Skocz do zawartości

lukaz1

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lukaz1

  • Urodziny 08/23/1991

Osobiste

  • Motocykl
    NSR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5964541
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    A

Osiągnięcia lukaz1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. po dłuższej przerwie dziś zabrałem się za "naprawe" mojej NSR :) odkręciłem tłumik, przejechałem się i wszystko gra ;) teraz takie pytanie. jak wyczyścić tłumik? powietrzem , wodą? i jeszcze dostałem się do zaworu wydechowego, tylko nie wiem jak go ustawić. jeszcze problem z licznikiem mam:) wkazówka od prędkości "oszukuje" i "skacze". czy od ślimaka te dwie "lapki" dotkają bezpośrednio łożyska?
  2. filtr w jakim oleju nasączyć? może być od samochodu? (oczywiście nowy)
  3. tak jak pisałem. gaźnik był rozkręcany i przedmuchiwany. musze ten wydech i zawór sprawdzić. dam znać jak to zrobie :icon_mrgreen:
  4. wiem że nie wolno. acha jescze wskazówka dziwnie lata przy 12tys :crossy: do zaworu jest ciężki dostęp, ale postaram się do niego dostać.
  5. no to tak dziś jeździłem nią troche :crossy: ok 60km pierwsze co mi przyszło na uwage: - dziwnie kopci niebieskawym dymem(śmierdzącym) - na postoju(silnik rozgrzany) wkręca się do 12tys. i coś stuka - nieraz ciężko ma przejść z 6tys coś nie tak z nim jest. jutro musze go znów rozebrać i oglądnąć co jest źle. ma ktoś jescze jakieś pomysły?
  6. gaźnik był czyszczony. jutro spróbuje go jakoś wyregulować i dam znać
  7. mam problem z hondą nsr 125 99r. palić ładnie pali. na postoju wkręca się do 12tys, a w jeździe dochodzi do 8,5 i spada do 8 i stoi(przerywa) a raz dochodzi do 11, a walnięcie ma przy 9,5(które powinno być przy 7tys) w motorze zmieniłem świece i wyczyściłem gaźnik. przy 6tys dziwnie przerywa(szarpie), ale ciągnie dalej, gdy się przekręci manetke. nie wiem co zrobić.
  8. wszyscy mówią o tym zaworze... a gdzie on się znajduje? :icon_razz: wczoraj coś odkręciłem było pod filtrem powietrza.. z góry jest taki mechanizm który sterowany jest elektrycznie. po odkręceniu znajdowały się w środku dwa malutkie tryby, jeden był dziwnie przestawiony i ustawiłem go na miejsce. jescze go nie testowałem na drodze, ale po odkręceniu manetki na postoju szybciej wbijał na obroty... kolor świecy był czarny, myśle nad wymianą. jaką kupić NGK czy jakaś inną lepszą?
  9. Mam taki problem z moją NSR"kocie oczy" Moja NSR ma takie charakterystyczne "walnięcie" dopiero po osiągnięciu 9tys oborotów... Przed zimą miała normalnie od 7 tys... nie wiem w czym tkwi problem. prosze o pomoc ;) edit: jescze mam problem ze ślimakiem... mechanizm nie zabiera prędkości z koła. czy powinien on dotykać bezpośrednio do łożyska? czy jescze powino być coś przed tym? jakaś podkładka? ślimak i linka działają, gdy się reką przekręci to licznik pokazuje prędkość ;]
  10. u mnie Ciężko serwis znaleźć... najbliższy pewnie w wawie do której mam 120km, no może jeszcze w Płocku 50km :PP ciężko będzie to wykonać :crossy:
  11. lampe to sobie sam zrobie :P :icon_mrgreen: u mnie brak "fanatyka". chce zrobić coś w miare mojej mozłiwości ;p
  12. ja myśałem dać jakieś naklejki, żeby to przykryły i nikt nic nie będzie widzieć i wiedzieć :crossy:... albo jakieś wypełnienie... no sam nie wiem :D ma ktoś jakieś propozycje, żeby było wmiare tanio i ładnie
  13. wiesz już coś na temat tej lampy? ps. co moge zrobić z tą czaszą? :icon_twisted: :wink: http://www.imagecross.com/image-hosting-vi...598Fotka653.jpg jak widać jest w stanie "krytycznym"... i nie wiem czy kupić nowe plastiki, czy tą jakoś naprawić :icon_biggrin:
  14. ok. czekam na opdowiedz od właściciela i na fotki
  15. A od jakiego motocykla ta lampa? :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...