Skocz do zawartości

pit

Forumowicze
  • Postów

    1209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pit

  • Urodziny 06/11/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    R-sko

Osobiste

  • Motocykl
    CBR
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

816 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pit

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)

1

Reputacja

  1. Może ktoś wie gdzie jest zamontowany moduł zapłonowy i jego partnumber?
  2. Mam tego junaka 50cm do zabijania nudy i ostatnio każdy wyjazd to przygoda :-). Jak jest zimny zwłasza jak dłużej jest nie używany to ciężko odpala. Jak odpali to pracuje normalnie ma moc ale po przejechaniu kilometra lub kilku gaśnie trzeba odczekać kilka minut wtedy odpali i znowu zrobi jakiś dystans????
  3. Próbowałeś odpalić na odkręconej manetce? Tak się robi kiedy zalewa na wtrysku.
  4. Ja w Hondach tylko na manualnym napinaczu jeździłem co załatwiało problem degrengolady w silniku.
  5. Na rozgrzanym silniku jest większa kompresja i ciężej zakręcić niż na zimnym. Sam alternator może już nie dawać rady i mieć częściowo zwęgloną izloację co się odbija na ładowaniu. Jak będziesz kupował aku to polecam Unibat.
  6. Można sprawdzić czujnik stopki ale powinno być odwrotnie ma zgasnąć na biegu. Może jakieś kable masz przetarte lub źle podłączone i komputer dostaje świra.
  7. Te 20mm tak zwane FreePlay ma luźno latać łańcuch na dole na samym środku między zębatkami. Czasami jak już jest łańcuch nierówno wyciągnięty to ten luz będzie się zmieniał dlatego musisz sprawdzić w kilku miejscach obracając koło.
  8. Tak jest z tego typu tematami ile wątków tyle opini. Ja w pewnym momencie zrozumiałem że jedni jeżdża na fabrycznym, inni na oleju z Carefoura i jak piec dobry to wszyscy zadowoleni, a jak silnik padaka to się zaczynają dyskusje.
  9. 1. Jeżeli umyłeś łańcuch to nawet po nasmarowaniu przez kilka kilometrów będzie słychać szeleszczenie dopóki siła odśrodkowa nie wyrzuci resztek syfu zakleszczonego gdzieś w ogniwach i oringach. Nie wyczyścisz go idealnie. Byli tacy co gotowali łańcuch w smarze grafitowym ale to chyba przeszłość. 2. Zużyty łańcuch może stukać przy pchaniu motocykla, może być nierówno wyciągnięty tak że nie da się ustawić naciągu. Może gubić już oringi.
  10. Śruba spustowa to M12 dopasuj miedzianą podkładkę w jakimś sklepie. Akcesoryjne śruby mają jeszcze oring, magnes i otwór na zawleczkę.
  11. Ja na twoim miejscu już dawno jeździł bym na manualnym napinaczu. Miałem 2 Hondy i w obu tylko to pomogło wyrównać pracę i uciszyć silnik.
  12. Jak będziesz kupował aku to omijaj z daleka te z metalowymi klemami szybko dostają przerwy. Tylko pełny ołów.
  13. Właśnie wymieniam rozrząd w trzeciej hondzie z tą przypadłością. Przebieg 40tys. i napinacz nie dawał rady do tego wibracje aż śruby się wykręcają. Dawno mnie tu nie było, trochę mało postów w mechanice.
  14. Łańcuch jest solidnie otoczony ślizgaczami raczej nie przeskoczył. Sprawdź znaki na wale i rozrządzie. Huk był bo luźny łańcuch jest bardzo głośny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...