DUŻY Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 spiłować tłok od strony ssącej? co to ma dać ? przecież w silniku am6 mieszanka przedostaje się do skrzyni korbowej za pomocą zaworu ssącego i tłok bezpośrednio nie ma nic do tego. Pośrednio owszem bo wytwarza podciśnienie które otwiera zawór ssący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmx8 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Jezeli potrzebujesz moge ci podac czasy rozrządu kx125. A faktycznie to niewiele ci da a moze zaszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Przerabianie amatorsko jest o tyle szkodliwe ze nie ma sie narzędzi ;) Wiem bo sam przerabiałem MZ i jest roboty od cholery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Przerabianie amatorsko jest o tyle szkodliwe ze nie ma sie narzędzi :icon_mrgreen: Wiem bo sam przerabiałem MZ i jest roboty od cholery. eeee co jest trudnego w przerabianiu cylindra??Ostatnio przerabiałem cylider od komarka na wzór Sałka, wszystko zrobiłem pilnikami (iglaczkami), jedynie do polerowania wszystkich kanałów musiałem użyć multiszlifierki i małego filcu (wyszło dosłownie lustro wewnątrz)Jeśli ktoś ma choć troche samozaparcia to jedno popołudnie szlifowania powinno wystarczyć (nie mówie tu o Sendzie bo tutaj płuków jest trochę więcej i trzeba im poświęcić troszkę więcej czasu) Do autora tematu - nie szukałeś w necie forów internetowych dotyczących twojego motorka??Może jest coś takiego, i mają przepisy na tuning domowymi sposobami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 duży moja senda nie ma am6 czyli zrezygnowalem z tuningu cylindra a co powiecie na gaznik 19 i wybebeszenie calego ukladu wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 tłumik w 2T nie moze byc pusty. jakie osiągi ma twoja senda? cylek 70ccm kupisz za 600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 To dlamnie przeróbka sie nie nazywa tylko korekta, polerowane kanały to nie najlepsze rozwiazanie, oczym możesz sie dowiedzieć czytajac dobre ksiazki i teksty o tym jak zachowuje sie słup powietrza w polerowanej rurze;) przeróbka cylidra zaczyna sie dlamnie od wyjecia tuleji, zrobieniu nowej w której zmienionu juz siatke okien na nowoczesniejsza i lepsza?? Robiłes kiedyś cos takiego?? Zaprojektowanie nowej siatki, zrobienie nowej tuleji a potem poprawne jej wcisniecie... troche zabawy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 z tym ze senda jest na nikasilu i z tym ze trzeba miec obliczenia wielkosci okien ich katow ich czasow otwarcia.ogolnie za duzo roboty tym bardziej ze masz kity gotowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jesli sa gotowe kity to po co sie bawic? Wydech w 2T to bardzo ważna sprawa;) Jego brak lub zły dobór =mniejsze napełnienie cylidra świerza mieszanką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 no szczególnie dyfuzor pełni ważna funkcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 zgadzam sie kity sa po 600 zl ale za to + wal 600 + gaznik 300 ;p panowie ja nie chce rakiety cze zeby poprostu jechala jak to 2 t moc do gory a nie na oki 7tys obr i koniec ;/ potem idze ale juz slaboooo a nie powinna i nie mam pojecia czemu tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 ile ci jedzie po prostej? mi 60-65km/h max na przełozeniu 12/63 jak załozyłem 15/63 to v-max wzrosł do 70km/h ale stracil duuzo na przyspieszeniu;/ wiec zalozyłem dalej 12 z przodu. sprawdz jak tam gaznik i membrany? ja mam w swoim dysze 66 i membrany z 3listkami. musze delikatnie dac ssanie bo inaczej nie trzyma wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 To ja ci powiem ze dawno temu jak jescze bawilismy sie w sendy to kolega mial z zalozonym Samym cylindrem Malossi MHR 80 i szlo to jak Dt 125 ;] uwierz mi ;] z 3 targala na gume ;] moj mtx 80 r2 puchnol ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 po pierwsze 12x63 to sa zebatki na przyspieszenie wiec sie nie dziw ze idzie 60-65, standardowe przelozenie to jest 13x52, pozatym dysza 65 to jest porazka, proponowalbym 85, lepszy filtr i regulacje gaznika i powinno sie poprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 przeróbka cylidra zaczyna sie dlamnie od wyjecia tuleji, zrobieniu nowej w której zmienionu juz siatke okien na nowoczesniejsza i lepsza?? Robiłes kiedyś cos takiego?? Zaprojektowanie nowej siatki, zrobienie nowej tuleji a potem poprawne jej wcisniecie... troche zabawy jest. No ja to wszystko wiem, ale nie jestem takim charpaganem żeby robić to wszystko w komarze, pozatym z przyczyn technicznych tulejki w komciu nie da się wycisnąć.Moja modyfikacja to ot takie coś, celem zabicia czasu. Jak będę chciał zapier**** to napewno wezmę do zabawy coś innego nie trzydziesto ośmio letni zabytek ;) DiboS60 czy to aby napewno był sam cylek?? Ile kilosów zrobił twój kolega na tym sprzęcie bezawaryjnie??Skoro mówisz że leciał tak jak DT 125 to powiedzmy że wzrost mocy był dwukrotny, chyba że DT było odblokowane w tedy mocy było około 30 kucy...... hmm..... coś mi się to nie widzi Jest jeszcze patent by kupić nowiutki tuningowy cylek 50 ccm Serdy, pomierzyć okna i oddać bo coś tam.... :crossy: A potem wycisnąć w swoim tulej i poszerzyć okna na wzór tuningowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.