lukaz1 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) mam problem z hondą nsr 125 99r.palić ładnie pali. na postoju wkręca się do 12tys, a w jeździe dochodzi do 8,5 i spada do 8 i stoi(przerywa)a raz dochodzi do 11, a walnięcie ma przy 9,5(które powinno być przy 7tys) w motorze zmieniłem świece i wyczyściłem gaźnik.przy 6tys dziwnie przerywa(szarpie), ale ciągnie dalej, gdy się przekręci manetke. nie wiem co zrobić. Edytowane 17 Czerwca 2008 przez lukaz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 jeśli szarpie przy ok 6 tys przy trzym aniu manetki w miejscu to najprawdopodobniej źle wyregulowany gaźnik,brudny. Silnik dostaje za dużo powietrza i się dusi, jeśli nie ma obciążenia(postuj) jest wszystko ok, ale jak już jedzie, brakuje benzyny. daj na iglicy większą dawkę paliwa, jeśli gaźnik jest czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadriss Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 (edytowane) Nie jestem mechanikiem wiec poczekaj na wypowiedz mechaników (jest tu kilku) ale na moje oko coś źle zrobione przy czyszczeniu gaźników. Edit:Tak mi sie przypomniało, czy po czyszczeniu gaźników nie należy im sie synchronizacja? i regulacja? Edytowane 17 Czerwca 2008 przez Sadriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 To jednocylindrowiec, więc Sadriss, synchro nie wchodzi w grę :icon_biggrin:Czyszczenie, regulacja i możesz wyprać wkład filtra powietrza i nasączyć go w oleju (zanurzasz, wykręcasz, tak, żeby nie ciekło z niego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaz1 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 gaźnik był czyszczony. jutro spróbuje go jakoś wyregulować i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A klapa od wydechu?? otwiera sie na maxa?? a moze cylinder juz wyjechany? sprawdz cisnienie.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Spróbuj jeszcze wyczyścić wydech.. Ja miałem tak w swoim moto i też się nie wkręcał na wysokie obroty tylko pyrkotał... Jak się zapchał to spaliny nie wychodzą i jest jak jest... PZDR daj znać co było nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek01 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dokładnie ,ja miałem tak samo z moim moto,cały wydech był zapchany i nie kręcił sie na wyższe obroty.Ale najpierw spróbuj przeczyścić i wyregulować gaźnik może będziesz miał mniej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 JA mam podobnie...tylko że u mnie ostatnio rzucił tez palenie....Tzn zapala ale z trudem.....sprawdź czy nie przechodzi tych 8tys przy lekko przymkniętej przepustnicy. Ja swoja próbowałem wkręcać na całkiem otwartej przepustnicy a okazało sie że wchodzi wyżej przy przymkniętej ;] dzisiaj czyściłem gaźnik i zaraz ide sprawdzić czy w końcu go porządnie wyczyściłem ;P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaz1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 no to takdziś jeździłem nią troche :crossy: ok 60kmpierwsze co mi przyszło na uwage:- dziwnie kopci niebieskawym dymem(śmierdzącym)- na postoju(silnik rozgrzany) wkręca się do 12tys. i coś stuka- nieraz ciężko ma przejść z 6tys coś nie tak z nim jest. jutro musze go znów rozebrać i oglądnąć co jest źle.ma ktoś jescze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 jezeli niebieski dym to moze brac wode->uszczelka pod głowica do wymiany nie wolno krecic silnika bez obciązenia...mozliwe ze korbowód stuka sprawdz czy zawór wydechowy sie nie zacina,sciagnij go wyczysc i przesmaruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaz1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 wiem że nie wolno. acha jescze wskazówka dziwnie lata przy 12tys :crossy: do zaworu jest ciężki dostęp, ale postaram się do niego dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 A że sie tak spytam, czemu nie można kręcić bez obciążania ? Co do twojego problemu to przedmuchaj gaźnik jak nie pomoże to ten wydech sprawwdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaz1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 tak jak pisałem.gaźnik był rozkręcany i przedmuchiwany.musze ten wydech i zawór sprawdzić.dam znać jak to zrobie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Miałem podobnie w mojej DT, problemem okazał się suchy filtr powietrza i zatkany przewód paliwowy. Moto miał problemy z zebraniem się na wysokie obroty, czasami miał problem z zapaleniem, i mulił przy odkręceniu manety na max. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.