maq Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Nabyłem drogą kupna, zrobiłem 1600km i wymyśliłem za pomocą głowy, że coś skrobnę, bo opinii mało (przed kupnem szukałem i nie za dużo znalazłem). O estetyce nic nie napiszę, każdy kto wie co to VZR już sobie fotki pooglądał. O gustach się podobno nie dyskutuje. Motocykl wbrew obiegowym opinią i plotką jeździ. Skręca. I hamuje, choc podczas hamowania czuc masę zestawu :-) Silnik bez pokręcenia prawą manetką za dużo nie chce zrobic, mój poprzedni sprzęt prędkością patrolową (w korku itp) poruszał się bez gazu i sprzęgła, teraz muszę trochę gazu dodawac i sprzęgłem się bawic. Za to po odkręceniu jest fantastycznie :-) Mam także wrażenie, że zmieniając biegi przy 3-4 tys. obrotów skrzynia lekko protestuje, biegi wchodzą czysto powyżej 5 tys. Zawieszenie dla mnie idealne (90kg). Z małżonką za plecami za miękko, ale można regulowac (nie da się w 2 minuty więc nie używałem). Pozycja wygodna, do fotela tylna częśc ciała już mi się przyzwyczaiła. Widocznośc w lusterkach prawidłowa, obraz nie drży (w poprzednim sprzęcie to był ból). Tłumik fabryczny brzmi wspaniale, nie ma potrzeby rozglądania się za produktami "tunningowymi". Przy spokojnej jeździe głośnośc jest akceptowalna, po odkręceniu mocniej ryczy konkretnie. Motocykl naprawdę skręca. Ja nie mam porównania do wyścigowych maszyn bo nigdy takich nie miałem. 100 lat temu jeździłem na oponach prawie rolniczych, teraz tylko sprzęty błyszczące armaturą. W każdym razie dla mnie skręcanie i pochylanie motocykla w zakręcie nie stanowi żadnego problemu. Myślę że fan zakrętów złoży się aż do kolana. Całkowity i absolutny brak schowków. Blokadę tarczy wożę w kieszeni. Motocykl naprawdę ciężki, ja trochę duży jestem i raczej nie postury P. Kuby Wojewódzkiego ale jak sobie gdzieś źle (z górki) zaparkuję i muszę sprzęta wypchąc pod górkę to mnie zaczyna brakowac. Spalanie (i tak zaraz podłoby pytanie) około 8l/100km. Ja nie żałuję, jeździ mi się wspaniale. I zapraszam do dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Z takim kapciem z tyłu i z takim prześwitem na kolano? Chciałbym to zobaczyć?Latałeś tym po winklach?Jakieś góry albo coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mjuuut :bigrazz: Pozazdrościć i pogratulować :banghead: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barthos_SD Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jak najbardziej gratuluję zacnego moto... Jedyne co, mi się nie podoba w tym moto to przednia lampa z tą dziwną owiewką... poza tym zaj...iaszczy sprzęt :buttrock: Zaś co do patroszenia wydechu, to tutaj było by to tym bardziej nie wskazane, że Intruz 1,8 jest na wtrysku co stoi tego typu zabiegom na przeszkodzie znacznie znaaaaacznie bardziej (a właściwie wyklucza je) niż przy starym poczciwym gaźniku... Może jestem konserwatystą, ale dopóki nie będę musiał to nie przesiądę się na wtrysk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Też tak mówiłem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Zaś co do patroszenia wydechu, to tutaj było by to tym bardziej nie wskazane, że Intruz 1,8 jest na wtrysku co stoi tego typu zabiegom na przeszkodzie znacznie znaaaaacznie bardziej (a właściwie wyklucza je) niż przy starym poczciwym gaźniku... Może jestem konserwatystą, ale dopóki nie będę musiał to nie przesiądę się na wtrysk...Dorabiasz sobie ideologię do jeżdżenia gaźnikowym motocyklem czy jak? Nic nie stoi na przeszkodzie żeby montować przelotowe wydechy w motocyklach wtryskowych. Znakomitą większość akcesoryjnych tłumików można zakładać bez potrzeby ingerowania w elektronikę, bo ta sama potrafi się dostosować do zmian. Tylko najbardziej ekstremalne tłumiki wymagają power commandera. Chyba że zmianę dźwięku silnika chcesz wprowadzać przez dosłowne "patroszenie" oryginału, a nie wymianę na akcesoryjną puchę. W takim wypadku rzeczywiście lepiej zostań przy gaźnikach, bo wtrysk może nie być tak idioto odporny :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Właściciel stwierdził,że wydech brzmi wspaniale,więc czemu chcecie za niego go wypatroszyć lub wymieniać? