Marnypopi$ Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam. Mam takie pytanie a czy ten gipro z modyfikacją map jest też do yamahy mt-01 ? I jeszcze jedno czy on sam modyfikuje mapę tę która jest czy trzeba samemu mu zapodać jakieś wartości? A dlaczego nie PowerCommander - on podgrywa mapy wtrysków które sobie sam wgrywasz poprzez laptop i złżcze USB lub przy starszym PCIII masz złącze RS232. Mapę zgrywasz z netu dopasowaną pod wydech i rodzaj filtra powietrza. Chyba że w VZR nie można założyć PCIII - tutaj masz linkwięc nie ma problemu Miałem to w VTX1800 - teraz mam w V-Rodzie - zajebista zabawka jak się wie jak to użyć :laugh: Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakier75 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam wszystkich.Mam do Was wszystkich pytanko.Podzielcie się jaki wlewacie olej do vzr 1800 półsyntety czy syntetyk , jaki i lepkośćLeję do swojego już piąty raz z koleji Motula 5100 10W40 półsyntetym.Podzielcie się opinią.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 z tego co mi wiadomo to Motula 5100 lejemy do coraz większej ilosci motocykli;; wypierając tym samo wszem i wobec kiepskiego castrola.....Ale to moja opinia i niech moze wypowiedzą się inni..pozdrawiam..b61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakier75 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 teraz chcę wlać pełny syntetyk 10w40 Fuchsa Silkolene bo podobno lepiej działa skrzynia i lepiej wchodzą biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepwalker74 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam.Ja również stałem się posiadaczem nowiutkiego VZR 1800 (a właściwie to już drugiego - pierwszy został zakupiony w salonie jakiś miesiąc temu - po trzech dniach był już skasowany. Gość przywalił mi autem w tył i wbił mnie w auto stojące przede mną. Mnie na szczęście nic oprócz ogólnych potłuczeń się nie stało, ale motocykl dość konkretnie zdezelowany. Od piątku mam już nowego i cieszę się jazdą) :)Mam pytanie dotyczące sprawdzania poziomu oleju - sprawdzamy dokręcając korek z bagnetem, czy bez doręcania? Instrukcja mówi niby, że bez dokręcania, ale w tym wypadku bagnet jest u mnie suchy. Po dokreceniu mam poziom w połowie między L i F. Dużo było gadania o przelaniu oleju, więc może teraz tak właśnie leją w serwisie? Jutro oczywiście zadzwonię do nich z pytaniem, ale może ktoś z Was się wypowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViragoYama Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Instrukcja mówi wyraźnie by kontrolować poziom oleju na rozgrzanym silniku i przy włożeniu bagnetu (gwint korka ma dotykać tylko otworu wlewowego, korka nie wkręcamy) poziom oleju powinien być między L i F. Ważne by do kontroli poziomu oleju ustawić motocykl poziomo.Polecam forum www.intruderpolska.pl. Tutaj mało kto zagląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Nie żebym się czepiał ale motor chyba pionowo - w poziomie było by trudno go ustawić - chyba że mówimy o poziomym podłożu na którym stoi taka mała gra słowna Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepwalker74 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dzisiaj sprawdziłem olej dokładnie tak, jak napisali w instrukcji. Z rana odpaliłem zimnego sprzęta na 15 minut, potem 30 sekund przytrzymałem go w pionie, 10 sekund na kosie, zgasiłem silnik, odczekałem 3 minuty i ... co do cholery? Oleju nie jest za mało, wprost przeciwnie - jest przelany. Jakieś pół centymetra ponad F na bagnecie. Pomiar oczywiście na moto ustawionym pionowo i bez wkręcania korka. Poprzednio również czekałem 3 minuty, ale motocykl był po około 100 kilometrowej trasie. Zbyt rozgrzany i rozrzedzony olej? A co do przelania - jutro jadę na przegląd po 1000 km, trzeba będzie przypilnować serwisantów przy wymianie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam, Czy ktoś z szanownych Kolegów wie w którym miejscu zamontowany jest klakson w Suzuki Intruderze 1800 z 2007 roku?Czy klakson jest naprawialny (regulowany)? Pozdrawiam Piekarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti200 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam serdecznie stałem sie posiadaczem Bulego dokładnie tydzien temu i brak jakich kolwiek zastzrzezen :) panowie mam pytanie chce wsadzic opone na tył 300/35-18 czy taka opona wejdzi mi obecnie siedzi 280/35-18.pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 masz nową felgę? nowy tylny wahacz? standartowo jest 240, niektórzy wkładają 260 i to jest max co sie mieści, zresztą już wtedy z opony robi się lekki balon. 280 ? 300? Podeślij fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti200 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam do tej pory śmigałem Bulim na 280 tyle ze był to motocykl brata a ja go odkupiłem i obułem go w nowe oponki i resztę tego co sie wymienia po prostu dla świętego spokoju. pod tym linkem sa fotki Bulego https://plus.google.com/photos/104335891345716135176/albums/5775886523887671553 Edytowane 12 Sierpnia 2012 przez yeti200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonito Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 masz nową felgę? nowy tylny wahacz? standartowo jest 240, niektórzy wkładają 260 i to jest max co sie mieści, zresztą już wtedy z opony robi się lekki balon. 280 ? 300? Podeślij fotki? co znaczy że robi się balon? Witam do tej pory śmigałem Bulim na 280 tyle ze był to motocykl brata a ja go odkupiłem i obułem go w nowe oponki i resztę tego co sie wymienia po prostu dla świętego spokoju. pod tym linkem sa fotki Bulego https://plus.google.com/photos/104335891345716135176/albums/5775886523887671553 ja mam 250 i troszkę miejsca 260 wejdzie na sto ale już 280 to chyba totalnie na styk...jak Ci się na tym jeździ? jak chcesz dać 300 to chyba całkiem dobrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti200 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 ja mam 250 i troszkę miejsca 260 wejdzie na sto ale już 280 to chyba totalnie na styk...jak Ci się na tym jeździ? jak chcesz dać 300 to chyba całkiem dobrze ;) Aktualnie założyłem 280 jest 10mm luzu od wału napędowego, oponki Metzelera przód i tył.Jeździ mi sie super troszkę gorzej na zawracaniu w miejscu nie jest az tak uciążliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonito Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) to dziwne bardzo... może to kwestia firmy oponja mam Dunlopki 250 i 1,5 cm do kardana od bocznego rantumasz intruza czy bulego?... choć to chyba nie powinno mieć znaczenia...może masz faktycznie przerobiony wahacz... Edytowane 12 Września 2012 przez vonito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.