Skocz do zawartości

Do czy powyżej litra?


shipp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie czytałem całego tematu ale cos tam osiągi itepe. w stosunku do litrazu cie interesiły.No to masz ranking wg. mnie. Na każdym z motocykli wymienioych na tej liscie zrobiłem conajmniej stokilkadziesiąt kilometrów jeżeli nie kilkaset(wozenie sprzętów do klienta tzw. work and travel :icon_mrgreen: )

 

1.VS800

2.VS1400

3.Shadow 1100

4.VN800

5.XV535

6.Shadow 600

7.XVS650

 

Nr.1 jest najlepszym. Ocena 100% subiektywna, niewatpliwie wpływ na nią miał całokształt zachowania motocykla zarówno wynikajacy z tego co fabryka oferuje jak i mozliwego zuzycia czy niedoregulowania czegokolwiek co wpływało na komfort podróżowania.

Nie twerdze ze przez 100km da sie maszyne poznac.

 

1.VS800 - maszynka posiadajaca lepsze osiągi od 1,4,przynajmniej jednoosobowo, o niebo zwrotniejsza i sprytniejsza, no i na A4 zamknąłem licznik.Mój faworyt jeżelichodzi o czopki.

 

7.XVS650 - pomyłka producenta . Kosmiczna pozycja za kierą i.. wyprzedziły mnie 2 skutery zanim zdażyłem wyrównac prędkośc. , start ze swiateł . TEN "MOTÓR" NIE JEDZIE!!! Wyprzedzac mozna nim konny zaprzęg, pod warunkiem że będą prowadzic konie na rzeź z połamanymi kopytami. Na 90% procent jestem pewien ze jechał jak mu fabryka pozwala, czyli lepiej nie bedzie.

 

Tyle na temat.

Pzdr.

Tak, interesują mnie osiągi względem mocy, ale jest jeszcze coś, czego nie uwzględniłeś a byc może dzięki temu lista nieco się zmienic. Mianowicie, motocykl będzie głównie latał w dalekie trasy /minimum zbliżone do 1000kmów/ z pełnym obciążeniem, w więc bagaż, pasażerka i wszystkie tałatajstwo potrzebne w takiej podróży. Tak więc oprócz osiągów bardzo duże znaczenie ma dla mnie wygoda w siodle, kiedy trzeba będzie wytrzymac kilka godzin jazdy niemal non stop. XV535 i Shadow 600 odpada w przdbiegach, o pozostałych nie piszę, bo po prostu na nich nie jeździłem jeszcze, oprócz Shadow 1100, która już spełniała by większośc wymagań. Myślę, że wspomniany przez Ciebie VS 1400 byłby tutaj najbardziej bliski ideału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie, motocykl będzie głównie latał w dalekie trasy /minimum zbliżone do 1000kmów/ z pełnym obciążeniem, w więc bagaż, pasażerka i wszystkie tałatajstwo potrzebne w takiej podróży.

 

Czuje jednak ze skonczysz na Wildku .... :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już wielokrotnie, że DS650 to bardzo fajny motocykl ale tylko do lajtowej jazdy i najlepiej solo.

Tytan mocy ani szybkości to nie jest. No i mocy brak. Ale Janosikkk z tym porównaniem do skuterów to mocno przesadził. Kopa przy ruszaniu ma, jak na czoperka z tą pojemnością, tylko bardzo brakuje mu przyspieszenia na 5-tym biegu, a przy 4-tym też nie jest zając, redukować trzeba. Reszta miodzio.

 

Shipp celuj w Intrudera1400, Kawę1500 i Wildka. Mówię oczywiście o modelach paroletnich a nie nowych, ze względu na kasę. Nie będziesz żałował. Jak nie, to bierz DS1100A albo Shadowkę1100, dość mocne, kopa mają, z wygodą OK, super się prowadzą, też polecam. Tyle, że na dłuższe trasy przyda się bardziej wyprofilowane siodło albo oparcie pod plecy kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już wielokrotnie, że DS650 to bardzo fajny motocykl ale tylko do lajtowej jazdy i najlepiej solo.

Tytan mocy ani szybkości to nie jest. No i mocy brak. Ale Janosikkk z tym porównaniem do skuterów to mocno przesadził. Kopa przy ruszaniu ma, jak na czoperka z tą pojemnością, tylko bardzo brakuje mu przyspieszenia na 5-tym biegu, a przy 4-tym też nie jest zając, redukować trzeba. Reszta miodzio.

