Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Dzień dobry Le Mans ...i od razu rekordy toru.... wow...
  3. Wczoraj
  4. zero

    Stukati Kazika

    Właśnie te tarcze mnie zmyliły. Fajne moto. I tak, gratulacje 🙂 oby długo i bezawaryjnie służył 🙂
  5. Leśnik5

    Stukati Kazika

    Tarcze nie tarcze jak ci się podoba to mi też.....uważaj bo to oprócz pozycji inna jazda jest niż czopkiem
  6. Jak najbardziej. W poniedziałek będę dzwonić, każda polecona przez Was firma ma szanse 👍
  7. Zero, to był Monster 620 IE Dark, ale poprzedni właściciel dołożył 2 tarczę , słuszna zresztą decyzja... Kazik, gratulacje, niech Ci się jeździ 🙂 (Y)
  8. Ja uzytkuje Dniepra na silniku BMW R100, ok. 60 KM skrzynia Dniepr ze wstecznym, i cała reszta wałek + dyfer jedna całość K750....narazie wszystko gra, spuszczany po 1000 km olej z dyfra można wlać ponownie, jest czysty... Jako przypomnienie dodam, że wczesniej uzytkowałem z napędem na kosz i mechanizmem różnicowym, niestety naprężenia jakie powodował ten układ, powodowały szybsze zużywanie zestawu atak/talerz, najdłużej wytrzymał zestaw polskiej produkcji - ok 5000 km, niestety po tym przebiegu, pojawił się jeżyk... Koniec konców, zrezygnowałem z napędowca, tym bardziej, że zimowe przeprawy pkazaly, że tam gdzie wjadę napędowcem, wjeżdżam i beznapędowcem... To przerobiłem wszystko na beznapędowca i jeżdże i poprzednich oznak naprężeń w układzie nie widac...
  9. Gratulacje!!!!!!! Nie ma to jak Stukati, sama frajda [emoji106]🫡[emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. zero

    Stukati Kazika

    A to jest 750? 2002? Fajna maszyna. Z naklejką dobra decyzja 😉
  11. Bo pewnie z Ciebie jest kawał chłopa, ja z tych niższych jestem więc mieszczę się na tym idealnie. Pozycja dla mnie zupełnie nowa bo zawsze jeździłem chopperami, ale muszę przyznać że wrażenia z pierwszej jazdy są fajne. Trzy lata nie miałem motocykla więc trochę tyłek i ręce muszą się przyzwyczaić
  12. przede wszystkim zdrowia ... i dobrego rehabilitanta a co do kancelarii/adwokata to niestety dopiero w poniedziałek dostanę odpowiedź z Wrocławia ... jeśli to jeszce jest temat
  13. Spoko, wiem że miałem szczęście. W najgorszym razie trochę usztywniony staw skokowy, ale na narty chyba da radę 😎. Jest dobrze i to doceniam, Bardzo doceniam. Wg chłopaków z pogotowia moje ciuchy (Alpinestars Managua komplet z wszystkimi ochraniaczami i buty Sidi, dekiel C3 schuberth ) pomogły bardzo. Nie oszczędzałem za bardzo i było warto.
  14. Mhm, mysle ze hybrydy na silniku BMW poddaja ostremu egzaminowi pozostale elementy napedu jak wal i dyfer, pamietam ze kupiec mojej Kasi odwinal kilka dni po zakupie na Krasinskiego ( Wwa ) i wycial caly wielowypust tylnego kola, ktore bylo oryginalem z K750. A przeciez moj silnik nie mogl miec wiecej niz jakies 30 - 35 KM, w koncu byla to podrasowana R75 z lat wojny. Wal napedowy wytrzymywal mi jakies 3 sezony, duzo lepiej niz lozyska korbowodow z powodu niedostatecznego smarowania na wyzszych obrotach.
  15. Oh dopiero dzis to przeczytalem, wracaj do zdrowia i dobrze ze tylko zlamania sa do wyleczenia. Niestety ciezka praca przed toba. Cwiczy ze mna od jakichs 2 lat czlowiek po wypadku motocyklowym, na poczatku ledwo sie ruszal i tylko na wozku, teraz juz coraz lepiej i nawet moze samodzielnie zrobic kilka krokow. Jest codziennie w gym i na basenie, czasem sami z zona a w wiekszosci przypadkow z osobistym trenerem. No ale jego uszkodzenia byly duzo rozleglejsze.
  16. Adam M.

