Dex Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Koledzy forumowicze, jak w temacie. Mój kolega zanabył siedem pione i chciałby wypruć wydech - wydechy :icon_mrgreen: Czy to jest w ogóle możliwe i ma sens, bo przecież tam są dwa w jednym. Robił ktoś coś takiego w hondzie? Jaki efekt to dało? Warto się w to "bawić" ? A jak już, to od strony technicznej jakby to wyglądało? (sam proces wyprucia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Kolega jeżdzi na H S 750 C2 i też stał przed tym samym dylematem.Jednak dał się przekonać i swój oryginalny wydech powiesił na ścianie i nabył Cobrę i to wyjście uważam za jedyne sensowne.Pozdro Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 kup długie wiertło i wierc tyle otworów dopuki dzwięk bedzie ci odpowiadał tak wszyscy robią znajomy w shadow tez wiercił i wreszcie ma ładny dzwięk :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Józef Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Koledzy forumowicze, jak w temacie. Mój kolega zanabył siedem pione i chciałby wypruć wydech - wydechy :cool: Czy to jest w ogóle możliwe i ma sens, bo przecież tam są dwa w jednym. Robił ktoś coś takiego w hondzie? Jaki efekt to dało? Warto się w to "bawić" ? A jak już, to od strony technicznej jakby to wyglądało? (sam proces wyprucia).Mam otwarte wydechy w VT 750 dźwięk słuszny i poważny. Moto pracuje normalnie, nic zauważalnego niewłaściwego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Jordan Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 W mojej Shadowie też mam otwarty wydech i jest baaardzo głośno. Czasem to myślę, że aż za bardzo. Ale zgodzę się, że oryginalny jest jakiś taki bez jaj.... Mój kolega się dziwił, że "jak to? nowe tłumiki i jest głośniej??" :cool:PozdrMJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Dzięki panowie za odpowiedzi, ale mój kolega przeszedł już etap rozwiercania, dźwięk taki pierdzący :icon_mrgreen: Józef, M. Jordan, czy macie oryginalne i wyprute wydechy, czy też jakieś customy? Mnie chodzi o wybebeszenie tych oryginalnych. Czy wystarczy, jak wywale tą tylnią ściankę i wszystko wyleci (jak było w moim vn), czy też trzeba "drążyć" dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Z tego ca pamietam jak przeprowadzalem ten tabieg u kolegi to wywalenie tylnej scianki nic nie da. Wewnatrz tej grubej rury biegna 2 mniejsze i w nich sa przegrody z cienkiej blachy, ktore mozna wybic. Trzeba urzyc metalowego zaostrzonego preta bo kazde wiertlo bedzie za krotkie. To juz odpowiednio zmienia klang. Po tym zabiegu polecam regulacje gaznika (tym bardziej jesli kumpel ma np filtr K&N) aby mieszanka za uboga nie byla, i zeby nie walil w gaznik badz rure.Pozdrawiam. Edytowane 18 Czerwca 2008 przez vpower Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Nom. Długie wiertła możesz kupić ale będą to wiertła do betonu więc na nic się zdadzą w wydechu.Do metalu trudno dostac tak dlugie wertła a jak juz to będą okropnie dorgie. Bez sensu. Nie wiem jak w Shadow ale jak w znajomego HD (rswiezy z salony był, w 2003 roku kupił i 2 dni po kupnie biliśmy wydechy) to włożyłem zaostrony pręt zbrojeniowy w wydech i nap..łem młotkiem. Aż doszedł do katalizatora. :icon_mrgreen: Później odpaliliśmy i przegazówka a wybite kapsle z wydechu wystrzeliły jak pociski i moto zaczęło gadać normalnie. Ewentulanie może je wybić na druga stronę aż wypadną na wejściu w wydech od strony kolanka. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Dzięki panowie, za KONSTRUKTYWNE odpowiedzi. Właśnie o to mi chodziło, jak wypruś oryginalne wydechy :buttrock: Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hendar1 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) Tylko z tym patroszeniem wiąże się fakt , że jak troche pohamujesz silnikiem to pojawi się zapłon w wydechu co jak wiesz jest nie zdrowe ale można zminimalizować poprze ustawienie gaźników i tu pojawia się drugi problem a mianowicie na vakuometr będzie oszukiwał i dobrze by było gdyby zrobił to ktoś kto się na tym zna. Nie bagatelizujcie tego jeśli szanujecie swoje moto bo można mu zrobić krzywde. Edytowane 20 Czerwca 2008 przez hendar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Niedawno przesiadłem się z Volusii na mniejszego Midnight Stara. W Volusii miałem Cobry (sprowadzałem z USA) ale prawdę mówiąc nigdy nie byłem zadowolony z ich brzmienia. Owszem było głośno, nawet bardzo ale z głebokim basem to Cobra nieiwle miała wspólnego... Midnight Star - piękny motocykl ale po pierwszym odpaleniu... porażka! Głośniej słychać było rozrząd i sprzęgło niż wydech - jak w Shadole 2 w 1. Dodam, że moto fabrycznie nowe, a głośne sprzęgło i rozrząd to taka niestety Yamahowska przypadłość. Jako, że do Midnighta akcesoriów jeszcze dużo nie ma zacząłem szukać w Internecie. Okazało się, że niemal wszyscy użytkownicy tego motocykla w Stanach mają podobne odczucia. Okazało się też, że zamieszczają dokładne instrukcje co z tym zrobić... :) Wziąłem się do roboty. Najpierw długim, zaostrzonym prętem zbrojeniowym wybiłem dziurę w ściance blokującej wewnętrzną rurę. Rozrząd od razu przycichł :) Potem wokół wewnętrznej rury, w ściance wywierciłem 7 otworów fi12. Zaczęło bulgotać, śmiem stwierdzić, że niżej niż Volusia z Cobrami... ale ciszej niż ona. Jednak teraz Midnight brzmi już jak chopper a nie jak Vespa 50! Sonda Lambda sobie dalej pracuje (znajdyje się w kolektorach przed katalizatorem), żadnych błędów serwisowych nie zgłasza, spalanie nie wzrosło. Jutro posuwam się dalej! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janus Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Ja też miałem na początku problem z "odblokowaniem" wydechu i jakoś troszkę się bałem walić zaostrzonym prętem i rozwiązałem ten problem, znalazłem długi pręt i do niego przyspawałem wiertło, bicie oczywiście troche było ale ogólnie poszło bardzo szybko i bez problemów z efektu jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.