Skocz do zawartości

janus

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O janus

  • Urodziny 09/17/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VT600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Konin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia janus

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Tak tylko rurowe klucze tutaj dają radę
  2. Wiem że w niektórych miejscach to można doczyścić ale są też takie gdzie za cholere nie dojdzie się lub tylko część da się zrobić, dlatego próbuje znaleźć złoty środek ;-)
  3. Witam Mam pytanie mianowicie ostatnio zastanawiałem się nad wypolerowaniem kilku elementów, jednak jak wiadomo aluminium się utlenia i trzeba co jakiś czas je znów polerować, zaradzić temu można w prosty sposób polakierować, jednak "standardowy" bezbarwny lakier może nie być taki trwały więc zastanawiałem się czy jest coś takiego jak bezbarwny lakier proszkowy który by można położyć na wypolerowaną część aluminiową i byłby on trwały i zarazem efekt lustra na aluminium by także został (wiem że po lakierowaniu aluminium już tak ładnie się nie świeci). Może ktoś z was coś takiego stosował ?
  4. Ja tam na vt600 w dwójkę jeździłem nie raz i jakoś nie narzekam chociaż to ja zawsze kieruje ;P z tyłu jeszcze nie siedziałem, co do mocy to dla mnie jak na pierwsze moto to jest ok wiadomo by było więcej to bym się bardziej cieszył, jeszcze jeden z plusów vt 600 to małe spalanie, co do łańcucha to ja nie wiem z czym problem psiknąć co jakiś czas sprayem i czasem podciągnąć łańcuch no ludzie nie przesadzajcie że to tyle pracy, a koło i felgę to mam z tyłu może brudną ale na pewno nie za sprawą łańcucha, moim zdaniem plusów te motocykle maja podobnie co i minusów ja bym się kierował tym który wizualnie bardziej odpowiada
  5. Ja też miałem na początku problem z "odblokowaniem" wydechu i jakoś troszkę się bałem walić zaostrzonym prętem i rozwiązałem ten problem, znalazłem długi pręt i do niego przyspawałem wiertło, bicie oczywiście troche było ale ogólnie poszło bardzo szybko i bez problemów z efektu jestem zadowolony
  6. Mam jeszcze jedno pytanie związane z tym tematem mianowicie jak jest z riserami czym poszczególne od siebie się różnią czy tylko wysokością? Znacie jakieś miejsce gdzie można w miarę po przystępnej cenie kupić
  7. Tak mylisz się ;-) kierownica w Vt 600 jest jak najbardziej calowa
  8. Mam dylemat chce zmienić kierownicę na szerszą ale nie wiem która będzie lepsza w prowadzeniu prosiłbym osoby z większym doświadczeniem o pomoc PIERWSZA DRUGA a może macie jeszcze jakąś inna która jest ciekawa ważne żeby nie była całkowicie prosta taka w kształcie łuku najlepsza ;-) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :-)
  9. Miałem ostatnio pierwszy w życiu szlif na kamyczkach się przejechałem, (swoją drogą że podczas sprawdzania czy wszystko dobrze zrobiłem) niby szybko nie jechałem ale po asfalcie się przejechałem i wpadłem do rowu, od tego upadku coś jest nie tak tylko sam nie wiem dokładnie co ponieważ mam wrażenie że coś skrzywiłem, kierownica delikatnie na bank się przekrzywiła (spaw delikatnie w jednym miejscu puścił), kierownice można puścić w czasie jazdy i nie sciąga ale nadal nie wiem co jest nie tak macie może jakieś sprawdzone sposoby na stwierdzenie na 100% co jest nie tak bo mam niestety małe doświadczenie w tej materii
  10. No to moze i ja napiszę kilka słów o Polcji, z tego co przeczytałem to macie raczej dobre wspomnienia z policja, może po prostu jacyś normalniejsi mieszkają u was a może ja trafiam na tych najbwiększych służbistów. Miałem wczoraj pierwsze spotkanie z Policją i jednocześnie pierwszy delikatny szlif, mianowicie miałem problem z gaźnikami rozebrałem przeczyściłem i założyłem do moto no i trzeba było się przejechać i zobaczyć czy wszystko jest ok, no a wiadomo nie będę się ubierał jak na paradę i nie będę skręcał wszystkiego na każdą śrubkę, chciałem zrobić po prostu przetestować cienia. Jechałem wolno pech chciał że jakieś dwa dni temu drogowcy robili drogę i posypali tych małych kamyczków, chciałem zawrócić żeby złozyć wszystko, no ale niestety na tych kamykach się przejechałem i zaliczyłem małą wywrotkę do rowu, mi poza kilkoma stłuczeniami bardzo małymi nic się nie stało. Pech chciał że akurat przejeżdzał Policjant no i jak mnie zobaczył lecącego do rowu to podjechał, z początku wydawał się normalny zapytał się co to za motocykl itp myslałem że sprawa rozejdzie się po kościach, no ale oczywiście nie miałem przy sobie dokumentów ani kasku byłem 300m od domu, kazał mi przyjechać na komendę, pojechałem i myślałem że będzie dobrze ale nie dostałem 250zł mandatu za barak kasku 200zł i brak dokumentów 50zł. Wiem że miał do tego podstawy, ale wychodzi z tego że policja nie zna życia i nie są dla ludzi, cieszcie się że macie tak wyrozumiałych krawężników
  11. Wczoraj podczas krótkiej trasy nagle motocyk (Vt 600 94r)l zaczął dziwnie się zachowywać, miał problem z przyspieszeniem dopiero po jakimś czasie miał powera, tak jakoś pierdział a po zatrzymaniu gasł na wolnych obrotach był problem żeby go odpalić, trzeba było gazu dodać, ale jak dodałem mu gazu to paliwo leciało ciurkiem z wężyka przelewu komory pływakowej na co byście stawiali i czy jest to coś poważnego aha dzisiaj odpalił bez problemów ale po jakimś czasie znów zaczęła lecieć benzyna tym wężykiem
  12. Znalazłem na kompie serwisówke dla vt600 88r i napisane jest tak: 9.0l + 1,9l rezerwa ja niestety nie pomogę bo mam inny nieco bak
  13. Bardzo poważnie zastanawiam się nad rozwierceniem oryginalnych tłumików mojego moto, ale mam pewne pytania i wątpliwości odnośnie tego zabiegu, pomijam już fakt wypalania się lub nie gniaz zaworowych itp spraw, zastanawia mnie kilka spraw technicznych tzn jakie wiertło będzie najlepsze, czy wiercić jak wydech jest na motorze czy może lepiej dokręcić je, nie wiem dokładnie jak jest on zbudowany, czy mogę coś za bardzo rozwiercić Będę wdzięczny za każdą dobrą i pomocną radę na ten temat
  14. A ja kolejny raz bym polecił to co sam mam czyli VT600 lub mniejsza pojemność 500. Co do Savage to moim zdaniem skoro spora część osób odradza ja bym spasował, po prostu jeśli się człowiek przy pierwszym moto sparzy (moto zacznie się psuć) to może nieco jego zapał zmaleć a chyba dobrze by było aby kolejna niewiasta pojawiła się na moto w końcu nie jest ich aż tak wiele :flesje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...