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM 66-VN 2000 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Witam. Posiadałem Suzi 1.8... :) Kto nie miał nie zrozumie, bo każde moto trzeba "objeździć" aby mieć coś do powiedzenia. Spróbowałem... Wielki szacunek-to nie jest zabawka dla małych chłopców. Spoko moc, spoko przyśpieszenie, spoko wygląd... Tak, wiem, ...o pewnych sprawach nie dyskutuje się... Dla tego napisałem na wstępie-"...kto nie miał..." M1.8R kupił mój koleżka-jest zadowolony, zrobił ponad 15tkm i ma problem... bo nie ma zamiennika na Suzi 1.8..., może "rozwiercą" obecny model? Czekamy na kolesi z SUZUKI-JAPAN aż coś wymyślą? Zobaczymy. ...Triumph Rocket 2.3 jakoś nie przemawia do nas... Pewnie ktoś zapyta czemu jeżdżę VNem mają Fajne Suzi? Odpowiadam-VN którym jeżdżę obecnie jest większy "gabarytowo i pojemnościowo" :biggrin: ...i to mi pasi. Pozdrówka. Cytuj ADAM - BMW 1300 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Tiaaa... mi też Triumph nie pasuje, chodźby ze względu na "gang" :biggrin: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A więc co do Intruza 1,8 to powiem krótko - przy 190 ( na niemieckiej autostradzie oczywiście :banghead: ) mi odjechał. Natomiast co do walorów użytkowych na codzień ( zwłaszcza w mieście) twierdze ze Warrior jest bardziej poręczny. No i śmieszne troche to wchodzenie w zakręty intruzem- ten walec z tyłu powoduje ze przy złożeniu opona z tyłu wygląda jakby wisiała w połowie w powietrzu hehehhe. Ale pogratulować koledze !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz i vn 800 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A jak sprawuje sie to cudo w turystyce? Tzn. we dwie osoby+bagaże na jakiś maly wypad za granice?Bo moto fajne ale aspekty turystyczne są dla mnie równie ważne bo na dwa motorki na razie mnie stać... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Co do turystki to niebardzo cokolwiek powiesisz na tym modelu. Do linii nic nie bedzie pasowalo a i miejsca na kombinowanie nie za wiele. Jak chcesz ten silnik to poszukaj go w werssji classic czy jak ona sie tam zwie. Moc troche mniejsza bo okolo 104KM ale to i tak wystarczajaco a gabarytowo istne bydle i wyglad cruisera - czyli ewentualne sakwy i inne dodatki nie zepsuja Ci linii moto.Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio1400 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Z tego co mi wiadomo to C 1800 ma chyba 115KM? W sumie różnica prawie żadna. Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marten Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Co do turystki to niebardzo cokolwiek powiesisz na tym modelu. Do linii nic nie bedzie pasowalo a i miejsca na kombinowanie nie za wiele. Jak chcesz ten silnik to poszukaj go w werssji classic czy jak ona sie tam zwie. Moc troche mniejsza bo okolo 104KM ale to i tak wystarczajaco a gabarytowo istne bydle i wyglad cruisera - czyli ewentualne sakwy i inne dodatki nie zepsuja Ci linii moto.Pzdr. moto przesliczne, ale zeby gdzies dalej smignac faktycznie trzeba by jakies sakiewki zalozyc. Moze ktos zapodac jakies linki z ubrana suza? Ja niestety nic nie znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Z takim kapciem z tyłu i z takim prześwitem na kolano? Chciałbym to zobaczyć?Latałeś tym po winklach?Jakieś góry albo coś? Ja byłem tym motocyklem w pieninach. Nie są to wprawdzie alpy i serpentyny też trochę nie takie, ale moto daję radę. W łukach, zarówno szybkich jak i ciasnych nie ustępował turystycznemu BMW. Przyznaj się jeździłeś VZR-em, czy możliwośc położenia na kolano obliczyłeś z jakiegoś tajemniczego wzoru? Ja chciałbym wyjaśnic, że 330kg maszyna nigdy nie będzie tak sprawna w zakręcie jak R-jedynkopodobne sprzęty, natomiast opinie typu "na tym nie da się jeździc" są bzdurą. I z powodu takich opinii wahałem się z zakupem. Niepotrzebnie. (...)Jedyne co, mi się nie podoba w tym moto to przednia lampa z tą dziwną owiewką(...) Mnie też. Biznesplan był taki, że kupię M1800R2, który lampę ma "normalną", ale jak doszło do rozmów finansowych z brokerem, okazało się, że jest jednak różnica w cenie. A cena czyni cuda jak mówią starzy górale. A jak się na tą owiewkę napatrzyłem, to już nie jest taka brzydka :icon_mrgreen: A jak sprawuje sie to cudo w turystyce? Tzn. we dwie osoby+bagaże na jakiś maly wypad za granice?Bo moto fajne ale aspekty turystyczne są dla mnie równie ważne bo na dwa motorki na razie mnie stać... :notworthy: Turystyka to raczej będzie porażka. Jak napisałem wcześniej moto nie ma nawet żadnego schowka. Widziałem fotki VZR-a z sakwami z tworzyw sztucznych, niby nawiązującymi do kształtu motocykla, ale jak to ktoś skomentował "wyglądał jak stara milicyjna MZ-ka". Skórzanych sakw też raczej nie zawiesisz bo nijak nie pasują do całości. Z drugiej strony w katowickim salonie HD był wstawiony w komis V-ROD (czyli typ podobny) i miał założone sakwy jakieś plastikowe, w kształcie nienawiązującym do niczego i wyglądało to nieźle. Tak jak nie lubię sakw, ten wyglądał porządnie. Może tą drogą..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.