Skocz do zawartości

Co jest drozsze w utrzymaniu 250 4t czy 450 4t?


Rekomendowane odpowiedzi

per uno założe sie że temat trafi do oczyszczalni bo teoretycznie podobnych jest tysiące

per duo w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi każdy mówi co uważa :buttrock: wszędzie zero konkretów podanych kosztów w PLN nic :crossy:

 

teoretycznie 250 spali mniej (na logike) praktycznie to musisz go bardziej kręcić bo ma mniej mocy

teoretycznie częsci do 250 są tańsze (na logike)praktycznie to w 250 remont robisz częsciej...

 

z racji że nigdzie nie padły konkretne wyliczenia np crf250 vs crf 450 to nigdy nie dowiemy sie jak jest naprawdę :)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej że częsciej :buttrock: jestem niegrzeczny i będe sie kłoćił z dziewczynkami :crossy:

 

zasada jest prosta im moto ma mniej mocy tym bardziej musisz go wykorzystywać=kręcić wyżej=motogodziny szybciej lecą=szybciej sie zużywa

 

i odwrotnie w 450.......ma więcej mocy =jak nie umiesz jeździć to częsciej go mulisz=wolniej lecą motogodziny=na dłużej wystarczy

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to sie wydaje że w moto o wiekszej mocy w silniku są większe obciąznia i napewno inne części poza silnikiem lecą o wiele szybciej... a jak już są zrobione z mocniejszych materiałów niż w 250 to są zapewne droższe i wychodzi na to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w kosztach jest na tyle niewielka na korzyść 450 że nie ma sensu o tym pisać. Trzeba by jeszcze założyć że porównujemy nówki sztuki. Po prostu 250 wykorzystuje się bardziej, tniesz tam zapłon częściej niż w 450, bardziej go kręcisz, bo jechać 450 kręcąc ją tak samo jak 250 jest w stanie tylko dobry zawodnik. Ale co z tego, i w tym i w tym remont raz w sezonie wypada zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...