    Stukati Kazika

    Duzy plakat z tym motocyklem wisial u mnie w piwnicy w latach dawno minionych. Do dzis sie zastanawiam czy pozycja na nim by mi odpowiadala ale z dystansu miedzy podnozkami a dolem kanapy to chyba nie. No gdybym byl te 30 lat mlodszy to pewnie nie mialo by to wiekszego znaczenia. 70 KM to duzo wiecej niz wystarczajaco w normalnym ruchu.
  17. Pozdrowienia dla Ducatisti od mojego M900 1997 🙂
  18. Dzięki wielkie chłopaki! Już w domu, teraz że dwa miechy leżenia niestety. No i szansa na sztywny staw skokowy. Ale to się jeszcze zobaczy 😎
  19. Kazik1340

    Stukati Kazika

    To mam już Panowie i Panie... Dzisiaj ponad 200 kilometrów dookoła komina zrobiłem, fajna zabawka!! Mój pierwszy sportowy motur. Na dzień dobry pozbyłem się tych pedalskich naklejek ze zbiornika ;)
  20. Tutaj można dodawać własne przestrogi i przemyślenia ku przestrodze... Ostatnio przez nas robiony... Ruski motocykl z koszem ( i to ten "lepszy") podobno zrobiony na tip top, cud malina ...po weryfikacji potrzebny: - nowy wał korbowy - nowe koło zamachowe + nowe śruby - wiadomo nowe łożyska i uszczelniacze - nowa skrzynia biegów, lub dobre elementy + nowe łozyska i uszczelnienia - nowy krzyżak/ flansza ta ze skrzyni biegów - nowy, lub lepszy dyfer, w starym luz ataku- 20 mm (!), obudowa pokierszowana, frezy "zdawcze" w zaniku - pytanie co z resztą, czyli hamulce, poniewaz amortyzatory nawet trzymają Po wymianie, poprawieniu ( koniecznie) i tak nie mamy pewności czy w którymś momencie coś nie "siądzie"... Dlatego odradzam zakup takowego motocykla, przez osoby nie mające wiedzy, czy/lub/i czasu na naprawy i poprawianie... Teraz wcale się nie dziwię, dlaczego tak popularne są "hybrydy" na silnikach BMW....
  21. JaM

    Kupię Brevę

    dzięki ... 150 km w jedną stronę zaoszczędzone ... szukam dalej 😞
  22. jarenty

    Kupię Brevę

    Jak już pisałem "750" to nie moja bajka ale malowane kapy zaworowe, pług, owiewka lampy nie występują raczej w oryginale. Zastanawiają mnie też plastiki pod bakiem. https://www.motoguzzi.pl/files/n_breva750.html malowania u dołu strony oraz https://bikez.com/models/moto_guzzi_breva_750.php Ogólnie malowanie plus biały pasek trochę stylizowane na Breve Sport Lekka lipa z kontrolką oleju. W Norge / Brewa 1100 i podobnych to oprócz najgorszego oznaczać może kłopot z czujnikiem oleju ale w tych moto jest podwójna sygnalizacja. Ostrzegawczy czerwony trójkąt i info na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym.
  23. Przymierz i pochodź ... sam mam Nolana N90 i mi pasuje
  24. JaM

    Kupię Brevę

    a co sądzicie o tym egzemplarzu? to fabryczne malowanie z 2005 roku czy kogoś poniosła fantazja https://www.olx.pl/d/oferta/moto-guzzi-breva-750-niski-przebieg-35kw-CID5-IDQGp6f.html
  25. Ostatni tydzień
  26. Do sprawdzenia usterek elektrycznych wystarczy zwykły multimetr. Trzeba sprawdzić napięcie zmienne na wejściu regulatora ładowania, napięcie stałe na wyjściu regulatora ładowania, napięcie generowane przez impulsator, napięcie zasilające moduł zapłonowy, rezystancje cewki zapłonowej. To wszystko to proste pomiary elektryczne. Aby sprawdzić czy nie ścięło klina to potrzeba podstawowy zestaw kluczy i ściągacz uniwersalny. W tym motocyklu nie ma iskrownika.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...