Skocz do zawartości

moto wkręca się do 8tys i stoi


lukaz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z hondą nsr 125 99r.

palić ładnie pali. na postoju wkręca się do 12tys, a w jeździe dochodzi do 8,5 i spada do 8 i stoi(przerywa)

a raz dochodzi do 11, a walnięcie ma przy 9,5(które powinno być przy 7tys)

w motorze zmieniłem świece i wyczyściłem gaźnik.

przy 6tys dziwnie przerywa(szarpie), ale ciągnie dalej, gdy się przekręci manetke.

 

nie wiem co zrobić.

Edytowane przez lukaz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli szarpie przy ok 6 tys przy trzym aniu manetki w miejscu to najprawdopodobniej źle wyregulowany gaźnik,brudny. Silnik dostaje za dużo powietrza i się dusi, jeśli nie ma obciążenia(postuj) jest wszystko ok, ale jak już jedzie, brakuje benzyny. daj na iglicy większą dawkę paliwa, jeśli gaźnik jest czysty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem wiec poczekaj na wypowiedz mechaników (jest tu kilku) ale na moje oko coś źle zrobione przy czyszczeniu gaźników.

 

Edit:

Tak mi sie przypomniało, czy po czyszczeniu gaźników nie należy im sie synchronizacja? i regulacja?

Edytowane przez Sadriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam podobnie...tylko że u mnie ostatnio rzucił tez palenie....Tzn zapala ale z trudem.....sprawdź czy nie przechodzi tych 8tys przy lekko przymkniętej przepustnicy. Ja swoja próbowałem wkręcać na całkiem otwartej przepustnicy a okazało sie że wchodzi wyżej przy przymkniętej ;] dzisiaj czyściłem gaźnik i zaraz ide sprawdzić czy w końcu go porządnie wyczyściłem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak

dziś jeździłem nią troche :crossy: ok 60km

pierwsze co mi przyszło na uwage:

- dziwnie kopci niebieskawym dymem(śmierdzącym)

- na postoju(silnik rozgrzany) wkręca się do 12tys. i coś stuka

- nieraz ciężko ma przejść z 6tys

 

coś nie tak z nim jest. jutro musze go znów rozebrać i oglądnąć co jest źle.

ma ktoś jescze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w mojej DT, problemem okazał się suchy filtr powietrza i zatkany przewód paliwowy.

 

Moto miał problemy z zebraniem się na wysokie obroty, czasami miał problem z zapaleniem, i mulił przy odkręceniu manety na max.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...