cenderr Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Witam Na czym polegają różnicę pomiędzy R oraz RS2?Z tego co wiem RS2 ma poprawione zawieszenie + doszła możliwośc regulacji Wie ktoś coś? Jak ktoś latał takim sprzętem prosiłbym o podsumowanie jakieś Jaka w końcu moc? 135 czy 140? Byłbym wdzięczny za informacje :) pozdro Nikt nie ma RF 900? Obraziliście się na mnie czy co? :banghead: Bez flaszki się nie obejdzie? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 RF 900 to zajebiste moto .sam jakies kilaklat temu chciał kupic i nawet pijeździłem po kraju ale wszytsko było skasowane ,nie było co kupić. Moc to 135 koni natomist RS z tego co pamietam to róznica w zawieszeniu plus malowanie. W pwnym momencie malowanie było juz identyczne w "zwykłej" wersji i wersji RS .W Polsce ludzie stronia od RF..diabli wiedzą czemu ,mzo eprzez te stalowa rame ? tak czy siak to bardzo fajne moto .Może teraz sie troche ju zzestarzało ale te 7 lat temu to był kosmos a ceny były bardzo wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 jeździłem RFką 4 sezony. miałem przejsciową wersję z 95 roku. z tego co widziałem u innych to rzeczywiście w RS2 była pełna regulacja pzredniego zawieszenia. ( w mojej tylko napięcie wstępne). co do kucyków to w papierach miałem 99KW czyli jakieś 135 koni. W jakimś artykule ( na niemieckiej lub holenderskiej stronie wyczytałem, że na hamowni zmierzona moc to 117 kucyków). moto wygodne, siedzenie też. po przejechaniu kilkuset kilometów dupa nie boli. (mam porównanie do Thunderace, który pod tym względem jest mniej komfortowy). można jak na tego typu sprzęt mnóstwo na niego zapakować. z plusów to jeszcze niezłe przyśpieszenie, pełna owiewka (w niewielki deszcz jedziesz praktycznie suchy), duży zbiornika (21 litrów). Prosta konkstrukcja (np . wymiana łańcuszka rozrządu co robiłem w serwisie, nieo przyprawia mechaników o ból głowy). schowek na pierdoły w bocznej owiewce pod kierownicą. (300l to nie jest ale zawsze) No i ten wygląd! tyłeczek przepiękny.Minusy: za miękkie zawieszenie (w modelkach bez regulacji), co odczuwałem na własnej skórze. Sytuację nieco poprawia gęstszy olej w lagach. Trochę za niska szyba. Trochę za słabe światła mijania. podobno wypadający drugi bieg, ale myślę, że to zależy od stylu jazdy. ja z tym kłopotu nie miałem (a zrobiłem RFką ponad 30tys. km. )Spalanie: benzyna od 5,5, do 7,5 litra (przy spokonej jeździe zasięg ponad 300km), olej: na castrolu praktycznie nie brała oleju. na mobilu od wymiany do wymiany dolałem jakieś pół litra). ogólnie fajny sprzęt do turystyki. w mojej zaczeło ciekniąć sprzęgło.łańcuch (DID 530 vm) wytrzymuje jakies 25 tys. km. koszt ok 500 zł. ogumienie :na początku jeździłem na 180 (tył), potem na 170 (jak zaleca producent), no i troche lepiej się składał w zakrętach. najlepiej spisywał się na bidgestonach.ogólnie sprzet fajny do turystyki, choc troche przyciężkawy. p.s. przy bardzop wolnym ruszaniu (i puszczaniu sprzęgła) silniczek tak troche śmiesznie klekoce, ale to w erefkach normalka.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Witam Sam kiedyś przymierzałem się do zmiany z RF600 na RF900Może troszeczke offtopic:Silnik RF 900 jest przeróbką udanego silnika GSXR1100.Klekotanie o którym pisze nierob występuje - ale nie koniecznie w każdym egzemplarzu (oglądałem i słuchałem kilka egzemplarzy)w niektórych prawie wcale, w niektórych dość mocno -jest to oznaka zużywania elementów kosza sprzęgłowegoi w zasadzie poza hałasem nic się nie dzieje (temat przerabiałem w RF600).Faktycznie motocykl jest dosyć ciężki w obyciu, zwłaszcza daje o sobie znać zatankowany na full bak paliwa - no ale w tym miejscu nie ma co porównywać do innych sprzętów tej klasy i mu to wytykać (taka jego cecha)Jedyne co zwróciło jeszcze moją uwagę to odczuwalne wibracje silnika.Pomijając różnice wersji zwykłej i RS2, to malowanie RS2 bardziej mi się podoba.