Skocz do zawartości

nierob

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nierob

  • Urodziny 01/04/1970

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha thunderace
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    przemków

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia nierob

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. jak w temacie. http://moto.allegro.pl/item865941834_honda...750_rc36ii.html
  2. - ten uchwyt dorobiony jest - plecaczek po dłuższj trasce będzie czuł to i owo. (co do "wygód" thunder jest tu tak mniej więcej pośrodku między np R1 a XXem) - pozycja za kierą jak dla mnie dobra. choć mogłoby być lepiej. zapraszam na forum thunderace. (jeśli mogę tu zareklamować "konkurencję")
  3. tak się składa, że znam tych sprzedwaców osobiście. i miałem okazję ogladać tę aprilkę. mina to chyba raczej nie jest. a co do opisów to zauważyłem, że to w ich wykonaniu juz klasyka. podobnie pisza też w innych swoich aukcjach...
  4. no ja u nich kupiłem spodnie vanucci (99,95 euro w promocji) za 400zł.
  5. oryginalnie jest albo 46 albo 47 (zależy od rocznika), nawet na stronach producentów zestawów napędowych te "róznice" są brane pod uwagę. Ja miałem 47 i na taką wymieniłem. bez przesady, że prędkość jakoś radykalnie spadnie. zresztą przecież non stop nie ciśniesz 280...
  6. miałem rf 900 trzy sezony. Dobry sprzęt do długiej turystyki. paliła 6,5l na setkę. jeśli trafisz na dobry egzemplarz to ci posłuży. niestety jaki by nie był to w najlepszym przypadku będzie 11 letni sprzęt. niektórzy podobno narzekali na wypadającą dwójkę, ale to chyba zależy jak kto jeździł. miałem rf 900 trzy sezony. Dobry sprzęt do długiej turystyki. paliła 6,5l na setkę. jeśli trafisz na dobry egzemplarz to ci posłuży. niestety jaki by nie był to w najlepszym przypadku będzie 11 letni sprzęt. niektórzy podobno narzekali na wypadającą dwójkę, ale to chyba zależy jak kto jeździł.
  7. dzisiaj do pracy 33km. zaraz wsiadam i do domciu.
  8. sakwy metro (za 150zł), przetestowałęm na thunderace. Bez stelaża. dały radę. mocowanie: paski przerzucone przez siedzenie, plus paski do uchwytów na bagaż pod zadupkiem i mocowanie podnóżków pasażera. posłuchałem kumpla i okleiłem zadupek folią techniczną.
  9. co do tych fabrycznych, to nieraz firmy idą na łatwiznę. puszki są te same w kilku bardzo róznych modelach. (np w RF 900 i bandicie 1200). swoje moto kupiłem z kominem leo vince ( ale gość co jeździł nim wczesniej dosłownie wybebeszył go ze wszystkiego). Na szczęście długo nie śmigał z takim wynalazkiem. No a ja zaraz wymieniłem go na remusa. Efekt: moto na mocy nie straciło chyba, na elastycznosci też nie (ale to można ocenić tak na 100% raczej tylko na hamowni). moto nie ryczy jak wcześniej, ale też nie jest ciche. a tak od 5 tys. obr. to coś bardzo bardzo przyjemnego dla uszu.
  10. od 3 sezonów mam sv 55. plusy - wyjmowany środek, można sobie uprać. - szyba pzreciwsłoneczna (fajna sprawa, bo niekoniecznie trzeba ją opuszczać na maksa, nieraz wystarczy tylko kawałek i słońce nie razi w ślipia) - całkiem dobra szyba, niestety paruje (mam założony nosek, co odrobinę pomogło) - całkiem dobra wentylacja (choć po otwarciu nawiewów jest głosny jak cholera) minusy: - głośny. - po tych kilku latach w środku zaczyna hulać wiatr. mimo, ze mam założony ochraniacz podbródka. - odkręcające się śroby mocujące szczękę. to denerwujące. kumpel potraktował je klejem do gwintów. na długie trasy to taki średniak. Ani super ani jakieś badziewie. podobno nowy model już nie jest taki głośny. teraz planuje kupiś shoei, ale już nie szczękowca. chyba.
  11. no właśnie, nie mówiąc jak zobaczy jakąś suczkę albo kota... w takich przypadkach mój Reksio bije hajke na przyspieszenia i to na każdym biegu. a moment obrotowy ma taki, że hej!
  12. większe zebatki, to znaczy? Oryginalne to 46 lub 47.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...