Skocz do zawartości

problemy z odpalaniem z kopniaka


zielin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

mam w posiadaniu siomsona s 51 i do czasu gdy nie wymienilem pierscieni na tloku bylo dobrze palil z kopniaka jednak gdy je wymienilem pali tylko z popychu. Slychac tak jakby nie mial sily utrzymac sie na obrotach i zaraz gasnie nie wiem co moglo byc przyczyna tego. Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pali wogole z kopniaka niby ma chec lapac ale po chwili gasnie obrotow wogole nie trzyma zaraz gasnie myslalem ze to cos z gaznikiem ale jednak przeczyscilem dysze i nadal nic a swieca jest biala byla od poczatku jak go kupilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przed wymianą owych pierścieni mierzyłeś czy luz na zamku jest mniejszy niż na tych co były ?

z opisu wynika że nie może sprężyć dostatecznie mieszanki ....

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do zdejmowania sworzenia nie uzywalem mlotka robilem delikatnie tak ze tam nic sie nie skrzywilo olejem tez nie smarowalem tloka i luz na zamku tez jest dobry. Tłok chodzi ciasno tylko dziwi mie jedno przed wymiana pierscieni jak go odpalalem kopniakiem to tlok jeszcze pare razy sam chodzil a teraz po wymianie jak go chce odpalic z kopniaka to zaraz staje tak jakby cos bylo za ciasno albo to przez nowe piercienie gdyz musza sie dotrzec szczerze mowiac nie wiem jak wiecie to pomozcie. A i chce sie zapytac czy na tloku jest jakas strzalka ktora pokazuje nam jak poprawnie powinien byc wlozony bo kolega mi mowil ale chce sie lepiej upewnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejem tez nie smarowalem tloka . Tłok chodzi ciasno

 

No to na dzień dobry przytarłeś tłok. Jak można nie nasmarować tłoka albo cylindra przy montażu? Na czym on ma sie ślizgać przez te pierwsze minuty pracy zanim nasmaruje się olejem z mieszanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pali wogole z kopniaka niby ma chec lapac ale po chwili gasnie obrotow wogole nie trzyma zaraz gasnie myslalem ze to cos z gaznikiem ale jednak przeczyscilem dysze i nadal nic a swieca jest biala byla od poczatku jak go kupilem

 

Podnieś iglicę, masz zbyt bogatą mieszankę.

 

 

Wicek15, co ty za herezje głosisz on ma chyba zbyt ubogą mieszankę, gdyby byla zbyt bogata to świeca by była czarna- okopcona.

 

Także daj mu więcej paliwa na gaźniku i może będzie ok.

 

Tomek G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wicek15, co ty za herezje głosisz on ma chyba zbyt ubogą mieszankę, gdyby byla zbyt bogata to świeca by była czarna- okopcona.

Popieprzyło mi się, nigdy nie zdarza ci się mylić pojęć? Sens był jeden i źle mu nie powiedziałem, żeby podniósł iglice. Nie wiem po co odrazu się wściekasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a napewno założyłes dobre pierścienie ?? ja np do mojego ogara moge założyć na 1 szlif mimo że cylinder jest nominalny :icon_mrgreen: (jest tak masakrycznie wytraty )

 

po 2 jak piszą koledzy coś ma za duży opór........i najpewniej chodzi o styk pierścienie tłok......albo może faktycznie przytarłeś cylinder .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Tak jak pisze przedmówca, musiałeś założyć złe pierścienie. Skoro piszesz, że kopie się mocno, a jak już złapie to nie wkręca się na obroty tylko muli i gaśnie, a przy tym pewnie pracuje głośniej niż zwykle, to coś masz za bardzo spasowane. Zdejmij cylinder i sprawdź luz pierścieni na zamkach i jak przesuwa się sam tłok w cylindrze. Skoro nic nie jeździłeś, to spoko, nic się cylindrowi nie stało, będzie śmigał gdy wyeliminujesz problem :wink: I jeszcze zasadnicze pytanie, robiłeś szlif? Na który szlif masz cylinder a na jaki kupiłeś pierścienie? Inna rzecz, że jak już masz podtarty cylinder, to wymiana samych pierścieni może jeszcze pogorszyć sprawę, bo nowe będą okrągłe a stare już dopasowane do owalu wypracowanego cylindra i z deka lepiej będą trzymały tą lipną bo lipną, ale zawsze, kompresję. Najlepiej przeszlifuj cylinder, załóż nowe pierścionki i tłok i dopiero bierz się za jazdę.

Edytowane przez pawel_scibior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...