qba Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam Usiłuje dojść do ładu z starym xt a dokładnie chodzi o światła! z alternatora wychodzi 7 kabli 3 to impulsator 2 to zasilanie modułu i tylko 2 idą na regulator! (w ttr ida 3 na regulator) Alternator wygląda dokładnie tak http://yamaha.xt.pl/imgshow.php?eid=&tid=49 dzisiaj sprawdzę miernikiem uzwojenia, tylko trapi mnie jedno pytanie jak podłączyć 2 kable do regulatora? jedno wejście zostawić wolne? czy trzeba mieć jakiś inny regulator? Dodam że na regulatorze od ttr światła ledwo sie błyszczą. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ittmk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Coś tu nie gra.. powinieneś mieć chyba 3 kabelki do regulatora - ta kostka co idzie do regulatora...Między nimi (kabelkami) mierząc woltomierzem na napięciu zmiennym po zapaleniu silnika powinieneś mieć od 18 do 60 volt przy przy gazówce..Czyli takie zasilanie jak gwiazda trójramienna...Ja tak miałem i mam w TT600...Ale może się mylę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 no ale na tej fiszce tez ida dwa kable do alternatora tylko! nikt nigdy sie nie spotkał z alternatorem dwufazowym? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 (edytowane) http://img293.imageshack.us/img293/8308/xtyr7.jpghttp://img293.imageshack.us/img293/7776/xt2yf2.jpghttp://img293.imageshack.us/img293/5912/xt3nl1.jpghttp://img293.imageshack.us/img293/1796/xt4ft4.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/5859/xt5fc7.jpg … z altka powinny wychodzić 3 przewody…które idą na „regulator” w którym jest wbudowany i prostownik 6-sciopulsowy i regulator …z niego potem wychodzi 1 przewód (czerwony ) który jest plusem a minus to obudowa regulatora …. Skoro masz 2 to gdzieś zgubiłeś 1 przewód … a działać ci działa bo jak jest przerwa w „1 fazie” ale nie jest zwarte to wszystko będzie Ci banglać ( moduł) czyli motor będzie chodził ale jak włączysz światła większy pobór mocy to już nie wydala i słabo ci świecą…jak rozumiem chodzi o ttr z kombinowaną instalacją ….. na fotce widać ze z alternatora idą 3 przewody tak tez jest w rzeczywistości (mój zapasowy altek)… impulsator ma tez 3 przewody bo ma prawdopodobnie 2 ceweczki inny moduł i inne sterowanie ….w TTR masz tylko 1 ceweczkę i 2 przewody z imp…http://img171.imageshack.us/img171/4113/xt6xg2.jpg teraz ściągani dekiel dobrze się przyjrzy alternatorowi czy nie ma gdzieś tego 3 przewodu może się urwał i ktoś go usunął …jak może go znajdziesz to zobacz czy nie ma przerwy i zwarcia… jeśli chodzi to o twoja ttr to zrób foty ..jaki masz moduł … itp. ….bo dekiel jak wiesz masz nie od TTR tylko od jakiegoś XT-teka… dopPorób może zdjęcia pokaż, co tam masz …bo przeglądałem schemat xtz tam niby z 6 ida 3 przewody do prostownik-Reg i potem + na aku… z 6 niby idą jakieś 3 przewody ( to pewnie imp) do modułu i jeszcze jakieś 2 ( to nie wiem co to może być) poka jakieś fotyhttp://img168.imageshack.us/img168/29/xt8fz6.jpg Edytowane 15 Czerwca 2008 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 yo! w starej tenerze faktycznie sa dwa uzwojenia - nie wiem skad przekonanie, ze pradnica musi byc 3 fazowa? tak samo dobrze moze byc 1 lub 100 fazowa - ta akurat jest 2. tu masz schemat: http://img92.imageshack.us/img92/7516/xt600z8385kx6.jpg i takiego regulatora potrzebujesz - jezeli nie masz oryginalnego. skontaktuj sie z firma Cyklo Moto Elektryk z Warszawy - na pewno cos poradza. pozdrawiam. szynszyllxtz660 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Szynszyl, nie dwu, a jedno fazowy alternator, podobny np do tego w WSK175, czy Gazeli bedzie mial 2 przewody dostarczajace prad do prostownika + regulator, albo do reglera w tym wypadku 4 przewodowego ( 2 przewody od altka + masa + pradowy ). Tak jak slusznie szynszyl napisal potrzebny jest odpowiedni regler i wszystko powinno dzialac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 no i sie wyjaśniło dzięki wielkie ps. w ttr przepala mi sie postojókiw tylna chyba od drgań da sie coś z tym zrobić? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Sprawdz rowniez mase tego swiatla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.