zielin Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 witam!mam w posiadaniu siomsona s 51 i do czasu gdy nie wymienilem pierscieni na tloku bylo dobrze palil z kopniaka jednak gdy je wymienilem pali tylko z popychu. Slychac tak jakby nie mial sily utrzymac sie na obrotach i zaraz gasnie nie wiem co moglo byc przyczyna tego. Pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Wogule nie pali z kopajki? Jak juz zapali z popychu to trzyma te wolne obroty? Swiecy kolor jaki? Itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielin Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 nie pali wogole z kopniaka niby ma chec lapac ale po chwili gasnie obrotow wogole nie trzyma zaraz gasnie myslalem ze to cos z gaznikiem ale jednak przeczyscilem dysze i nadal nic a swieca jest biala byla od poczatku jak go kupilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Podnieś iglicę, masz zbyt bogatą mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielin Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 z gaźnikiem robiłem juz wszstko nawet i ta iglice, myslalem ze tlok zalozylem odwrotnie ale to tez nie to nadal nie pali:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 a czy przed wymianą owych pierścieni mierzyłeś czy luz na zamku jest mniejszy niż na tych co były ?z opisu wynika że nie może sprężyć dostatecznie mieszanki .... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 A jak wyjełeś stary sworzeń? Jeżeli prałeś młotkiem to się nie dziw bo mogłeś skrzywić korbę i już nigdy na tej korbie nie będzie chodzić jak ta lala.Nasmarowałeś olejem cylinder lub tłok przed montażem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielin Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 do zdejmowania sworzenia nie uzywalem mlotka robilem delikatnie tak ze tam nic sie nie skrzywilo olejem tez nie smarowalem tloka i luz na zamku tez jest dobry. Tłok chodzi ciasno tylko dziwi mie jedno przed wymiana pierscieni jak go odpalalem kopniakiem to tlok jeszcze pare razy sam chodzil a teraz po wymianie jak go chce odpalic z kopniaka to zaraz staje tak jakby cos bylo za ciasno albo to przez nowe piercienie gdyz musza sie dotrzec szczerze mowiac nie wiem jak wiecie to pomozcie. A i chce sie zapytac czy na tloku jest jakas strzalka ktora pokazuje nam jak poprawnie powinien byc wlozony bo kolega mi mowil ale chce sie lepiej upewnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 olejem tez nie smarowalem tloka . Tłok chodzi ciasno No to na dzień dobry przytarłeś tłok. Jak można nie nasmarować tłoka albo cylindra przy montażu? Na czym on ma sie ślizgać przez te pierwsze minuty pracy zanim nasmaruje się olejem z mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielin Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 a czy bedzie jeszcze chodzil porawnie czy juz nie?? i czy to moze byc przyczyna tego ze motor nie pali z kopniaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 nie pali wogole z kopniaka niby ma chec lapac ale po chwili gasnie obrotow wogole nie trzyma zaraz gasnie myslalem ze to cos z gaznikiem ale jednak przeczyscilem dysze i nadal nic a swieca jest biala byla od poczatku jak go kupilem Podnieś iglicę, masz zbyt bogatą mieszankę. Wicek15, co ty za herezje głosisz on ma chyba zbyt ubogą mieszankę, gdyby byla zbyt bogata to świeca by była czarna- okopcona. Także daj mu więcej paliwa na gaźniku i może będzie ok. Tomek G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Wicek15, co ty za herezje głosisz on ma chyba zbyt ubogą mieszankę, gdyby byla zbyt bogata to świeca by była czarna- okopcona.Popieprzyło mi się, nigdy nie zdarza ci się mylić pojęć? Sens był jeden i źle mu nie powiedziałem, żeby podniósł iglice. Nie wiem po co odrazu się wściekasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 a napewno założyłes dobre pierścienie ?? ja np do mojego ogara moge założyć na 1 szlif mimo że cylinder jest nominalny :icon_mrgreen: (jest tak masakrycznie wytraty ) po 2 jak piszą koledzy coś ma za duży opór........i najpewniej chodzi o styk pierścienie tłok......albo może faktycznie przytarłeś cylinder ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Cześć,Tak jak pisze przedmówca, musiałeś założyć złe pierścienie. Skoro piszesz, że kopie się mocno, a jak już złapie to nie wkręca się na obroty tylko muli i gaśnie, a przy tym pewnie pracuje głośniej niż zwykle, to coś masz za bardzo spasowane. Zdejmij cylinder i sprawdź luz pierścieni na zamkach i jak przesuwa się sam tłok w cylindrze. Skoro nic nie jeździłeś, to spoko, nic się cylindrowi nie stało, będzie śmigał gdy wyeliminujesz problem :wink: I jeszcze zasadnicze pytanie, robiłeś szlif? Na który szlif masz cylinder a na jaki kupiłeś pierścienie? Inna rzecz, że jak już masz podtarty cylinder, to wymiana samych pierścieni może jeszcze pogorszyć sprawę, bo nowe będą okrągłe a stare już dopasowane do owalu wypracowanego cylindra i z deka lepiej będą trzymały tą lipną bo lipną, ale zawsze, kompresję. Najlepiej przeszlifuj cylinder, załóż nowe pierścionki i tłok i dopiero bierz się za jazdę. Edytowane 4 Czerwca 2008 przez pawel_scibior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielin Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Pewnie macie racje z tymi pierscieniami szlifu jeszcze nie mialem robionego. Dzisiaj to sprawdze bo wlasnie tak mie dziwilo co by miala wymiana piescieni do gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.