KRZYCHU66 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Witajcie wczoraj latałem trochę swoim ZZR-em i po przyjeździe do domu zauważyłem że tylna tarcza hamulcowa jest gorąca i przyżółciła się.Na pewno klocki nie odbijają tak jak powinny i pewnie tłoczek zapieczony. Akurat tylnego hebla mało używałem,więcej hamowałem przodem.Mimo to tarcza nie dała się dotknąć tak była gorąca.Przednie tarcze były zaledwie letnie.W związku z tym moje pytanie do Was:czy tarcza jest już do wyrzucenia i dalsze jej używanie jest niebezpieczne,czy może nie przejmować się tym?Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Z tarcza nic nie nie powinno stac prucz bicia jesli poczujesz ze dzwignia zaczynia ci plywac, pulsowac to nic innego nie zostaje jak wymiana tarczy. A teraz zabierz sie za przeczyszczenie zacisku i sprawdzaj czasem czy nie zapieka ci sie zacisk ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Sprawdz rowniez otworek wyrownujacy cisnienie w pompie, jego zatkanie powoduje takie problemy. Znajdziesz go w zbiorniku plynu, kolo duzego otworu laczacego pompe ze zbiorniczkiem. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Jak układ hamulcowy się zapowietrzy to też grzeje tarcze. Płyn hamulcowy też pewnie dawno nie był wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Dzięki za odpowiedzi.Na pewno będą pomocne.Co do płynu to ma max.2 lata,jest czysty i klarowny,ale i tak go wymienię.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 dasz 10zl za plyn i starczy ci 2 hamulce. Bedziesz mial spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Płyn hamulcowy zmienia się co 2 lata. Tak pisze producent. A zapewnie miałem zpaieczone tłoczki ale tarcza jest OK. Ja kiedyś miałem jedną z przenich tarcz w Suzuki RF600R przebarwioną na fioletowy kolorek. :biggrin: A z kolei kolega W mz etz 250 zapiekł tarczę i niestety zaliczył blegę bo się zblokowała od temperatury. Ale to było w MZ która niewiele ma wpsólnego z normalnymi motocyklami. :biggrin: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 A z kolei kolega W mz etz 250 zapiekł tarczę i niestety zaliczył blegę bo się zblokowała od temperatury. Ale to było w MZ która niewiele ma wpsólnego z normalnymi motocyklami. :biggrin: temat już stary i przypadkowo trafiłem na niego ale nie rozumię opini, że MZ nie ma nic wspólnego z normalnymi motocyklami. Czasami od czegoś trzeba zacząć, aj jeździłem kilka ładnych lat, odwiedzałem zloty i było super. W grupie razem z innymi jak to nazywasz "normalnymi" motocyklami jeździliśmy i nikt nie wytykał. Przez okres eksploatacji zrobiłem kapitalke silnika - koszt 300 - 350 zł. Składasz silnik, wrzucasz w rame, kopiesz i pali. Taki offtopic ale musiałem coś powiedzieć w imieniu właścicieli MZ pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Bandziorek Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Kolega pewnie nie chcial nikogo obrazic. Ale on zaczynal pewnie od rocznego litra :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Raczej myśle że qurimowi chodziło o to że to specyficzny dupowóz :D motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 kapitalke silnika - koszt 300 - 350 zł. Składasz silnik, wrzucasz w rame, kopiesz i pali. 300pln x 56 weekendów w roku, droga zabawa ta MZ. :icon_mrgreen: Nikt z Was dwóch powyżej nie ma racji. Ja po prostu zaczynałem od Jawy TS350. :biggrin: Gdzieś tu był temat o użytkownikach JAWY vs. MZ. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 pisał któryś ostatnio o tarczy hamulcowej? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi