniu przez kilka kilometrów będzie słychać szeleszczenie dopóki siła odśrodkowa nie wyrzuci resztek syfu zakleszczonego gdzieś w ogniwach i oringach. Nie wyczyścisz go idealnie. Byli tacy co gotowali łańcuch w smarze grafitowym ale to chyba przeszłość.
2. Zużyty łańcuch może stukać przy pchaniu motocykla, może być nierówno wyciągnięty tak że nie da się ustawić naciągu. Może gubić już oringi.