Skocz do zawartości

gaźnik dellorto dziwne połaczenie wężyka i urwana śruba składu mieszanki


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

wyciągnąłem z mojego sztrucla gaźnik i mam 2 pytania :

1. mam dziwnie podłaczony wężyk od przelewu gaźnika mianowicie nie zwisa on swobodnie w dół jak to było w dt80 w cz cross i w dt125 kumpla tylko podłaczony jest spowrotem do gaźnika i teraz powiedzcie mi : zwykła kaszana i rozłaczyć to czy to jest tak specjalnie ??

załaczam zdjęcie czerwona linia symbolizuje wężyk, numer 2 to otwór przelewowy i złaczony jest węzykiem z otowrem 1 tak ma być ??

 

http://img710.imageshack.us/img710/8244/wyk.jpg

 

2. mam chyba urwaną śrubke regulacji składu mieszanki ale chce sie upewnić .......

na załaczonej fotce zaznaczona strzałką i teraz pytanie... to są resztki śrubki składu mieszanki czy jakaś zaślepka która ja nie wiem jak wyjąć ??

 

http://img337.imageshack.us/img337/5162/srubka.jpg

 

jeśli to są resztki śrubki składu mieszanki to ma ktoś pomysł co z tym zrobić ?? jak to w miare bezinwazyjnie wyciągnąć żeby jeszcze sie ta śrubka nadawała do użytku i nie pokaleczyć gaźnika ?? ja wymyśliłem że natne ją miniaturową szlifierką po czym w nacięcie wsadze płaski śrubokręt i spróbuje odkręcić ale nie mam tak maleńskiej tarczy i będe musiał ,,pokaleczyć'' korpus dlatego zanim to zrobie słucham propozycji.....

 

uczepiłęm sie tych rzeczy bo motocykl nie reaguje na gaz jak powinien a wszystko inne już sprawdziłem...jutro jeszcze będe kompleksowo czyścił ten gaźnik zmienie filtr paliwa w ciemno ale.......generalnie na każde gwałtowne pociągnięcie gazu crm 125 reguje odgłosem buuuuuuuuuuuuuu i duszeniem sie (czasami zgaśnie czasami nie) jedyna opcja żeby osiagnąc wysokie obroty to najpierw ją przegazować kilkoma delikatnymi (bardzo niewielkie przesunięcie rolgazu) ruchami manetki i dopiero wtedy z jakiś 3-4tys obr na gaz reaguje jak powinna..........świeca jest kawowa, bez filtra powietrza jest jeszcze gorzej (zawsze na gwałtowne szarpnięcie reaguje BUUU i gaśnie a z filtrem nie zawsze gaśnie ), płynu nie ubywa w chłodnicy, oleju ze skrzyni też nie, kopci normalnie, mieszanka 1:40 z syntetycznym midlandem, zawór wydechowy pracuje jak powinien (patrząc na silniczek co pociaga linki i jego reakcje na gaz...) więc chyba problem tkwi w gaźniku ?? jutro zakupie jakiś preparat do mycie rozkrece go wymyje na ile sie da i wysusze.........

 

z góry dzięki za sugestie...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rurki to ktos zalozyl ja na krociec zlewowy paliwa z komory plywakowej - nie wiedzial co robi.

Co do sruby, troche za gleboko siedzi jak na zaslepke, jedyna mozliwosc to rozwiercic ( co spowoduje dodatkowe problemy ) albo probowac wykrecic twoim sposobem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o ta uwalona srubke to proponuje wykretaki. sa to takie niby wkrety z lewym gwintem. wiercisz mala dziurke w srubie wkrecasz wykretak (oczywiscie w lewo) cala srubka wychodzi. komplet 5 sztuk wykretakow w granicach 10zl. srubka moze jakos do ocalenia - bez problemu wtedy ja natniesz ale proponuje dopasowac cos innego.

 

 

oo cos takiego: http://allegro.pl/wykretaki-do-zerwanych-s...1202589919.html

 

 

Edytowane przez niagara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba wężyki powinny być puszczone wolno (czyt. jak wąż przelewowy).

Po obu stronach przepustnicy powinno być odpowietrzanie komory pływakowej.

Co do śruby regulacji mieszanki to wg. mnie jest to zrobione specjalnie - po to aby nikt niepowołany jej nie ruszał i nie rozregulował składu mieszanki biegu jałowego (zawartość CO w spalinach). Patrz gaźniki w motocyklach sprzedawanych w Kalifornii.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak

naciąłem tą śrubkę i nawet sie kręci dosyć lekko tylko tyle że nie da sie jej wykręcić (żeby wyjąć ) ale zakres obrotów ma dosyć spory zobaczymy w weekend w motocyklu....

 

http://img94.imageshack.us/img94/1778/img1817o.jpg

 

:icon_arrow: wueska nie za bardzo wiem czym to domyć K2 do silników ?? rozcieńczalnik ?? to sa jakieś strasznie stare osady jakby z benzyny czy z czegoś......

 

:icon_arrow: niagara dzięki za sugestię będe wiedział na przyszłość ( w mojej wsi oczywiście nie do dostania ale zamówie wysyłkowo )

 

:icon_arrow: BANANvanDYK może i tak było tylko że ja musze zrobić regulacje gaźnika....

 

bo wychodzi że mam troche braki z zasady działania gaźnika :D ta śrubka odpowiada tylko za skład mieszanki na obrotach jałowych tak ?? natomiast za skład mieszanki w zakresie obrotów użytecznych odpowiada ustawienie iglicy tak ?? no ale tak na chłopski rozum jeżeli mieszanka na biegu jałowym jest nieprawidłowa to chyba całkiem realne że motocykl ma problemy z płynnym przejściem z jałowych na maksymalne obroty ??

 

węzyki poprowadziłem jak poradziliście, kupiłem nowy filtr paliwa zobacze w weekend

dysze sie nieznacznie nie zgadzają z serwisówką jedna 142 (serwisówka 142) a biegu jałowego 48 (serwisówka 45) nie wiem czy ta różnica ma jakiś wpływ

 

napisze co dalej jak zamontuje w motocyklu.............w końcu co to za 2T co na gwałtowne otwarcie przepustnicy reaguje buuu zamiast wścieklizną :icon_twisted:

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...