Skocz do zawartości

lysy76

Forumowicze
  • Postów

    1550
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana lysy76 w dniu 19 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają lysy76 punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin

Osobiste

  • Motocykl
    VF 1.1C, Lc8
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    944978
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

4650 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lysy76

MOTONITA - głaszczący manetkę

MOTONITA - głaszczący manetkę (27/46)

80

Reputacja

  1. Mam zatyczki alpine motosafe pro, kask adx1, bolda od cardo, kiepską osłonę przed wiatrem i wyjące opony. Muzę mogę słuchać do jakichś 130 by wiedzieć co gra, rozmowy tel do 110.
  2. Stąd moje wynurzenia. Szybki przegląd co rynek oferuje i przeczucie graniczące z pewnością, że ten amor to wydmuszka. Dwa pokrętła i cylinder za 300$. Koleś składał sobie downhilla. Żaden ekstrem. Amatorsko. A i tak wyszło na dwie dyszki bez paru stówek. I z tego co pamiętam, to większość poszło na ramę i właśnie zawias
  3. Obecnie mają busy i osobówki. Kraza 255 czy Jelcza 315 nie pamiętam z miechami. 😎 Uproszczenie z mojej strony. Ale nie wyjaśniłeś po co zalecałeś wydłużenie amortyzatora?
  4. To w ciężarówkach powinny być amortyzatory tak ze 2 metry długie, bo przecież wożą spore tonaże względem innych pojazdów. 😉 A na tym przykładzie zadaj sobie pytanie czym jest resor i odpowiedz "sprężyną". Chcesz wozić więcej, dorzuć piór... Tanio już było.
  5. Pany, weźcie mi wytłumaczcie, po co chcecie to liftować? Chcesz większy skok, zwiększyć prześwit? Po mojemu, to zwyczajnie ten ori jest gówno wart. Nie potrzeba dodawać centymetrów by amortyzator pracował w pełnym zakresie. Może mieć dokładnie te same wymiary a zachowywać zupełnie inaczej niż to co masz. Obejrzyj se jutuby, co po co się robi i jaki efekt uzyskuje. Pozyskawszy nieco teorii rozjaśnisz zagadnienie, bo teraz to jak ze ślepym o kolorach. aaa, jak już ogarniesz myślą, że dobry zawias może kosztować tyle co połowa Twojego pojazdu, to następnym razem dwa razy zastanowisz się czy nie lepiej dołożyć i wziąć coś sprawdzonego.
  6. A gdzie chcesz? Rowerowych nie polecę, bo nie moja bajka. Pekaesa z Krakowa paru kolesi testowało. Stroił, regenerował. Sam prawdopodobnie wyślę do niego swój tylny, bo ponad stówkę na nim zrobiłem i czas na przegląd.
  7. rower nie rower ale pomóc można. nie zdziwił bym się gdyby ten twój amor był wydmuszką: skontaktuj się z typami od zawieszeń. siedzą w tym, to dobiorą jak nie samą sprężynę, to cały amor. stockowy nie będzie robił pod Tobą. Pomierz długość, przygotuj szelesty.
  8. Wróżenie z fusów. Miernik i jedziesz. Każde złącze które jest między aku a włącznikiem może być przyczyną. Masa na silnik, ramę, bezpieczniki, złączki...
  9. Elo Rozglądam się za ubezpieczeniem na osobę, poruszającą się różnymi pojazdami do 3,5t, busy też. Pakiet Zagranica . Miałem ADAC ale splot zdarzeń spowodował, że już nie mam. Ktoś zorientowany naświetli możliwości? Swojego czasu PZMot miał fajne ale zdrożyli się wybitnie...
  10. Elo. Pewnie niektórzy przypuszczali że skutecznie wylogowałem się, ale muszę zmartwić...😘 Coś się dzieje: https://zapodaj.net/plik-hHKJnPC7vu
  11. Dystanse osi ułożyły się poprawnie? Lagi na osi? Koło nie przekoszone?
  12. Na Klima czwórka koła może być mało. 😉 Ale niedługo promki się zaczną, to można monitorować rynek.
  13. A zaglądałeś do tej kostki kiedykolwiek? Bo ja włócząc się po krzakach regularnie rozpinam i czyszczę złączki. A przypalenie pinu jasno wskazuje skąd poszedł dym. Nie ma róży bez ognia. Chiński zamiennik kupiony, na zapas drugi, latam na tym od 3 lat. nie rozbierałbym altka tylko posprawdzał przejście między pinami i jak to ogarniesz to będziesz miał jasność.
  14. Po mojemu to się regulator napięcia skończył. Naładowany aku po wyłączeniu silnika to na biedę powinien mieć 12,8V. Przy 4-5krpm voltomierz prawidłowo pokazuje ponad 14 volt.
  15. Czas na zmiany... Gdyby ktoś rozważał Hujdenała Rangera to u mnie wytrzymał 8,5k. Na piasku lipa, w błocie popelina, na mokrym czarnym poprawnie ale bez szału, na suchym przy strzale z garści potrafi bez ostrzeżenia podnieść ciśnienie. Przód hujdenał scout obleci jeszcze parę kkm. Generalnie na 4+. Zdemontowana jednak... Wleciał komplet Motoz TractionatorAdv tył i DualVenture przód. O ile na tyle już miałem i zrobione do znaczników jakieś 12,5kkm, to przód eksperyment. Dodatkowo założona złota keta i nowe zębatki. Stara keta zrobiła 33kkm tak jak i tylna zębatka, przód po żonglerce przełożeniami jakieś 12kkm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...