Marcin73 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Na stronie f-my "Factory Pro" ze stanów jest taki zestaw do sprzęgła o nazwie " Evo shift star kit " który podobnow 100% eliminuje twarde wskakiwanie biegów i szarpanie sprzęgła. Koszty akceptowalne ok. 170 USD Mam ten zestaw u siebie od roku. Problem nie znika - dalej 1 i 2 są twarde, choć jest trochę lepiej, niż przed zamontowaniem zestawu. Zestaw ten powoduje również szybszą zmianę kolejnych biegów. Różnica zestawu Factory Pro, w stosunku do serii, polega na zastosowaniu innych krzywek w "słoneczku" oraz twardszej, solidniejszej sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETR Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam! Dołączyłem do grona szczęśliwych posiadaczy M1800R (2008, R2). Temat przyswoiłem, standardowe dolegliwości potwierdzam. Drugi bieg wrzucam chowając głowę między ramiona - na dniach mam w planie olej i liczę na poprawę. Z niespotykanych zjawisk - ok. 3250obr/min coś zaczyna ćwierkać podobnie do ślizgającego się paska klinowego. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Będę wdzięczny jeśli ktoś zamieści ponownie serwisówkę. Pozdrawiam, Petr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipjoker Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Mam ten zestaw u siebie od roku. Problem nie znika - dalej 1 i 2 są twarde, choć jest trochę lepiej, niż przed zamontowaniem zestawu. Zestaw ten powoduje również szybszą zmianę kolejnych biegów. Różnica zestawu Factory Pro, w stosunku do serii, polega na zastosowaniu innych krzywek w "słoneczku" oraz twardszej, solidniejszej sprężyny. A odczułeś jakąś różnice po zmianie oleju :icon_question: Czyli ogólnie można sobie podarować :icon_question: u mnie wyższe biegi wchodzą dobrze i w miarę szybko. Petr u mnie też coś tak lekko świerszczy , ciekawe co to :icon_question: Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Filipjoker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 W swoim sprzęcie opisałbym to jako popiskiwanie :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipjoker Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 a czy ktoś diagnozował te popiskiwanie - świerszczenie :icon_question: Może coś więcej nam powie Tomek z Dąbrowy G. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruder Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Coś temat zamiera , do klawiatur Panowie :icon_exclaim: Ja u siebie zmieniłem na przeglądzie olej na shell 15w50 pełny syntetyk i jest trochę lepej z przełączaniem biegów ( może gęstszy olej to poprawia ) , natomiast co do szarpania to u mnie nic takiego się nie dzieje i jest to raczej kwestia zużycia lub regulacji sprzęgła a nie lepkości oleju. Na stronie f-my "Factory Pro" ze stanów jest taki zestaw do sprzęgła o nazwie " Evo shift star kit " który podobnow 100% eliminuje twarde wskakiwanie biegów i szarpanie sprzęgła. Koszty akceptowalne ok. 170 USD Testował ktoś :icon_question: Kolego opisz swój przypadek szerzej na forum, jak z przełączaniem biegów po wymianie :icon_question: Witam. A więc cała sztuka w prawidłowym złożeniu tarcz i przekładek sprzęgłowych- zakładamy[jeśli orginały]zawsze nabitymi znakami patrząc na te znaki do kosza sprzęgłowego a przekładki metalowe [zawsze są z jednej strony proste a na odwrotnej str troszkę pół okrągłe -zakładamy prostą ścianką do kosza] olej Suzuki zaleca Motul .Co do wbijania i biegów to u mnie jest Ok. Nauczyłem się przed każdą zmianą biegu lekko atakować dzwignię i wtedy wciskam sprzęgło a bieg wchodzi bezboleśnie. A z tym olejem i smarowaniem sprzęgła to tak że smarowanie jego jest śladowe [przy rozbieraniu sprzęgła to tarczki ledwo były wilgotne a rozbierałem kilka razy i zawsze były prawie suche i ten typ tak ma[kosz sprzęgłowy odśrodkowo wyrzuca olej przez otwory] A co do tych szmerów czy tam jak piszecie pisków to w koszu są sprężyny i to one się luzują i trą[po zdjęciu kosza je widać i to one tak robią ] jak wciśniesz klamkę sprzęgła to jest cisza . Ja nie wymieniałem kosza bo koleś co mnie uświadomił w działaniu sprzęgła[ w Intruzie] stwierdził że po wymianie na nowy po 6000 tys km będzie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoq73 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam. (...) o wymianie na nowy po 6000 tys km będzie tak samo. ja myślę że to za duży optymizm o tym że nasze intrudery są w stanie zrobić 6 milionów kilometrów przebiegu, chociaż tego życzę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intruder Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) ja myślę że to za duży optymizm o tym że nasze intrudery są w stanie zrobić 6 milionów kilometrów przebiegu, chociaż tego życzę :) Hej smog 73 pomyliłeś km z milionami :biggrin: [ to ja żle wpisałem -miało być 6 tys Km] pozdro Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez Intruder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) Potwierdzam :biggrin: Mam natomiast wątpliwości dotyczące opon . Fabryczny Dunlop na deszczu zachowuje się katastrofalnie ...tak wiem zaraz powiecie że przy takim kapciu to normalka .....chcę założyć Metzelery ....ma ktoś jakieś doświadczenie w tym zakresie ?? nadmienię tylko że w czasie kiedy pracowałem w LM Poznań , klient najpierw zgodził się na Metzy zamiast Dunlopów ...a po 3 tys . oddał twierdząc że wpada w poślizg ( sic ! ) wg. mnie była to totalna ściema , ale Inter Cars uznał reklamację ( co tylko swiadczy na korzyść tej firmy ) pozdrawiam ..... www.sharkspoland.pl Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez Robuś1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 chcę założyć Metzelery ....ma ktoś jakieś doświadczenie w tym zakresie ?? owszem, ma... BTW zawsze mnie ciekawi, skąd ta organiczna niezdolność do wychylenia nosa z jednego wątku zbiorczego własnego motocykla jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 To faktycznie mi odpowiedziałeś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipjoker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz mam znikomy przebieg bo ok 3,5 tys. km. a na przedniej oponie widać lekkie wyząbkowanie , niby nie chuczy ale zastanawia mnie to czy przednie lagi odpowiednio amortyzują ? W odczuciu zawieszenie przednie jest takie trochę mało sprężyste ( lagi suchutkie ) , czy wymiana oleju w lagach coś pomoże ? Jeśli tak to na jaki ? I czy to większa operacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 To faktycznie mi odpowiedziałeś :biggrin: Ja męczę już kolejny zestaw Metzelerów i jestem bardzo zadowolony w porównaniu do fabryczych gum jest duża różnica. HOWK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 I o to mi właśnie chodziło czerwony bracie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Co do piszczenia silnika to powiem że nie spodkałem takiego czegoś w vzr, owszem sprzęgło pracuje po paru tyśiącach tak samo jak w cbr i tu nie ma sęsu nic ruszać, co do lag to są one za miękie na orginalnym oleju i zdaża się że dobijają przy hamowaniu na pralce, można poprawić zawieszenia wlewając olej 20 i polecam to każdemu kto ma vzr bo na 10 nie ma jazdy po dziurach jak i na zakrętach, jeszcze lepszym rozwiązaniem jest założenie sprężyn progresywnych i wymianie oleju, taki zabieg robiłem koledze smoq73 i jest zadowolony na max. Sory za małe udzielanie się na forum ale ktoś musi pracować przy tych waszych maszynach więc najlepiej kontakt tel Pozdrawiam Tomek Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.