Jeansy motocyklowe i kurtka w zależności od pogody, jeżeli chłodniej to skóra, jak jest gorąco to mesh. Buty zmieniam w biurze.
Czasami jak nie chce mi się brać spodni do plecaka na przebranie to wyciągam protektory (mam wyjmowane od zewnętrznej strony)- co ważne to jeżeli chcesz chodzić w jeansach moto po biurze to radzę zainwestować w taki które nie są z kocem kewlarowym bo się ugotujesz.
Pod śrubą widać podkładkę, dokupić nową miedzianą i podmienić. Wymyj dokładnie jakimś odtłuczaczem miejsca obok pokrywy zaworów i sprawdź dokładnie z którego miejsca cieknie, jeżeli puszcza uszczelka to jest do wymiany.
Kwestia gustu, oba mocno zbliżone do siebie.
Porównaj jeszcze osprzęt w standardzie bo może to robić dużą różnice.
Jak dla mnie ze względu na jakość wykonania, detale Triumph.
Miałem kiedyś brak masy w dowodzie od poprzedniego właściciela. W wydziale komunikacji wysłali mnie na SKP na uzupełnienie danych.
Na stacji na podstawie VIN wydali zaświadczenie odnośnie masy własnej, ładowności itp. i z tym udałem się do wydziału komunikacji. Nic więcej nie było potrzebne.
Pojazd nie był ważony ani nic takiego
Miałem ER6N(z650 następca jednak silnik praktycznie ten sam) i do świrowania raczej za spokojny motocykl. Do jazdy po mieście zwinny, w trast też się nadaje. Hamulce też nie powalają.
Jeżeli tak zależy na takim wyglądzie to bardzo zbliżone wyglądem jest Kawasaki Ninja 650, nie mylić z ZX-6R. To nowsza konstrukcja ER6F.
Na pierwsze moto idealne.
Miałem coś podobnego tylko że ze śróbą od miski olejowej, wbiłem w to co pozostało płaski śrubokręt po skosie i wykręciłem.
Odnośnie dokupienia korka to sprawdź średnicę i dobierdz od innego modelu, na pewno coś będzie pasować, akcesoryjnych jest od zatrzęsienia.