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 (edytowane) RF-ki to ogólnie fajne sprzęty. W PL niebardoz się przyjeły z niewiadomych przycyzn. Moze zuzycie paliwa czy cos. Sam smigalem na RF600R `94 i było ok. SKrzynia swiruje jak sie katuje srzeta ale który nie wymieknie przy petowaniu? RF ma taka zalete (szczegolnie 600) ze pomimo wieku nadal wygląda atrakcyjnie porównując np do CBR z podobnych lat która wygląda bardziej jak NSR 125. Swoja RF pojehcalme w trase 1700km na "raz" czyli bez snu i obiadu z Londynu do Polski. było ok. V-max ok. 160mph, na ostatnim biegu kreciła sie az do odciecia zapłonu (14.500rpm) czyli silnik nie był taki zły. jedyne co padło w RF to tylny amorek ktory ciezko było dostac uzywany a nowy kosztowal ok. 1500PLN wiec wlozylem inny , troche wyzszy i bylo lepiej, mimo ze miekki to jednak moto troszke wyzsze oraz lozysko w dziwgience amorka sie skonczylo. Poza tym byl OK. Pozniej zostawilem ją w PL i sie marnowała wiec sprzedalem za smiesne pieniadze czego teraz zaluje (4 tys. PLN) . podrzucam link do mojej stronki nt. RF 600R , tam tez jest galeria mojej RF E-02. Pozdro. Z tego co wiem to RF900 miala spore spalanie i chyba 5 biegów co nie bylo zaleta. Ogolnie moto duze i wygodne, ładowne, i wcale nie takie zamulone jak sie wydaje. Na kole dobrze idzie. Edytowane 23 Czerwca 2007 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Ale gdzie jest ten link? :) Co do spalania to do tej pory każdy mówił że pali mniej niż 600.Moja pali na tyle dużo że litr w tą czy w tamtą nie ma znaczenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Swoja RF pojehcalme w trase 1700km na "raz" czyli bez snu i obiadu z Londynu do Polski. było ok. V-max ok. 160mph, na ostatnim biegu kreciła sie az do odciecia zapłonu (14.500rpm) czyli silnik nie był taki zły. 160 mph na RF 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Czy koncowka typu BOLT-ON np yoshimura RS-3 dedykowana banditowi 1200 ('97) bedzie pasowala do RF900R ('94) ? kolega ktory zanabyl ode mnie RF900 chce wstawic do niej yoshke ale ciezko znalezc... latwiej do bandita 1200... tylko czy bedzie pasowac? :P podobno te motocykle maja bardzo wiele wspolnych rozwiazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morus70 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Czy koncowka typu BOLT-ON np yoshimura RS-3 dedykowana banditowi 1200 ('97) bedzie pasowala do RF900R ('94) ? kolega ktory zanabyl ode mnie RF900 chce wstawic do niej yoshke ale ciezko znalezc... latwiej do bandita 1200... tylko czy bedzie pasowac? :biggrin: podobno te motocykle maja bardzo wiele wspolnych rozwiazan CześćNie wiem jak w przypadku Yoshimury rs-3, ale np. G&G Bike robi końcówki dedykowane do bandita 1200 i RF900 równocześnie (mam taką) typu bolt-on. Nie powinno być chyba większych problemów z dopasowaniem końcówki od Bandita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 CześćNie wiem jak w przypadku Yoshimury rs-3, ale np. G&G Bike robi końcówki dedykowane do bandita 1200 i RF900 równocześnie (mam taką) typu bolt-on. Nie powinno być chyba większych problemów z dopasowaniem końcówki od Bandita. dzieki za odp :icon_razz: a tak swoja droga to wszedlem na strone wydechow BOS i okazalo sie ze puszka do bandita 1200 i RF900R ma ten sam kod fabryczny ;) a wiec to jest to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Mój braciszek ma już dosyć długo RF900 95r.Zwiedził na niej Chorwację, Czechy i pół Polski. Ma pecha bo chyba już mu sie 3 raz przewróciła na postoju i kolejny raz musi ją malować :) Ale jeżeli chodzi o awaryjnośc to naprawdę jest zerowa :notworthy: Tam sie nic nie psuje :eek: Ostatnio były sprawdzane luzy zaworowe których też nie trzeba dotykac :) Moim zdaniem sprzęt nie do zajeżdzenia... No chyba, ze ktoś motocykl sportowo-turystyczny dźwiga na koło to wcale sie nie zdziwie jak przy takiej masie posypie sie drugi bieg... Motocykl cholernie wygodny i ekonomiczny. W tarsie przy 2 osobach i pełnym bagazu nigdy nie spalił powyzej 6 literków. Nie wiem dlaczego w Polsce mówią źle o tym motocyklu.... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf61 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) co do spraw technicznych rf 900 jezdze od tego sezonu zrobilem ok 3.500 km i motorek chodzi jak marzenie, mam jednak pytanie nie wiecie czy kierownica od 600 bedzie pasowała do 900?? jak kupowałem swoja miala kierownice turystyczna a bardzo bym chcial orginal jest dostepna na allegro ale od 600 i nie jestem pewien czy bedzie pasowala... i jeszcze jedno pytanie nie wiecie moze gdzie moglbym dostac stelaz pod kufer tylny do tego modelu??? na bierzaco sprawdzam allegro i niemiecki ebay ale nie moge nic znaleźć :( Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Gandalf61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.