kafar90 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Tak jak w temacie ktory motocykl bedzie drozszy w utrzymaniu? Głownie teren chodzi o crossy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 sądze ze bardzie to 250 tka, ponieważ silnik jest bardziej wysilony (moc ok 40KM ) :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 per uno założe sie że temat trafi do oczyszczalni bo teoretycznie podobnych jest tysiące per duo w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi każdy mówi co uważa :buttrock: wszędzie zero konkretów podanych kosztów w PLN nic :crossy: teoretycznie 250 spali mniej (na logike) praktycznie to musisz go bardziej kręcić bo ma mniej mocy teoretycznie częsci do 250 są tańsze (na logike)praktycznie to w 250 remont robisz częsciej... z racji że nigdzie nie padły konkretne wyliczenia np crf250 vs crf 450 to nigdy nie dowiemy sie jak jest naprawdę :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubrick Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Nie zgodze sie z tym, ze 250 czesciej sie robi remonty. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Remonty wychodzą tak samo,to ja w przypadku 125 2T i 250 2T niby 125 czesciej sie robi ale części tańsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 a ja dalej że częsciej :buttrock: jestem niegrzeczny i będe sie kłoćił z dziewczynkami :crossy: zasada jest prosta im moto ma mniej mocy tym bardziej musisz go wykorzystywać=kręcić wyżej=motogodziny szybciej lecą=szybciej sie zużywa i odwrotnie w 450.......ma więcej mocy =jak nie umiesz jeździć to częsciej go mulisz=wolniej lecą motogodziny=na dłużej wystarczy Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Mi to sie wydaje że w moto o wiekszej mocy w silniku są większe obciąznia i napewno inne części poza silnikiem lecą o wiele szybciej... a jak już są zrobione z mocniejszych materiałów niż w 250 to są zapewne droższe i wychodzi na to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Różnica w kosztach jest na tyle niewielka na korzyść 450 że nie ma sensu o tym pisać. Trzeba by jeszcze założyć że porównujemy nówki sztuki. Po prostu 250 wykorzystuje się bardziej, tniesz tam zapłon częściej niż w 450, bardziej go kręcisz, bo jechać 450 kręcąc ją tak samo jak 250 jest w stanie tylko dobry zawodnik. Ale co z tego, i w tym i w tym remont raz w sezonie wypada zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.