 

Shipp celuj w Intrudera1400, Kawę1500 i Wildka. Mówię oczywiście o modelach paroletnich a nie nowych, ze względu na kasę. Nie będziesz żałował. Jak nie, to bierz DS1100A albo Shadowkę1100, dość mocne, kopa mają, z wygodą OK, super się prowadzą, też polecam. Tyle, że na dłuższe trasy przyda się bardziej wyprofilowane siodło albo oparcie pod plecy kierowcy.

Ja się przy nowym nie upieram. W końcu cóż może byc nie tak w motocyklu kilkuletnim z dużym silnikiem? Jeśli nie miał dużego szlifa albo dzwona i był odpowiednio obsługiwany, to 5-7 letni Wildek czy Intruz nie powinien sprawiac najmniejszych kłopotów jeszcze sporo latek. Myślę, ża za 20-25 tys zeta można już coś ciekawego znaleźc. Ale najpewniej poszukam jednak poza krajem ze względu na posiadane $, bo ich spadek wartości mnie przeraża i chciałbym je jakoś sensownie wydac. W Polsce niestety za bardzo nie ma możliwości a dawac zarobic kantorom nie mam zamiaru bo za dużo mnie kosztowało ich zdobycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shipp , Shadow 1100 bedzie idealny, bardzo trwała maszyna, a pozatym sakwy mu dużo bardziej pasują niż dużemu intruderowi. Intruz za to idealny do przeróby na jakiegos wynalazka do samotnej jazdy.

A jescze jedno- nie życze nikomu wymiany akumulatora w VS1400, no chyba że macie podnosnik moto lub kanał dla samochodów :icon_mrgreen: .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos tam pisales, ze kolo 15k zielonych bedziesz mial do dyspozycji na moto wiec pi razy drzwi 30k pln. Za ta kase nie jeden moto mozesz kupic, ktory spelni Twoje wymagania.

Jezdzic potrafisz, robisz trasy wiec czy to bedzie DS 1.1 czy WS 1.6 to juz niewielka roznica.

Ja kupilem RS 1.7 i sobie chwale co nie znaczy, ze jestem maniak Yamahy - wrecz przeciwnie - jak juz to Hondy.:)

Zamierzasz jezdzic z pasazerka i wozic toboly wiec za ta kase bym poszukal (opinia subiektywna):

1. VTX 1800 Retro ale tylko jesli nie boisz sie kg - diabelnie ciezki, jesli chcesz cruisera co zwija asfalt.

2. VN1600 Nomad - to by chyba spelnilo Twoje wymagania - cruiser z kuframi o przepieknej linii i jak najbardziej nadajacy sie do dlugich wycieczek.

3. WS1600/RS1700 jesli lubisz klasyke ala HD ale lepsza technicznie.

4. VTX1300 Retro - wg mnie takie optimum pomiedzy litrami a tymi powyzej 1,5 - super jezdzi, ma naprawde kopa i bezawaryjny

5. Intruz 1500 - troche sie wali w zakretach ale silnik daje rade.

6. Honda Shadow 1100 C3 Aero - to co mialem - wieksza od pozostalych Shadowek (a nawet tych powyzej 1,5), kupa miejsca i bezawaryjne.

8. DS 1100 - najpopularniejszy z wszystkich powyzej ale niestety celowo na ostatnim miejscu - wlasnie z tego powodu.

 

Kolejnosc nie przypadkowa - troche kasy masz wiec nie rzucaj sie na pierwsze moto z brzegu. Postaraj sie poprzymierzac a napewno znajdziesz cos co Cie urzeknie w ktoryms. Czasem jest to jakis detal, szczegol, ktory przewazy. Przy kupnie crusiera czy choppera sa troche inne kryteria ale miej w pamieci, ze nie bedziesz jezdzil sam. Jezdzac samemu mozna we wszystko praktycznie celowac. Posiadanie pasazerki ogranicza pole manewru a jak jezdzisz to sam wiesz, ze sakwy to za malo aby sie po ludzku spakowac na dalszy wypad we 2.

W zestawianiu brak:

HD - nie ta kasa

Valkyrie - nie ta kasa, chyba ze z kosmicznym porzebiegiem choc moto przepiekne.

Royal Star - za duzo kg w stosunku do tego co daje silnik

VS 1400 - nie do podrozy we 2 + bagaz - to chopper w czystej postaci

Inne typowe choppery - ten sam powod.

Wszystko ponizej litra - w Twoim przypadku niepotrzebna strata kasy bo i tak wymienisz na wiekszy.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porównanie. Przyznaję, że im dłużej myślę nad tym, co kupic, tym mam większy mętlik w głowie. Dlatego celowo napisałem tego posta na ponad pół roku przed planowanym zakupem, żeby miec czas na zebranie informacji i ułożenie ich sobie w głowie. Żeby w momencie, kiedy zapadnie decyzja że to ten a nie inny, była to decyzja przemyślana i dojrzała, chociaż i tak zdaję sobie sprawę, że emocje w tym momencie będą, i to nie byle jakie.

Teraz jestem bardzo zadowolony z tego, że mam tego swojego chińskiego motocykla, który nie odgrywa żadnej strategicznej roli /w sensie finansowym/ i będę mógł sobie pozwolic na posiadanie /przynajmniej chwilowe/ dwóch motocykli. Tak więc nie będę przymuszony w momencie zakupu do śpieszenia się, bo i tak jeździc mam czym.

Niemniej, z biegiem czasu ciśnienie rośnie, muszę przyznac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 15 tys $ stać Cię nawet na Road Kinga :icon_mrgreen:

Pozdr. Piter

No tak, King Road... pięknie.

A żona coś o Gold Wingu zaczęła wspominac, że taki ładny i wygodne siedzenie dla plecaczka /chyba o to siedzenie jej chodzi/. Ale na szczęście twierdzi również, że Goldas zupełnie do mnie nie pasuje, ufff...

Widzi mnie na dużym i ciężkim cruiserze, podobno odpowiada mojemu charakterowi /a ja zgadzam się z tym/ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 15 tys $ stać Cię nawet na Road Kinga :)

Pozdr. Piter

Tia, tylko jeszcze trzeba dodać transport, cło i VAT plus drobiazg - jakieś 7-8tys. $ na ubranko.

 

 

Vpower

:icon_razz: :icon_mrgreen: za listę motungów i kolejność, choć ja właśnie wybrałem RSa bo najbardziej zbliżony do ducha HD (bo to kopia Road Kinga tylko w lepszym wykonaniu).

Dodałbym jeszcze, że pomimo, że ostatni to DS1100 jest doskonałym motocyklem, pięknym i za rozsądne pieniądze, stąd jego popularność.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia, tylko jeszcze trzeba dodać transport, cło i VAT plus drobiazg - jakieś 7-8tys. $ na ubranko.

Vpower

:) :) za listę motungów i kolejność, choć ja właśnie wybrałem RSa bo najbardziej zbliżony do ducha HD (bo to kopia Road Kinga tylko w lepszym wykonaniu).

Dodałbym jeszcze, że pomimo, że ostatni to DS1100 jest doskonałym motocyklem, pięknym i za rozsądne pieniądze, stąd jego popularność.

 

Lista byla przygotowana pod klienta - chyli Shippa :)

Na powaznie to kazdy sie bedzie kierowal czyms innym przy wyborze bo sa rozne gusta. Liste ustawilem pod trasy, ktore zamierza przyszly posiadacz robic.

Jak ja bym mial wybierac lista by inaczej wygladala (troszke inaczej). Moto sie nie kupi poprzez forum - to trzeba zobaczyc, pomacac, przymierzyc sie - bez tego sie nie obejdzie. Wtedy kupujacy bedzie sam widzial co mu lezy a co np jest za duze badz wizualnie mu nie pasi. Patrzac stricte technicznie to musialbym Valkyrie badz VTX1.8 latac a wybralem RS1.7. Rozsadkiem to sie pralke kupuje a nie moto.

Co do HD - mnie ta milosc jakos nie dopadla bo juz bym to mial i mysle, ze to ewentualnie przede mna ale nie bedac zapalonym wielbicielem tej marki i niby legendy to moto nie za duzo oferuja w stosunku do ceny i nie oszukujmy sie - chcesz HD Big Twina zadbanego i nie 10 lat starego to do posiadanych 30k przez Shippa musisz co najmniej nastepne 20k dolozyc.

Co do DS na ostatnim miejscu - nie twierdze, ze to zle moto - na pewno dobre ale z calej tej listy najmniejsze oraz mase tego jezdzi a jak wiadomo lepiej miec cos co nie w kazdej wsi stoi...

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...